|
איפה ההתלהבות שהייתה פה פעם מטראקים שכולנו מחכים להם.... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Ooza
Blank & Jones Feat. Elles - Mind of the Wonderful
Remixes:
Martin Y.O.M.C. Roth Remix
Hiver & Hammer Remix
Re:Locate Remix
RMB Remix
לזה אני מחכה! :) |
WOW!!!!
מדהים
אני מזיל ריר רק מקרוא את השמות
רק שלא תהיה אכזבה
היבר והמר יכולים להביא אותו פה במכה רצינית
כמו שפעם הם עשו עם beatiful child |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
לא יודע מתי זה יצא אבל יש לי את הקטע הזה כבר יותר מחודש(הגירסא המלאה,לא ריפ)
אם אתה רוצה אותו דבר איתי באייסיקיו |
מה זאת אומרת הגרסה המלאה..?
ככה יש ריפ מסריח שעשו מסט של טיאסטו בסביבות חודש יוני אני חושב
זה לא משיש לך.?
אז מה יש לך ריפ מלא באיכות טובה יותר.?? |
|
|
| Segev |
אוף היום ה 1.3
ואני עדיין לא רואה שהשתחרר...
:( :( :(
אני מקווה שעד סוף היום תחכה לי הפתעה... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Segev
אוף היום ה 1.3
ואני עדיין לא רואה שהשתחרר...
:( :( :(
אני מקווה שעד סוף היום תחכה לי הפתעה... |
אם כל הכבוד ויש כבוד
חבל על הציפיה והמתח
אני סומך על החברה שהכינו רשימה ארוכה בטראנס אדיקט של שחרורים
והם אמרו שזה לא הולך להשתחרר בקרוב..
אם בכלל
.... |
|
|
| Shahar |
עזבו את זה..
מה עם
adagio for strings !!!!!1
1.3 !!!1
שישתחרררררר |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מה זאת אומרת הגרסה המלאה..?
ככה יש ריפ מסריח שעשו מסט של טיאסטו בסביבות חודש יוני אני חושב
זה לא משיש לך.?
אז מה יש לך ריפ מלא באיכות טובה יותר.?? |
אני מניח שיש לו פרומו שעשו לו
RIP
:rolleyes: |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה תמנסה להגיד?
ומה קשר בין זה למה שכתבתי?
ואני יודע שלא בטוח שישתחרר אבל
only djs
כתבו שב 1.3
אז לך תדע |
only זה רושמים בולשיט
היה רשום שם שהטראק שלי משתחרר ב 9 וזה יצא ב 17 |
|
|
| Segev |
נוו מצויין זה נותן תיקווה שזה כן ישתחרר...
אולי הם לא מדייקים בתאריך אבל הם לא משקרים בקשר לשחרור... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Segev
נוו מצויין זה נותן תיקווה שזה כן ישתחרר...
אולי הם לא מדייקים בתאריך אבל הם לא משקרים בקשר לשחרור... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:happy2: :happy2: |
|
|
| Shahar |
אני דווקא לא בטוח
חוץ מלכתוב שזה כולל רמיקס של טייסטו אין להם שום פרטים
לא לייבל, לא עוד רמיקסים שיהיו.....
לא יודע מה יהיה... |
|
|
| