|
איפה ההתלהבות שהייתה פה פעם מטראקים שכולנו מחכים להם.... (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by taltul
נ''ב:
סליחו לי על הרבורות אני לא מעודכן כרגע - מי זה
YILMAZ???? |
סטיבי???זה באמת אתה כתבת את ההודעה הזאת???
אני לא מאמין עליך
כאחד שהוא פרוגרסיב-אדיקט מסור,אתה אמור להכיר את הקטע הזה
נוגן בסטים רבים רבים בחודשים האחרונים.כמעט כל אמן,אם זה מארקוס,ליקוויט או אוזגור ניגו את הקטע המשובח הזה שוב ושוב
Yilmaz Altanhan - Eighties
שמבחינתי הוא אחד מקטעים הפרוגרסיב טראנס הטובים שיצאו השנה
קיבל גם רמיקס טוב של אוזגור שהוסיף קצת למקורי
בקיצור סטיבי,תגיד לי שלא אתה כתבת את זה;) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
סטיבי???זה באמת אתה כתבת את ההודעה הזאת???
אני לא מאמין עליך
כאחד שהוא פרוגרסיב-אדיקט מסור,אתה אמור להכיר את הקטע הזה
נוגן בסטים רבים רבים בחודשים האחרונים.כמעט כל אמן,אם זה מארקוס,ליקוויט או אוזגור ניגו את הקטע המשובח הזה שוב ושוב
Yilmaz Altanhan - Eighties
שמבחינתי הוא אחד מקטעים הפרוגרסיב טראנס הטובים שיצאו השנה
קיבל גם רמיקס טוב של אוזגור שהוסיף קצת למקורי
בקיצור סטיבי,תגיד לי שלא אתה כתבת את זה;) |
זהאכן אני כתבתי... ואני עדיין לא יכול להיזכר בקטע הזה....
פשוט לא זוכר...
לא יודע איך יכולתי לפספס את זה...
הוא כבר שוחרר או לא???
יש מצב אני מכיר אותו רק שלא מכיר את השם... :conf: |
|
|
| taltul |
טוב אז שמעתי כרגע את הטראק...לראשונה!!!... כן... פספסתי אותו משום מה...בכל מקרה... מה שרציתי להגיד זה שהגזמת כשקראת לו אחד הטובים ביותר שיצאו השנה... טראק סבבה אבל יותר מזה... מונוטוני למדי... שמעתי במקביל טראקים טובים יותר...
ושנית, תזכיר לי בבקשה באיזה סט בדיוק ליקוויט ניגן את הקטע... פשוט אין לי מושג איך פספסתי אותו... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | טוב כנראה כמוני ואני בטוח בזה שיש פה עוד כמה מעריצי
probspot
אז ממש ברגעים אלו הוא עובד על אלבום חדש שיראה אור בלייבל של בן לוסט Lost Language.
שלפחות אותי לא מאכזב אף פעם וכל ריליס שלו פשוט דובדבן
אגב בן לוסט
לדעתי הוא אחד הרמיקסרים המעולים אבל הרבה אחרי סקוט בונד !
קיצור יש למה לחכות |
AMEN BROTHER !!
| quote: | מישו שמע את
Space Guitar?
חייייתי חבל על הזמן!!!
נקווה שישתחרר בקרוב |
כן, נשמע לא רע בכלל...
| quote: | סטיבי???זה באמת אתה כתבת את ההודעה הזאת???
אני לא מאמין עליך
כאחד שהוא פרוגרסיב-אדיקט מסור,אתה אמור להכיר את הקטע הזה
נוגן בסטים רבים רבים בחודשים האחרונים.כמעט כל אמן,אם זה מארקוס,ליקוויט או אוזגור ניגו את הקטע המשובח הזה שוב ושוב
Yilmaz Altanhan - Eighties
שמבחינתי הוא אחד מקטעים הפרוגרסיב טראנס הטובים שיצאו השנה
קיבל גם רמיקס טוב של אוזגור שהוסיף קצת למקורי
בקיצור סטיבי,תגיד לי שלא אתה כתבת את זה |
אח אח אח... תענוג לקרוא את הפוסטים שלכם היום...
