|
BeTA meetingkje?
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Hola!
Er is opeens een hoop gebabbel over een BeTA Party... TOP! Alleen een beetje toekomstmuziek nog... Ik heb het, inmiddels al een week of 2 geleden geloof ik, met Anja en Zehra gehad over een eenvoudige BeTA meeting. Ik ga die twee na hun exames toch wel ff opzoeken, en het leek ons leuk als er nog wat meer BeTA's mee zouden gaan :)
Het idee was om gewoon een dagje in een willekeurige stad (dat laat ik aan de experts) te vertoeven, beetje shoppen, wat eten, wat drinken en natuurlijk vooral lekker ongegeneerd kletsen en er een gezellige boel van maken :) Ik geloof dat er in een andere thread al wat stemmen voor Hasselt op gingen (vanwege Soundstation en MVC dacht ik), maar van mij mag het ook Antwerpen zijn of iets anders...
Ik heb Pooley ook al aan zen haar getrokken en die was er ook wel voor te porren, en ik geloof Benny ook wel afgaande op die andere thread... Misschien dat we deze gelegenheid dan ook gelijk kunnen aangrijpen om eens over zo'n BeTA feestje te babbelen. Dus als je je daarmee wilt bemoeien, kom dan ook zeker naar deze meeting :)
Ik verwacht ook niet dat het halve forum hier op afkomt, maar een mannetje of 6 - 8 zou toch al erg leuk zijn denk ik :)
Dus mensen, laat ff weten wat je ervan vind!!! Welke dagen komen goed uit? En waar willen we heen? Ik zit zelf te denken aan een datum ergens in Februari (NEE niet de 28e!!! :p )
Groetjes!!
(whehe, een nederlander die een beta meeting organiseert... zegt dat iets over mij of over jullie??? :p ) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by eieregooie
(whehe, een nederlander die een beta meeting organiseert... zegt dat iets over mij of over jullie??? :p ) |
Dat lijkt me duidelijk :)
En uiteraard zijn mensen dit net van plan als ik weer weg ben uit Belgie.. nou ja, het is niet anders.. heel misschien ben ik er toch wel en anders zie ik jullie UITERAARD ALLEMAAL op Addiction :) |
|
|
| djcresto |
ga weg jullie!!!!! :tongue2 :tongue2 :tongue2
ik heb wel intresse, in februari heb ik wel tijd. Hasselt lijkt me wel ver, antwerpen is goe te doen. :D :toothless |
|
|
| TatanaGirl |
Antwerpen is voor mij en benny ook wel te doen denk ik, en in februari heb ik niets speciaals gepland, alleen de 14 :). Dus count me in als benny meegaat he :) Da gaat leuk worden denk ik!
groetjes
TatanaGirl |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Ik zie dat ook wel zitten, maar ik ga ervan uit dat dat op een zaterdag of een zondag zou doorgaan waarschijnlijk, en aangezien ik op zaterdag moet werken en 's zondags naar leuven moet vertrekken, zou da voor mij niet echt lukken...
Tenzij het op een weekdag zou vallen toevallig, count me in in dat geval |
|
|
| CygnusX |
Count me in.
Hasselt is het ideaalst voor mij, maar Antwerpen is ook goed. |
|
|
| Tiger777 |
| Lennik niet? Antwerpen is redelijk ver :( |
|
|
| Mister_Michel |
Antwerpen lijkt me ook wle te doen!
Zolang het maar niet de eerste, 2de, of de 14de is. |
|
|
| tor8024 |
| hebben nog mensen de 23ste en de 24ste vrij? |
|
|
| pooley |
Think so
eagle, wanneer ist galabal? :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | | (whehe, een nederlander die een beta meeting organiseert... zegt dat iets over mij of over jullie??? ) |
buiten gegooid op nl forum ei ? ;)
@ poolster
lollie je bent toch niet van plan om daar naar toe te gaan, ik weet waarover ik spreek joh, das veel te stijf dat bal
Mijn vote gaat naar lennik trouwens :P |
|
|
| pooley |
Te stijf, don't care :)
Gewoon ff chique doen en dan zat worden :)
Alst der zo aan toegaat als het kennismakingsweekend in durbyt
woot, I'm in :))) |
|
|
|
|