return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 
איפה ההתלהבות שהייתה פה פעם מטראקים שכולנו מחכים להם.... (pg. 33)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
אל תעלה את דלרובה..אין עליו ויכוח..ואם כבר הסכמת איתי..תעמוד במילה...תעשה לב..ותגשים משאלות למי שביקש..איפהה הכבווד תהיה גבברר =]
אתה מזלזל ביכולת שלי להבדיל בין אדיט לאנרליז..אז תעלה אותו אתה..לא יכול? לא נורא..גם ככה הויכוח נגמר מבחינתי..
חחח אהבתי את העקיצה....תגיד מתי..אני ישמע..למרות שאני נגד לנגן אנרליזים...


לא אני יעלה אותו למה אם כבר הזכרת אותו ניתן לאנשים להנות ממנו

על מה הסכמתי איתך?
אמרת שיש לך חצי מהרשימה שרשמתי
מתוך הרשימה שרשמתי כתבת רק 2 טראקים שהגרסאות שיש לך אליהם הם
reconstruction

ונכון אני מזלזל ביכולת שלך להבדיל כי עד עכשיו 2 טראקים מתוך 3 שאמרת היו ריקונסטרקשן

ושוב
אין עדיין אנריליז שלו
אז אין לי מה לעלות
אבל שאלת אם אני רוצה
אז בוא תביא לי למה לא?

אם היו לך אנריליזים לא היית נגדם

גם אני פעם שלא הייתי יודע להשיג אמרתי שאני נגד :D

ואם אתה באמת נגד אז לא היית מקבל אפילו אם היו רוצים לשלוח לך

מתי תבין שעברתי חרטטנים כמוך ? החרטות שך לא אוכלות
אתה לא מבין אני חיי עם חרטטנים זה הדבר היחיד שאני משקיע בו מחשבה בשירות הצבאי שלי
אל תנסה לחרטט אותי זה סתם מביא לי עצבים
epsilon1
Selu Vibra - Stargazing
חזקקקקקקקק בצורה מטורפת :crazy:
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
הייתי אצלו בבית עשינו אורגיה, ?
בין פעם לפעם בדקתי אנריליסים במחשב שלו
מרוצה?


אנלא מתפלא בכלל

בעעעע גייז :nervous:

quote:
Originally posted by epsilon1
Selu Vibra - Stargazing
חזקקקקקקקק בצורה מטורפת :crazy:


אל תפריע יש לנו פה ויכוח לסגור
שהוא לא יחשוב בטעות שדברתי על הטראק שאתה כתבת
Rising
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אוקיי אני מחכה ל
cirez d - rematch
bedrock - santiago (hernan cattaneo & martin garcia remix)
seroya - beautiful (noel sanger remix)
skooma - mephala (inc. derek howell remix)
bakke & ljungqvist - bali
skooma - intervention - כמה כבר אפשר לחכות!?!?

וזהו יש עוד הרבה אלה כמה שעלו לי בראש
3 הראשונים שמעתי היום בסט של דיגוויד פשוט (יש שם עוד כמה שאני מחכה שייצאו כדי לחשוב האם אני רוצה להשקיע עליהם)


נראה לי שהויניל של בדרוק יצא כבר... כנ"ל בקשר לקטע של טיירה באקה.
איזה אכזה מבדרוק .. כל קטע שלהם יותר איכותי מהשני אבל זה נפילה לא יודע מה נסגר... אילן תשכנע אותי שאני טועה ברגשות שלי לקטע החדש.

מחכה ל-
Skooma - intervention
Gavin Keitel & Ewan - Midnight in Cairo לא נראה לי שזה יקרה.....
Way Out West - Killa (Diffas edit)
Moth - Himalaya
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
לא אני יעלה אותו למה אם כבר הזכרת אותו ניתן לאנשים להנות ממנו

על מה הסכמתי איתך?
אמרת שיש לך חצי מהרשימה שרשמתי
מתוך הרשימה שרשמתי כתבת רק 2 טראקים שהגרסאות שיש לך אליהם הם
reconstruction

ונכון אני מזלזל ביכולת שלך להבדיל כי עד עכשיו 2 טראקים מתוך 3 שאמרת היו ריקונסטרקשן

ושוב
אין עדיין אנריליז שלו
אז אין לי מה לעלות
אבל שאלת אם אני רוצה
אז בוא תביא לי למה לא?

