|
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by franzelare
goed gesproken meid! alleen schitter ik ook weer in afwezigheid :( |
:whip: :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
En toch vind ik het een beetje jammer dat mensen het af laten weten. Hoe vaak gebeurt het nou dat er op een forum als dit, waar iedereen elkaar zo langzamerhand wel eens heeft gezien, waar veelvuldig persoonlijk contact is, een feest wordt georganiseerd speciaal voor dat forum? Zie het als een verjaardagsfeestje van een verre vriend. Daar ga je toch ook heen? Dat is toch leuk? Een meeting van een club, daar ga je toch ook heen?
Nouja, als de leuke mensen er maar zijn... ;) |
Inderdaad..... mooi gesproken.
Vind het ook ontzettend jammer, ook dat veel TAers die hier wel zitten en OOK op feesten komen (sommige komen nooit op een feest, hun keuze) dat ze niet naar een meeting komen. Maybe hebben ze er geen behoefte aan , so be it, maar ik weet hoeveel leuker mijn feesten zijn als er bekende TA-ers zijn. We're just one happy family :D
Ook respect voor al de mensen 'van vroegah' die hier minder posten maar nog wel komen. :D
De TiC meeting was de grootste TA-meeting, dat wordt gewoon ons addiction feestje volgende keer :p |
|
|
| AlFerox |
ik denk dat mijn post meer van betrekking is op deze thread, dus nogmaals:
idd stelletje kadavers!! ga hier eens gewoon heen..
er is een vrij grote groep addicts die regelmatig post op TA. ik vind dat die toch wel moeten komen eigenlijk, of in ieder geval iets van zich moeten laten horen / de schijn wekken te zullen komen.
ik ben wel van plan ff langs te komen denk ik.. kan helaas niet tot heel laat blijven ben ik bang.
kom dan wel wat eerder ofzo?
jij gaat toch wel eieregooie? |
|
|
| franzelare |
| ik wil wel de schijn wekken dat ik kom hoor ;) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by AlFerox
jij gaat toch wel eieregooie? |
ik dacht van wel, want ik kom mee met hem ;) |
|
|
| eieregooie |
Jep, ik ga ook...
En wij gaan ook vroeg, en ook op tijd weer weg want we gaan ook nog naar de Asta. Dus als je mee wilt rijden Alex, let me know... |
|
|
| Donna |
| HM,what means Fro?:P |
|
|
| Eye-Riz |
hahaha, KADAVERS?!?! :)
en wie zegt dat, meneer himself die we nog eerst moeten neerknuppelen (zijn eigen woorden!!) omdat ie nooit naar Nexus is geweest, en het nu te laat is! :p |
|
|
| SnuggLe |
Oke, hoe zit het nu met zaterdag?
- Wie komen er eerder?
- Hoelaat komen deze mensen?
- Waar komen ze?
- Gaan we nog eten, zo ja met wie / hoelaat / hoeveel?
Heb geen zin dat dit weer laatste momentwerk wordt, anders kom ik gewoon lekker rond 23:00 uur een keer binnenstappen en ga ik bij een vriend van me die op 50 meter afstand woont wat drinken /eten etc. |
|
|
| basd |
| Ik wil wel eten, rond een uurtje of acht? Lijkt me een mooie tijd :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik kom om een uur of 12 denk ik, heb nl. eerst nog een familie-aangelegenheid en vanuit daar trein ik dan richting Utrecht. |
|
|
| Bellie |
| ik ben er rond 22:45 :toothless |
|
|
|
|