|
ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Eh...hij woont daar zo ongeveer alleen :D :D |
owh, das jammer.
maaruh Eagle, er is geen 'ik kom misschien knuppel lijst'
Want dan is er geen reden om je neer te knuppelen. :)
Je komt alleen op de knuppellijst als je zegt dat je komt, maar achteraf toch niet komt. :)
De keuze is aan u :p |
|
|
| Eagle` |
verplaats me dan effe naar kneuzenlijstje ik kom er dus aan, tenzij Ei zen plannen nog last minut wijzigt die dag
wordt top feesie denk ik :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Eagle`
verplaats me dan effe naar kneuzenlijstje ik kom er dus aan, tenzij Ei zen plannen nog last minut wijzigt die dag
wordt top feesie denk ik :D |
Ah topman! wel komen!
En Ei moet ook komen anders wordt hij net zo'n kneus als Blik.;) Die kwam als moderator ook niet op de eerste addiction. :p |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ah topman! wel komen!
En Ei moet ook komen anders wordt hij net zo'n kneus als Blik.;) Die kwam als moderator ook niet op de eerste addiction. :p |
HAHAHA die blik oepssssssss ik was er zelf ook niet :p :p :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ah topman! wel komen!
En Ei moet ook komen anders wordt hij net zo'n kneus als Blik.;) Die kwam als moderator ook niet op de eerste addiction. :p |
Hey, Blik heeft zen kop nog nooit op een feessie laten zien (alleen op TiC wastie geloof ik, maar wie heefdt hem ook daadwerkelijk gezien? :p), dat kan je van mij toch niet zeggen dacht ik zo... ;)
Maarja, het plan is dus voor mij (en Eagle dus ook) om vroeg naar Addiction te gaan (wordt er nog gegeten met wat mensen oid?) en daarna naar de Asta. Want dat is waar Eagle eigenlijk voor komt ;)... Daar gaan namelijk nog meer Belgenvriendjes van hem heen.
En eigenlijk was ik van plan om gewoon de hele avond naar Addiction te gaan, maar er gaan nu zoveel vrienden en bekenden van mij naar de Asta die dag dat ik dus ook graag daar nog heen ga :)
Dus ja, misschien moet ik dan maar op de knuppel lijst, prima! Maar die vergelijking met Blik vinnik wel heel erg ver gaan! :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hey, Blik heeft zen kop nog nooit op een feessie laten zien (alleen op TiC wastie geloof ik, maar wie heefdt hem ook daadwerkelijk gezien? :p), dat kan je van mij toch niet zeggen dacht ik zo... ;)
Maarja, het plan is dus voor mij (en Eagle dus ook) om vroeg naar Addiction te gaan (wordt er nog gegeten met wat mensen oid?) en daarna naar de Asta. Want dat is waar Eagle eigenlijk voor komt ;)... Daar gaan namelijk nog meer Belgenvriendjes van hem heen.
En eigenlijk was ik van plan om gewoon de hele avond naar Addiction te gaan, maar er gaan nu zoveel vrienden en bekenden van mij naar de Asta die dag dat ik dus ook graag daar nog heen ga :)
Dus ja, misschien moet ik dan maar op de knuppel lijst, prima! Maar die vergelijking met Blik vinnik wel heel erg ver gaan! :p |
Ney daar zit je nou is volledig naast joh, net geleze hoeveel een ticketje antwerpen - den haag kost heen-en-terug en blijkbaar komt dat op een 40 euro, like wtf. Niet te vergeten dat ik ook nog effe moet sporen van brussel tot antwerpen, ook dag erna :rolleyes:
Ben je al bijna 50 euro kwijt aan die te gekke trein. dan heb je nog 10 euro voor ASTA en 5 voor addiction. en dan heb je nog geen biertje op jonges :p
Dunno of jij zin hebt om ganse avond op addiction te blijven, maar ik wel hoor Ei, ik moet perse niet naar ASTA, dus daar zit je fout. Moet nog es wat over geluld worden, wat we nou precies gaan doen.
In ieder geval tis niet dat ik perse naar ASTA moet, wil gerust op addiction blijven bovedien heb ik gezien dat jullie slootwater aan een 1.20 euro staat geprijsd, dus das een pluspunt :D |
|
|
| SnuggLe |
| Als je komt Eagle ga ik een standbeeld voor je oprichten, plus krijg je een biertje van me! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Als je komt Eagle ga ik een standbeeld voor je oprichten, plus krijg je een biertje van me! |
bram gaat zijn artistieke kwaliteiten eens ontwikkelen :D
hoe groot word dat standbeeld, ... :)
ik heeeebbbb zin! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by eieregooie
maar wie heefdt hem ook daadwerkelijk gezien? :p), |
ik ik ik. in de locale bossche disco dat wel! en we hebben keer saampies gezellig getreint naar breda toe!
| quote: | | plus krijg je een biertje van me! |
zozo snug 1 biertje, poe he wat ben je gul vandaag!:p :p :p |
|
|
| Eagle` |
k men ma maakte er geen probleem van dus ben ik van de partij op addiction, tenzij er nog een of ander familiedrama gebeurd ofzow.
edit: dus snug begin maar alvast met de zakken cement te sleuren joh :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basvh
ik ik ik. in de locale bossche disco dat wel! en we hebben keer saampies gezellig getreint naar breda toe! |
OMFGGGGG!!!@#%$%@##$%
:p
| quote: | Originally posted by basvh
zozo snug 1 biertje, poe he wat ben je gul vandaag!:p :p :p |
Ja, en die biertjes zijn al zo lekker duur op Addiction :D :p
Maar goed... Eagle, zoals ik al zei gaan er veel vrienden en bekenden van mij naar de Asta, dus daar ga ik toch zeker heen. Maar we hebben het er wel ff over binnenkort :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
zozo snug 1 biertje, poe he wat ben je gul vandaag!:p :p :p |
Zeiksletten, het gaat om het IDEE :D |
|
|
|
|