אם היו לך אנריליזים לא היית נגדם

גם אני פעם שלא הייתי יודע להשיג אמרתי שאני נגד :D

ואם אתה באמת נגד אז לא היית מקבל אפילו אם היו רוצים לשלוח לך

מתי תבין שעברתי חרטטנים כמוך ? החרטות שך לא אוכלות
אתה לא מבין אני חיי עם חרטטנים זה הדבר היחיד שאני משקיע בו מחשבה בשירות הצבאי שלי
אל תנסה לחרטט אותי זה סתם מביא לי עצבים

אל דאג"
אם הוא מכיר מישהו מחול או אם יש לו אנריליזים
אני שם פה לינקים ל 10 אנריליזים שאתה מחכה להם

וגם מוריד שיערות בביצים שיהיה לי צורה של לב ומעלה תמונה
"אני בנזונה אם יש לו משהו לחרטטן הזה חחח
הסכמת איתי שיש לי..אז מי החרטטן פה???????????יצאת פה ממש דביל עם ההבטחות שלך..גם אם זה היה בצחוק....
לגבי הטראק של סופר 8..אני מסביר לך בפעם האחרונה..לא תבין..לא אכפת לי..ציינתי אותו לא בתור אנרליז..אלא בתור טראק שאתה הורדת.אחריי שסיימת להתלהב פה כמו איזה ילד קטן שיש לך אותו..לגבי הטראק של ניקלאס..אמרת שבדקת עם הנתונים שהבאתי לך..עוד חירטוט!!!
אני מביא לך בפרטי את כל הרשימה שלי שתבין שכן יש לי..ואני עדיין נגד לנגן אותם במסיבות או תוכניות רדיו..ואני כן מקבל אותם כי ככה אני מכיר מוסיקה חדשה..כי בלי זה לא הייתי מכיר חצי מהאומנים..אבל יש הבדל בין לשמוע אותם בבית לעצמך ללנגן אותם בתוכניות רדיו או לעלות אותם לאינטרנט..לא מבין מה ההתלהבות שלך מלהוריד קטעים למחשב..אז אתה ילד מקלדת יותר מוצלח ממני..אם אתה חיי עם חרטטנים אז כנראה אתה לומד מהם הרבה..תנסה להגיב הפעם בלי זיוני שכל..
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
אנלא מתפלא בכלל

בעעעע גייז :nervous:

אני באמת לא יודע איך זה אצלך....אבל אצלי זה לא כלול באורגיות..
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Rising
נראה לי שהויניל של בדרוק יצא כבר... כנ"ל בקשר לקטע של טיירה באקה.
איזה אכזה מבדרוק .. כל קטע שלהם יותר איכותי מהשני אבל זה נפילה לא יודע מה נסגר... אילן תשכנע אותי שאני טועה ברגשות שלי לקטע החדש


לא שמעתי את הרמיקס של הרנאן...אבל כל השאר היו אכזבה בשבילי...סתם קטע filler...
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
אל דאג"
אם הוא מכיר מישהו מחול או אם יש לו אנריליזים
אני שם פה לינקים ל 10 אנריליזים שאתה מחכה להם

וגם מוריד שיערות בביצים שיהיה לי צורה של לב ומעלה תמונה
"אני בנזונה אם יש לו משהו לחרטטן הזה חחח
הסכמת איתי שיש לי..אז מי החרטטן פה???????????יצאת פה ממש דביל עם ההבטחות שלך..גם אם זה היה בצחוק....
לגבי הטראק של סופר 8..אני מסביר לך בפעם האחרונה..לא תבין..לא אכפת לי..ציינתי אותו לא בתור אנרליז..אלא בתור טראק שאתה הורדת.אחריי שסיימת להתלהב פה כמו איזה ילד קטן שיש לך אותו..לגבי הטראק של ניקלאס..אמרת שבדקת עם הנתונים שהבאתי לך..עוד חירטוט!!!
אני מביא לך בפרטי את כל הרשימה שלי שתבין שכן יש לי..ואני עדיין נגד לנגן אותם במסיבות או תוכניות רדיו..ואני כן מקבל אותם כי ככה אני מכיר מוסיקה חדשה..כי בלי זה לא הייתי מכיר חצי מהאומנים..אבל יש הבדל בין לשמוע אותם בבית לעצמך ללנגן אותם בתוכניות רדיו או לעלות אותם לאינטרנט..לא מבין מה ההתלהבות שלך מלהוריד קטעים למחשב..אז אתה ילד מקלדת יותר מוצלח ממני..אם אתה חיי עם חרטטנים אז כנראה אתה לומד מהם הרבה..תנסה להגיב הפעם בלי זיוני שכל..


