|
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Ik ben er ook bij!!!
*Harmen
*SnuggLe
*New_Wave
*Optimus
*Bellie
*DJRV
*Leander
*Eye-Riz |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik ben er ook bij!!!
*Harmen
|
Nieuw Lit?? :rolleyes: :p |
|
|
| franzelare |
hoop toch dat up ook mee komt!
maarja die is hier geen lid... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
hoop toch dat up ook mee komt!
maarja die is hier geen lid... |
Tis geen feestje veur alleen TAers ;) maaer dat wist je zelf ok wel :)
Of ben ik nu weer de PLO3RT en begrijp ik je weer verkeerd :p? |
|
|
| Eye-Riz |
denk dat UP ook wel meekomt hoor... Ik zal eens kijken wie ik nog meer mee kan trommelen.
Zeg heren Organisatie... loopt alles op rolletjes? ;) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Vette set btw Verdine, die Birthday mix!! Heerlijk! |
Stuur me! Stuur me! Stuur me!! :D Ik heb maar 1 Bellie mix bij me en die cd doet het bijna niet meer wegens overmatig gebruik :p
Vind het jammer dat ik er niet bij ben zeg :( Zal aan iedereen denken, denk ik :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik ben er ook bij!!!
*Harmen
*SnuggLe
*New_Wave
*Optimus
*Bellie
*DJRV
*Leander
*Eye-Riz
*basd
|
Vooruit maar, toch niks beters te doen :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Zeg heren Organisatie... loopt alles op rolletjes? ;) |
Jazeker, alleen is er nog iemand die een lijstje naar de Organisatie moet sturen. ;) :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
Ikke ga ook |
He wijffie, doe dat dan ff goed :)
- Magrec
- Optimus
- NewWave
- Donna
- SnuggLe
- BasD
- Bellie
- DJRV
- Leander
- Eye-Riz
- Up
|
|
|
| franzelare |
en ik mag weer niet komen :(
zeker weer die kut sjinees die daar achter zit!!
nouja boeijuh! ik haat toch feestjes :whip: :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
en ik mag weer niet komen :(
zeker weer die kut sjinees die daar achter zit!!
nouja boeijuh! ik haat toch feestjes :whip: :whip: |
Slet, zeik niet zo! |
|
|
|
|