return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht (pg. 2)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by basd
Goeie vraag.. Maar ik ben nog aan het oefenen he.

En nu weer ontopic. Wordt vast een leuk feestje, zeker / zelfs zonder mij;


Ongetwijfeld :D
kolkiewolkie
zeg EI, nou je toch aan het posten bent he.....

JIJ ZOU DAAR TOCH OOK KOMEN (draaien that is)!?:crazy: :eyespop: :toocool:
T.H.C.
Hello peepz...lang niet gezien/gesproken/getypt, magoed voor een feestje ben ik altijd in, zal proberen Petrus ook weer eens mee te krijgen...
eieregooie
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
zeg EI, nou je toch aan het posten bent he.....

JIJ ZOU DAAR TOCH OOK KOMEN (draaien that is)!?:crazy: :eyespop: :toocool:


Sja, dat heb ik me ook door andere forum leden laten vertellen... Maar van de organisatie heb ik niets gehoord hoor... Ik weet dus van niets.

Meen me wel te herinneren dat iemand ooit zei dat Sjinees dat had gezegd :p

Maar draaien of niet, ik ben er toch wel :)
eieregooie
quote:
Originally posted by T.H.C.
Hello peepz...lang niet gezien/gesproken/getypt, magoed voor een feestje ben ik altijd in, zal proberen Petrus ook weer eens mee te krijgen...


Dat is idd een tijd geleden zeg!
New Wave
quote:
Originally posted by eieregooie
Sja, dat heb ik me ook door andere forum leden laten vertellen...


En wie zijn die leden dan die dat hebben verteld? :)
Sjinees? lijkt me sterk :p
Little Theseus
Vet Tim&Tin! Eindelijk een goede lokatie voor een vervolg gevonden, TOP!
DJ's en Line up interesseren me niet eigenlijk, het wordt met een -voor iedereen makkelijk te berieken locatie - allicht de grootste nlta bijeenkomst ooit!!
basd
quote:
Originally posted by Little Theseus
DJ's en Line up interesseren me niet eigenlijk, het wordt met een -voor iedereen makkelijk te berieken locatie - allicht de grootste nlta bijeenkomst ooit!!

Meer dan TiC?

Ik hoop het voor jullie, zou wel erg gezellig zijn..
Dj Lex
Leuk initiatief. Als ik tijd heb kom ik ook langs denk ik :)
Donna
Tjaaah hier gaak ook weer s ff lekker springnichten,ennuh,dat peter komt is flex,maar beter laat ie zn lulkick thuis dan:D:D

DjRV
pfffff lag me net toch een partij te snurken @ work :P
T.H.C.
lekker toch, slapend rijk worden :D

Ik heb Petertje nog niet gesproken hoor,ga proberen hem mee te krijgen ik heb er iig wel zin in.

quote:
Originally posted by eieregooie
Dat is idd een tijd geleden zeg!
Ik lees nog wel af en toe hoor, heb alleen niet echt vaak de behoefte om te typen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Privacy Statement