ח מה תבכח רוצה יעני שאני יוכיח לך שתטועה?
אתה לא מכיר אנשים מחול למה בינתיים כל מה ש"בחור מחול" שלח לך זה 3 קטעים ש2 מהם זה ריפים מסט
ואחד זה טראק ששוחרר
וואלה תרוצה לשחק אותה ראש קטן
אז דלרובה זה כבר לא אנריליז למה הוא שוחרר
מתאים?

אני כבר 392448239084 פעם אמרתי לך שאנלא יודע על מה הסכמתי איתך
מתוך הרשימה שכתבתי אין לך כלום
ודרלובה זה כבר לא אנריליז מהרגע שהוא השתחרר
בקשר לסופר 8 שמענו כבר תחרטות שך אנלא אוכל את זה
אל תשחק לי אותה ראש קטן התכוונת לזה ולזה ולזה נו
מה אני נראה לך ילד שאני יאמין לחרטות האלה?
כמו שפעם שאלת בציניות מאיפה אני משיג פחחחחחחחח
אל תביא לי בפרטי רשימה כי גם אני יכול לכתוב לך רשימה
אם אתה כזה תותח ואין לך בעיה לחלק אנריליזים כמו שכבר אמרת פה לגבי איזה ריליז
אז בוא תעלה אותם וכולם פה יוכלו לראות כמה אנריליזים לפנים יש לך

מקבל אותם כדי להכיר מוזיקה חדשה?
פחחחחחחחחחחחחח
יש פה אנשים שלא מורידים כלום מהרשת והם מכירים מוזיקה יותר ממני וממך ביחד
על מי אתה עובד נו חלאס מזה הפוליטיקה בשקל הזאת??

ונכון אני חי עם חרטטנים וכמעט כל מה שהשגתי בצבא היה בגלל שאני יודע לדבר ולחרטט אנשים
נראה לך אני מתבייש בזה?
על הזין שלי היום טוב לי בנזונה לי יש לי תנאים שהיית מת אליהם
אז למה לא? (אל תתחיל עכשיו להגיד לי שאתה בא כל יום לחצי שעה לבסיס אין לי כח לחרטות שך שוב) אמרתי לך אנשים כמוך ראיתי יםםםם
אולי אנשים אוכלים תחרטות שאתה מאכיל אותם
אני לא
צא מזה תכתוב 39408390438 פוסטים לא יעזור לך אנלא יאמין
מה לא חבל אתה מתאמץ סתם?
Glenn-Holmes
אורן ואליאור

לגבי טרז באקה זה עדיין לא יצא אבל זה ממש לקראת יציאה

לגבי סאנטיאגו אכן לא קטע ענק (לדעתי לא מאכזב מדי אבל בהחלט לא ענק) אבל הגרסה של הרנאן וגרסיה היא פשוט משהו שמרים באוויר
פרוגרסיב כתשובה לאלה שלא מאמינים שפרוגרסיב יכול להפוך רחבות זו ההגדרה הכי טובה שלי לקטע הזה - קטע קלאסי לרחבה
נותן לי הרבה אנרגיות כשאני שומע אותו

אורן לגבי יציאה...אני יודע שיצאו חלק מהגרסאות אני לא חושב שהגרסה הזו יצאה..אבל אולי אני טועה - כרגע אני קצר במזומנים אז גם אם אני טועה זה לא ישנה הרבה
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
ח מה תבכח רוצה יעני שאני יוכיח לך שתטועה?
אתה לא מכיר אנשים מחול למה בינתיים כל מה ש"בחור מחול" שלח לך זה 3 קטעים ש2 מהם זה ריפים מסט
ואחד זה טראק ששוחרר
וואלה תרוצה לשחק אותה ראש קטן
אז דלרובה זה כבר לא אנריליז למה הוא שוחרר
מתאים?

אני כבר 392448239084 פעם אמרתי לך שאנלא יודע על מה הסכמתי איתך
מתוך הרשימה שכתבתי אין לך כלום
ודרלובה זה כבר לא אנריליז מהרגע שהוא השתחרר
בקשר לסופר 8 שמענו כבר תחרטות שך אנלא אוכל את זה
אל תשחק לי אותה ראש קטן התכוונת לזה ולזה ולזה נו
מה אני נראה לך ילד שאני יאמין לחרטות האלה?
כמו שפעם שאלת בציניות מאיפה אני משיג פחחחחחחחח
אל תביא לי בפרטי רשימה כי גם אני יכול לכתוב לך רשימה
אם אתה כזה תותח ואין לך בעיה לחלק אנריליזים כמו שכבר אמרת פה לגבי איזה ריליז
אז בוא תעלה אותם וכולם פה יוכלו לראות כמה אנריליזים לפנים יש לך

מקבל אותם כדי להכיר מוזיקה חדשה?
פחחחחחחחחחחחחח
יש פה אנשים שלא מורידים כלום מהרשת והם מכירים מוזיקה יותר ממני וממך ביחד
על מי אתה עובד נו חלאס מזה הפוליטיקה בשקל הזאת??

