|
איפה ההתלהבות שהייתה פה פעם מטראקים שכולנו מחכים להם.... (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
תוריד ריפ אורן זה חיייייייייייה
מלודיה שלא שומעים כל יום..לא איזה מלודיה מאסיבית וחופרת...עדינה וטובה לך תשמע.. |
|
|
| YO-I |
| מסכים עם שחר, באמת טראק ענק עם מלודיה מעלפת, גם החדש של מייק פויל שארמין ניגן מדהים, בכלל קטעים עם פסנתרים עושים לי את זה |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Shahar
Jonas Steur - Castamara!!!!!!!!!!!
תמיד שאני שומע תשם
Estuera
אני יודע שצריך לצפות להפתעה אבל הפעם זה לא ייאמן!!!!!!
איזה יצירה מעלפת!!!!
טראק מיוחד ואנלא מאמין שיש מישהו שיגיד שזה "עוד טראק" אפילו אליאור או מי שזה לא היה שאמר שהמוזיקה לא משתנה (ואנלא מנסה לעצבן או משהו פשוט לדעתי הוא ממש מיוחד)
באמת אחד המיוחדים ששמעתי לאחרונה ולא עוד מלודיה מאסיבית בלי תוכן מעניין!!
אני רק מקווה שעד שזה ישתחרר זה לא יתחיל להמאס מרוב שמנגנים אותו
אין מילים פשוט לשמוע ולהנות!!!
מארק ויגאל איך עוד לא התלהבתם מזה???? אתם מאכזבים |
מסכים איתך
טראק ממש אבל ממש חזק
עד עכשיו 2005 לא איכזבה אותי בכלל
ויש גם שמועות שטיאסט גם יוציא במאי את ISOS 4 נראה לי..
קיצר יהיה בן זונה השנה בעזרת ה'
האא כן וגם הרמיקס של ארמין ממש חזק
Fragile featuring Alex Lemon - Inertia (Armin van Buuren Remix)
אחרי כמה שמיעות פשוט מתאהבים בזה |
|
|
| Shahar |
| אני מחכה שמארק יבוא ויודה שהוא טעה כשהתתלונן ש 2005 מאכזבת ואמרתי לו שיחכה! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני מחכה שמארק יבוא ויודה שהוא טעה כשהתתלונן ש 2005 מאכזבת ואמרתי לו שיחכה! |
אז בקשר ל-
JONAS
אחלה יוצר !
למרות שאילן לא חושב כמוני אני בהחלט אוהב את הקטע החדש שלו.
וכן, אני מודה.... שים לב לת'רד על ההמלצות. |
|
|
| Glenn-Holmes |
מצטער לשפוך קרח צונן על ים ההתלהבות מאסטוארה
היוצר הוא גאון מלודי וכשלון בכל דבר אחר כמעט...
הקטעים שלו נטולי אנרגיה
עושה רושם שאחרי הקטע המלודי בכל יצירה שלו יש איזה דאון עצבני שנובע מהעובדה שהוא משתמש בסינים ממש לא בולטים ברקע...
אני מסכים שהמלודיות שלו אדירות
יש עדיין תהום ארוכה בין מלודיה ענקית לטראק מצוין
ואסטוארה זו הדוגמה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מצטער לשפוך קרח צונן על ים ההתלהבות מאסטוארה
היוצר הוא גאון מלודי וכשלון בכל דבר אחר כמעט...
הקטעים שלו נטולי אנרגיה
עושה רושם שאחרי הקטע המלודי בכל יצירה שלו יש איזה דאון עצבני שנובע מהעובדה שהוא משתמש בסינים ממש לא בולטים ברקע...
אני מסכים שהמלודיות שלו אדירות
יש עדיין תהום ארוכה בין מלודיה ענקית לטראק מצוין
ואסטוארה זו הדוגמה |
אני לא יודע על איזו אנרגיה אתה מדבר.
יכול להיות שבקטעים שלו לא צריך את האנרגיות שלך... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני לא יודע על איזו אנרגיה אתה מדבר.
יכול להיות שבקטעים שלו לא צריך את האנרגיות שלך... |
טוב אם זה מספיק עבודכם כדי לשבח ולהלל את יצירותיו הוא עשה את שלו
מבחינתי הוא מסומן כאכזבה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | טוב אם זה מספיק עבודכם כדי לשבח ולהלל את יצירותיו הוא עשה את שלו
מבחינתי הוא מסומן כאכזבה |
השאלה היא מה אתה מחפש ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
השאלה היא מה אתה מחפש ? |
מחפש מלודיות שלא יאבדו את דרכן באפילה
אני שואל איפה הסינטים שאמורים ללוות את המלודיה האדירה בקטעים שלו?
גם המעט סינטים שמלווים ברקע נשמעים חלקם מאוד חובבניים....וזה בלי שנגעתי שנייה בתוכנת תיקלוט
זה צורם לאוזני המסכנה שמשוועת לקצת חומר מהסוג שדפק למוש תשמיעה (אוף אני כבר לא שולט על זה יוצאות לי בדיחות מוש אוטומטי...מישהו מכיר פסיכולוג שיכול לרפא אותי מהבעיה הזו?) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מחפש מלודיות שלא יאבדו את דרכן באפילה
אני שואל איפה הסינטים שאמורים ללוות את המלודיה האדירה בקטעים שלו?
גם המעט סינטים שמלווים ברקע נשמעים חלקם מאוד חובבניים....וזה בלי שנגעתי שנייה בתוכנת תיקלוט
זה צורם לאוזני המסכנה שמשוועת לקצת חומר מהסוג שדפק למוש תשמיעה (אוף אני כבר לא שולט על זה יוצאות לי בדיחות מוש אוטומטי...מישהו מכיר פסיכולוג שיכול לרפא אותי מהבעיה הזו?) |
שמע לא ציפיתי לזה ממך
הוא פשוט לא בכיוון של מלודיה מאסיבית עם סינט שחותך את האוויר!!
ובדיוק זאת הגדולה שלו!!
הוא לא כמו רוב הקטעים החזקים
lost sequence \ oceandrive \ flow (gate42)
וכו
הוא יוצר סיגנון יותר מתון ובגלל זה משתמש בסינטים יותר רגועים ועדינים!
הקטעים שלו פחות אנרגטים מהקטעים שכתבתי למעלה כי זה פשוט לא הכוונה...הקטעים שלו סוחפים והסינט שלו עדין ורגוע!
מזכיר את של טון טיבי שמשתמש בו בצורה יותר טקית.
בקיצור דווקא אתה שאוהב פרוגרסיב מחפש את האנרגיה? אני יכול לתת לך מלא קטעי פרוגרסיב שכולנו התלהבנו ומתלהבים מהם שאין בהם אנרגיה..לפחות לא יותר מ
Castamara
בקיצור תשמע אותו שוב ותחזור להגיב
קטע מדהים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | lost sequence \ oceandrive \ flow (gate42) |
גובל בצ'יז. |
|
|
|
|