return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Wat is er op TV? - Part I
View this Thread in Original format
SnuggLe
Nou, omdat we het best vaak hebben over wat er op TV is, en ik dat wel boeiend vind, heb ik deze thread even gemaakt. (...en omdat ik wat gekut heb hier op mijn afstuderen, maar ik er ff tussenuit MOET...)
Dus, lul hier raak over vanalles en nogwat wat er op tv is.

Ik volg de laatste tijd de volgende dingen die ik wel lachen vind:



Jamie Oliver Die naked chef ofzo heeft kansarme jongeren in Engeland een kans gegeven om kok te worden, zag er erg leuk uit :)

Paradise hotel oftewel de Amerikaanse versie van al die stellen op 1 eiland (naam kwijt). Wat een bekrompen mensen daar zeg :) Die kerel die er net in is gekomen, Keith, is wel vet. De rest zijn stumperds :D


Iemand trouwens Arie en Sylvester gezien deze week? GEWELDIG! :D
Vooral die imitatie van dat mongooltje!
magrec
Eergister nog magnolia gezien :) op canvas lekker zonder reclame.
basd
quote:
Originally posted by magrec
Eergister nog magnolia gezien :) op canvas lekker zonder reclame.

Scheisse, gemist.. Nou ja jammer dan :)

Gisteren overigens wel een geinige documentaire over Al Capone gezien.. Je gaat toch andere programma's kijken als je alleen Ned2 en Belgie 1 en 2 kan verstaan van de zenders die je hebt :)

Vanavond lekkere slappe film, 10 things I hate about you op Belgie 1, en de rest van het weekend voor de buis om EK allround schaatsen te kijken :)
Optimus
Ik heb ook Arie & Silvester gezien, was echt lachen!:D
DJ_Massive
morgen zo rond 20.15 wordt op Nederland 3 een show uitgezonden van Najib Amhali, echt een aanrader die gast is echt SUPER grappig.
Bij de vorige show van hem die een tijdje terug werd uitgezonden lag ik constant dubbel van het lachen. Ik zou het zeker kijken als je van comedy houdt
Blik
Idols natuurlijk, en Crime Scene Investigation

CSI zie ik niet zo vaak meer omdat het op zaterdagavond is, en dan zit ik met vrienden te drinken, maar ik vind het echt een goede serie
magrec
quote:
Originally posted by Blik
Idols natuurlijk, en Crime Scene Investigation

CSI zie ik niet zo vaak meer omdat het op zaterdagavond is, en dan zit ik met vrienden te drinken, maar ik vind het echt een goede serie


Je hebt ook nog csi miami op dinsdagavond maar goed die haalt het idd ook niet bij csi de vegas versie ;)

Erg goede serie (die csi miami is ook wel leuk maar toch anders :))
Blik
quote:
Originally posted by magrec
Je hebt ook nog csi miami op dinsdagavond maar goed die haalt het idd ook niet bij csi de vegas versie ;)

Erg goede serie (die csi miami is ook wel leuk maar toch anders :))


ja, ik kijk heel vaak naar CSI:Miami, maar die is, zoals je zegt, gewoon minder leuk. Ik vind het minder leuk omdat dat meer een one-manshow is
SnuggLe
quote:
Originally posted by FunkySimon
donnie brasco vanavond op net 5 22:00


Ja die wil ik ook gaan bekijken, lijkt me een relaxte film!
Al pacino zit erin en Johnny Dep.
ahp2002
bassie & adriaan snachts op nickelodeon.. de goeie ouwe tijd. vooral b2 is geweldig.

baron:"wat ben je toch een oen"!
b2:"wie z'n schoen?"

jp
quote:
Originally posted by Optimus
Ik heb ook Arie & Silvester gezien, was echt lachen!:D


South Park style :haha:
Muppet
Arie en sylvester waren echt meesterlijk, dit is arie als hij zijn intergraal helm verliest tijdens het moterrijden:D

Verder is er weinig op t.v, mutant x is wel lache en 24!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement