return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 
איפה ההתלהבות שהייתה פה פעם מטראקים שכולנו מחכים להם.... (pg. 34)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
טוב עכשיו תקשיב ילד!!!
זה שיש לך קשי הבנה כבר הבנתי..אני לא צריך להוכיח פה שום דבר לאף אחד..במיוחד לא לאפס כמוך..מי שמכיר אותי יודע מה יש לי ומה לא..רציתי לעלות לך לא רק שמות..גם דוגמאות..
התחלת לדבר מלוכלך.אז תמשיך את זה עם עצמך..
למרות זאת אם עוד מישהו ירצה שאני יעלה לפה..אין לי בעיה..למרות שאני ממש לא בעד..


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זהו עכשיו שיכנעת אותי שיש לך הכל
אם היית אומר את זה מההתחלה לא היינו מתווכחים בכלל


איך ידידה שלי אומרת
שלא תאמין לעצמךךך חחחחח
הפוסט הזה רק מוכיח כמה שצדקתי


אמרתי למפקד שלי שאי אפשר לחרטט אותיייי
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זהו עכשיו שיכנעת אותי שיש לך הכל
אם היית אומר את זה מההתחלה לא היינו מתווכחים בכלל


איך ידידה שלי אומרת
שלא תאמין לעצמךךך חחחחח
הפוסט הזה רק מוכיח כמה שצדקתי


אמרתי למפקד שלי שאי אפשר לחרטט אותיייי


יש לך הגיון מוזר...

אתה מתווכח עם בן אדם במשך כמה ימים ועשרות פוסטים כך שבסוף הבן אדם מתייאש וזה מוכיח שצדקת?

משהו בתהליך הסקת המסקנות אצלך מעט פגום....וזה מוזר מבן אדם שאני דווקא מחשיב כחכם (עם עקשנות בלתי נגמרת שמצליחה להחביא את זה)
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יש לך הגיון מוזר...

אתה מתווכח עם בן אדם במשך כמה ימים ועשרות פוסטים כך שבסוף הבן אדם מתייאש וזה מוכיח שצדקת?

משהו בתהליך הסקת המסקנות אצלך מעט פגום....וזה מוזר מבן אדם שאני דווקא מחשיב כחכם (עם עקשנות בלתי נגמרת שמצליחה להחביא את זה)


הפוליטיקה הכי טובה זה לעשות הפוך על הפוך ולהגיד התייאשתי ממך אתה צודק

אל תשכח שאני יכול לעשות לאנשים פה בצפר בחירטוטים ובמשחק
פוליטיקות כאלה אני עשיתי עוד כשהייתי מאחר לביצפר..

לא על זה הסתמכתי כשאמרתי שהוא משקר
הסתמכתי על שאר הפוסטים ועל ההתחמקויות וההבנה הפרטית שלו מהפוסטים שלי ושלו עצמו

בכל מקרה ברגע שבנאדם מראה לי ריפ מסט ואומר שזה אנריליז
זה רק מראה לי שאין לו כלום
כי בנאדם שיש לו אנריליזים בחיים לא יגיד על ריפ שהוא אנריליז
Viber
לאחד יש "מקורות" לשני יש "בחור מחו"ל" לשלישי יש ברנשים וסוכן בלונדון...
הרבה מיסתורין מתחיל לאפוף את הפורום...
:eek:
:eek:
:eek:
:eek:
:eek:
Shahar
אפשר לסמן וי גם על
Kyau vs. Albert - Are You Fine (Airbase \ Oceanlab Mixes)

שתי הגירסאות הגיעו אלי לפני 5 דקות
320kbps
=]
Dj Alex (ISR)
Peter Dafnous - Sweet Deception

מת שזה ישתחרררר
DvJ
Dan Stone - Made In Bahrain

Summer Session - Blossem (Haylon Remix)כמה זמן אפשר לחכות.....
epsilon1
quote:
Originally posted by DvJ
Summer Session - Blossem (Haylon Remix)כמה זמן אפשר לחכות.....


http://www.juno.co.uk/ppps/products/196147-01.htm
sh33p
quote:
Originally posted by Shahar
אפשר לסמן וי גם על
Kyau vs. Albert - Are You Fine (Airbase \ Oceanlab Mixes)

שתי הגירסאות הגיעו אלי לפני 5 דקות
320kbps
=]


האוריגינל לא משהו
הרמיקסים מאוד מאוד מסקרנים אותי
יש לך מושג לאיזה לייבל זה הוחתם?
Shahar
quote:
Originally posted by sh33p
האוריגינל לא משהו
הרמיקסים מאוד מאוד מסקרנים אותי
יש לך מושג לאיזה לייבל זה הוחתם?


אין לי מושג..
אני ינסה לברר לך
לא יודע בכלל אם הם הוחתמו עדיין

DvJ
quote:
Originally posted by epsilon1
http://www.juno.co.uk/ppps/products/196147-01.htm



תודה אחי .....
חשבתי זה הולך להשתחרר גם על ויינל יש למישהו מושג??



quote:
Originally posted by sh33p
האוריגינל לא משהו
הרמיקסים מאוד מאוד מסקרנים אותי
יש לך מושג לאיזה לייבל זה הוחתם?


באנג'ונהביטסס....
וזה הולך להשתחרר עם קיקסו בצד השני ....
Koby
עכשיו שמעתי את..
Kyau vs. Albert - Are You Fine
ומשהו לא מסתדר לי..בניגוד לקיקסו הטראק גרוע לדעתי..משתי סיבות..הווקאל נא בין צ'יז לגאי..והדבר שהכי לא מסתדר לי זה למה יש לו את המנגינה של
lucas & beltram - trust me
אני לא ממש מכיר את היוצרים האלא כך שיכול להיות שזה פרוייקט של קיו ואלברט או משהו או גירסת ווקאל לטראק המקורי אבל במקרה שלא..זאת אחת הגנבות היותר מטומטמות שראיתי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 
Privacy Statement