return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht (pg. 5)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by raoel
Nog hulp nodig met de frames van de webpagina? :stongue: :haha:


Mwhehe, neu, ik gebruik nu die ene van dat cafe :p Tis nu mijn standaard indeling, lekker makkelijk dus :p
En jij gaat gewoon komen prutser, geen geouwehoer :p
Optimus
quote:
Originally posted by Muppet
zal dit keer komen, vorige keer kon ik niet door verplichtingen met school

Heb er nu al zin in!!!!!!


Schoolverplichtingen in augustus?
moogwai
Als er zoveel TA's komen, mag ik eigenlijk ook niet ontbreken. En je hebt toch gratis entree met een tranceaddict pasje ;)

quote:
Originally posted by Optimus
Schoolverplichtingen in augustus?


Op sommige plekken halen je het in hun hoofd om in augustus herkansingen te plannen :whip:
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave


De volledige line-up is bekend!!!!!!:

23:00 - 01:00 Verdine Bel
01:00 - 03:00 Leander
03:00 - 05:00 Eye Riz
05:00 - 07:00 RV



Dus we gaan eerst dik knallen met Verdine, en dan steeds meer relaxter? :D
Yarnie
Cool addiction 2, deel 1 vondt ik heel erg geslaagd, denk dat ik deze keer ook wel weer ga

PS: M5 kom jij ook weer? vraag ook ff of r0bert mee gaat!
New Wave
quote:
Originally posted by Yarnie
Cool addiction 2, deel 1 vondt ik heel erg geslaagd, denk dat ik deze keer ook wel weer ga

PS: M5 kom jij ook weer? vraag ook ff of r0bert mee gaat!


Zou heel top zijn als je komt man! Je hebt al tijd niet gepost! klasse!

En als Blik dit keer niet komt wordt hij gebanned, ik heb swamper al een mail gestuurd.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Yarnie
Cool addiction 2, deel 1 vondt ik heel erg geslaagd, denk dat ik deze keer ook wel weer ga

PS: M5 kom jij ook weer? vraag ook ff of r0bert mee gaat!


He cool man Yarnie dat je ook komt!! Zou wel kicken zijn!
Mensen die al 'retired' zijn (iig niet veel meer hier zijn), maar toch komen! Vet!

Glanis, kom je ook? Kan je ID-en :D


En Blik, als jij niet komt dan vind ik dat er andere moderators moeten komen!!! Heb je nog NOOIT op een feest gezien, ook niet op Addiction 1! En dat moet onze moderator zijn ;)
Dus: Addiction zonder Blik = TA zonder BLik als moderator :p
DjRV
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dus we gaan eerst dik knallen met Verdine, en dan steeds meer relaxter? :D


mhow :rolleyes: :p
Partyhardy!
Tof dat het weer georganiseerd wordt! :) :cool: Goede plaats ook Utrecht, lekker centraal. Ik ga hier natuurlijk ook proberen bij aanwezig te zijn! :) Echt gaaf met zijn alle los! :crazy: :wtf: :eek: :tongue3 :cool: :)
franzelare
niets proberen onno!! je bent er gewoon!

SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV
mhow :rolleyes: :p


Nah oke, knallen met Ruben is ook oke :D Ik laat me verassen!
franzelare
gewoon de 3de mee gaan dan weet je wat je te wachten staat de volgende keer!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Privacy Statement