|
איפה ההתלהבות שהייתה פה פעם מטראקים שכולנו מחכים להם....
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
פעם כל כמה זמן היו פותחים טרדים על טראקים בניזונות שמחכים שישתחררו
כמו
ATRC
Beautiful Things
ועוד...
לאן זה נעלם...?
אני אישית מת ש
berber's adagio for strings (tiesto magikal remake)
ישתחרר כבר.. |
|
|
| KrazyDJs |
זה ישתחרר מתי שאני אחתום ב
BlackHole
:p
בראסמי אין הרבה מצב שזה ישתחרר
כמו הטראק בפרסומת של קוקה קולה... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני אישית מת ש
berber's adagio for strings (tiesto magikal remake)
ישתחרר כבר.. |
זה לא ישתחרר לעולם חחחח
כי "המלך" רוצה את הטראק לעצמו |
|
|
| Shahar |
למה ?
ב onlydjs
כתוב 1.3.2004 |
|
|
| ronsh |
אני לא יודע אם אפשר להשוות בכלל
אבל אני מחכה שיצא הרמיקס המעולה של סולר קוסטר לפילו ופרי
והרמיקס של פילו ופרי לסטלייט |
|
|
| Shahar |
יש לזה תאריך שיחרור...?
אני מחכה ל
Autumn
של
Geroge Hales
כבר מלא זמן... הוא אחד הטובים |
|
|
| skelz |
תאמינו לי יש מספיק עותקים בכדי שזה ידלוף
אפילו להלפרין יש עותק של זה..
אז אנשים.. להזיז קשרים :> |
|
|
| Segev |
| ולסהרה אתם לא מחכים דוגרי הפורום מת בקושי אפילו ממליצים פה... |
|
|
| Shahar |
סהרה אחד החזקיםםםםםםם!
טראק בנזונהההה.... |
|
|
| AnthemFreak |
אני מחכה לדיסק של
dj kay slay
שיצא במרץ...
אני חולם עליו בלילותתת |
|
|
| Flotser |
צריך גם לצאת השנה אלבום חדש לאינפקטד.....
נקווה שיהיה יותר טוב מהקודם
:p
וסוף סוף יש להם עיצוב חדש לאתר
:wtf:
http://www.infected-mushroom.net |
|
|
| DjChook |
הפורום בהחלט גוסס :(
אחלה עיצוב לאתר של אינפקטד ! אהבתי |
|
|
|
|