|
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
met grote dank aan de heer helsloot |
Met grote dank aan Dhr. RV!
Top kerel! |
|
|
| franzelare |
GVD en wie de ing hell kan er weer niet :whip: :whip: :whip:
laatste keer dat ik misja hoorde, draaide hij voor tiesto en montana in de asta, en daar was hij voor mij echt de man van de avond
montana was leuk en tiesto had beter alleen maar handtekeningen kunnen gaan geven en een ander kunnen laten draaien! maar misja was DE MAN
en nu draait hij nog wel samen met mijn honnepon! en dan kan ik weer niet :mad: |
|
|
| franzelare |
| oh, ik wil die set horen naderhand, dus RUUB neem die set aub op!!! dan kom ik een keer bij je langs hem luisten! |
|
|
| T.H.C. |
| Jammer dat je dit moet missen frans! was leuk geweest...ik ga dit iig niet missen, desnoods kom ik wel alleen..ik probeer petertje nog steeds mee te krijgen maar maak weinig kans denk ik..:whip: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Jammer dat je dit moet missen frans! was leuk geweest...ik ga dit iig niet missen, desnoods kom ik wel alleen..ik probeer petertje nog steeds mee te krijgen maar maak weinig kans denk ik..:whip: |
Hoezo? loopt tie weer te miepen! :p zou echt lache zijn als tie ook mee komt! :) :cool: doe je best Wouter!  |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Jammer dat je dit moet missen frans! was leuk geweest...ik ga dit iig niet missen, desnoods kom ik wel alleen..ik probeer petertje nog steeds mee te krijgen maar maak weinig kans denk ik..:whip: |
Je kunt altijd met mij mee als je niet alleen in de trein durft hoor :) |
|
|
| M_Peror |
| Gaaf man, Misja Helsloot! Goed geregeld! :crazy: :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
IDD ja, kheb dat filmpje toen nog gekeken met Tin zn tong :nervous:
Ondertussen reed ik als een malle naar m'n werk om op tijd te komen (6uur) - met de gebroeders Yarnie slapend achterin - op een gegeven moment moest ik ineens stoppen want hij moest kotsen :D |
hehe, begon al tegen een stoplichtsprintje tegen een VW transporter (die dus toch langzamer is dan zo'n slopel astra :D :D ).
en THC, basd en ik gaan ook, dus no problemo's voor jou dunkt me :) . |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
hehe, begon al tegen een stoplichtsprintje tegen een VW transporter (die dus toch langzamer is dan zo'n slopel astra :D :D ).
en THC, basd en ik gaan ook, dus no problemo's voor jou dunkt me :) . |
als koklie komt dan kom ik ook! :) |
|
|
| TranceFool |
Ik probeer er ook bij te zijn, lijkt me hartstikke leuk!!! :)
beloof nog niks, anders kom ik straks op de knuppellijst :p |
|
|
|
|