כמה פורה ואנין טעם...... |
|
|
| Shahar |
שמעתי עכשיו פעם ראשונה את
eighties
האמת הורדתי 2 ריפים לשניהם אותו שם אבל אחד מהם זה רמיקס
כנראה הרמיקס של
ozgur
לא יודע מי מהם זה הרמיקס שלו
בכל מקרה
טראק טוב דווקא מלודיה טובה סוחפת
יש מצב שאני מדבר על האורגינל?
כי אחד הריפים שהורדתי המלודיה דווקא פחות מודגשת ויותר רגועה....
אולי זה עם המלודיה הרגועה זה הרמיקס של אוזגור
מישהו יודע מי מהם?!
כל מקרה הגירסא ששמעתי עם המלודיה מודגשת הרבה יותר אהבתי וכן זה טראק טוב... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | שמעתי עכשיו פעם ראשונה את
eighties
האמת הורדתי 2 ריפים לשניהם אותו שם אבל אחד מהם זה רמיקס
כנראה הרמיקס של
ozgur
לא יודע מי מהם זה הרמיקס שלו
בכל מקרה
טראק טוב דווקא מלודיה טובה סוחפת
יש מצב שאני מדבר על האורגינל?
כי אחד הריפים שהורדתי המלודיה דווקא פחות מודגשת ויותר רגועה....
אולי זה עם המלודיה הרגועה זה הרמיקס של אוזגור
מישהו יודע מי מהם?!
כל מקרה הגירסא ששמעתי עם המלודיה מודגשת הרבה יותר אהבתי וכן זה טראק טוב... |
או קיי, אז אני אעשה קצת סדר בבלאגן.
הגירסה האורגינלית שוחררה, ואליו הרימיקס של אוזגור קאן לא.
הגירסה המקורית היא בעלת בי פי אמ יחסית נמוך ודי נקייה מבחינת צלילי רקע.
הגירסה של אוזגור קאן יותר "דרייבית"...
בכל אופן, שתיהן טובות לטעמי... |
|
|
| KrazyDJs |
John"OO"Fleming VS M.I.K.E. - Dame Blance
זה הולך להיות כזה רעיל...
לפי מה שהבנתי זה משתחרר החודש, נובמבר..
יאללה שיתוף פעולה של 2 ענקים לדעתי..
מקווה לטוב.. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
John"OO"Fleming VS M.I.K.E. - Dame Blance
זה הולך להיות כזה רעיל...
לפי מה שהבנתי זה משתחרר החודש, נובמבר..
יאללה שיתוף פעולה של 2 ענקים לדעתי..
מקווה לטוב.. |
את "גלידה" שמעת? |
|
|
| yaman |
אפרןפו שיתוף פעולה בין שני יוצרים ענקקים אז......
יש את...
Johan Gielen vs Misja Helsloot - Untitled
Jon O'Bir vs Mitosis - Airflow
עדיין לא ידוע תאריך השתחררות |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Rising
את "גלידה" שמעת? |
ככה אתה מזלזל בי יא נקניק ?
בטח ששמעתי..אפילו שמעתי אותו במועדון לפני שנתיים..תאמינו או לא :)
קטע אדיר, רק חבל שיש לי גירסה קצרה שלו :( |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ככה אתה מזלזל בי יא נקניק ?
בטח ששמעתי..אפילו שמעתי אותו במועדון לפני שנתיים..תאמינו או לא :)
קטע אדיר, רק חבל שיש לי גירסה קצרה שלו :( |
חח סורי... |
|
|
| KosmiK-G8 |
Santiago Niסo & Francis Davila - Wake Me From The Inside
קטע מצוין שמרקוס ניגן בגלובל האחרון...פשוט אדיר..
Interstate - I Found U (Perry O'Neil Remix)
מקווה שזה ישתחרר ביחד עם הגרסה המקורית משיעניק לנו חוויה ביום השחרור!
Jose Amnesia - Heaven Drops
ועוד קטע מצוין שמרקוס ניגן! שווה לחכות
Nova vs Soldout - Maybee Tomorrow
קטע אדיר בהפקתו של אל וי...
Airwave - Redemption
כל כך מזכיר את הסגנון הישן והטוב שלו תחת האליאס הזה
איזה קטע אדיר....
Fire & Ice - Let There Be Light
ושוב אל וי
הפקה מצוינת ששווה מאוד לחכות לה תאמינו לי |
|
|
|
|