ונכון אני חי עם חרטטנים וכמעט כל מה שהשגתי בצבא היה בגלל שאני יודע לדבר ולחרטט אנשים
נראה לך אני מתבייש בזה?
על הזין שלי היום טוב לי בנזונה לי יש לי תנאים שהיית מת אליהם
אז למה לא? (אל תתחיל עכשיו להגיד לי שאתה בא כל יום לחצי שעה לבסיס אין לי כח לחרטות שך שוב) אמרתי לך אנשים כמוך ראיתי יםםםם
אולי אנשים אוכלים תחרטות שאתה מאכיל אותם
אני לא
צא מזה תכתוב 39408390438 פוסטים לא יעזור לך אנלא יאמין
מה לא חבל אתה מתאמץ סתם?

אתה לא רוצה להאמין כי תצא טמבל אחריי כל ה"פחחח פחח" שחפרת פה עוד מאתמול..חבל זה היה משתיק אותך לכמה שנים טובות..למרות זאת מגיע לך קרדיט..כמה שאתה מפגר..אתה מביא עניין לפורום..ובטח גם הרשמת את חבריך..את משיג אנרליזים יותר ממני ונמצא בצבא פחות זמן..כבוווד
..:D

Shahar
קודם כל כמו שהבטחתי
Niyaz - Dirluba (Junkie XL Remix)

quote:
Originally posted by Koby
אתה לא רוצה להאמין כי תצא טמבל אחריי כל ה"פחחח פחח" שחפרת פה עוד מאתמול..חבל זה היה משתיק אותך לכמה שנים טובות..למרות זאת מגיע לך קרדיט..כמה שאתה מפגר..אתה מביא עניין לפורום..ובטח גם הרשמת את חבריך..את משיג אנרליזים יותר ממני ונמצא בצבא פחות זמן..כבוווד
..:D


לאלאלא..אנשים שמכירים אותי פה יודעים שכשטעיתי הודתי כמו גבר ואמרתי גם סליחה
כשאתה מביא לי שני ריפים מסטים תהיה בטוח שזה לא ישתיק אותי פחחחחחחחח
להפך זה הצחיק אותי אחושרמוטה ובטוח שגם את כל מי שקרא תטרד

ומפגר עשה אותך אמרתי לך אנלא סופר אותךךך
מה לעשות חרטטנים תמיד מתגלים בסוף :haha: :haha:


הא רגעעעעע
חשבתי שאתה אמור לשלוח לי רשימה של אנריליזים?
אפילו את הדבר הלא משכנע הזה אתה לא עשית כדי לא לעשות לעצמך פדיחות חחחחחחחחחחחחח

תוותר על זה דיי
לא נראה לי שמישו מהפורום הזה יאמין למילה שך בקטע הזה
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
קודם כל כמו שהבטחתי
Niyaz - Dirluba (Junkie XL Remix)



לאלאלא..אנשים שמכירים אותי פה יודעים שכשטעיתי הודתי כמו גבר ואמרתי גם סליחה
כשאתה מביא לי שני ריפים מסטים תהיה בטוח שזה לא ישתיק אותי פחחחחחחחח
להפך זה הצחיק אותי אחושרמוטה ובטוח שגם את כל מי שקרא תטרד

ומפגר עשה אותך אמרתי לך אנלא סופר אותךךך
מה לעשות חרטטנים תמיד מתגלים בסוף :haha: :haha:


הא רגעעעעע
חשבתי שאתה אמור לשלוח לי רשימה של אנריליזים?
אפילו את הדבר הלא משכנע הזה אתה לא עשית כדי לא לעשות לעצמך פדיחות חחחחחחחחחחחחח

תוותר על זה דיי
לא נראה לי שמישו מהפורום הזה יאמין למילה שך בקטע הזה

טוב עכשיו תקשיב ילד!!!
זה שיש לך קשי הבנה כבר הבנתי..אני לא צריך להוכיח פה שום דבר לאף אחד..במיוחד לא לאפס כמוך..מי שמכיר אותי יודע מה יש לי ומה לא..רציתי לעלות לך לא רק שמות..גם דוגמאות..
התחלת לדבר מלוכלך.אז תמשיך את זה עם עצמך..
למרות זאת אם עוד מישהו ירצה שאני יעלה לפה..אין לי בעיה..למרות שאני ממש לא בעד..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 
Privacy Statement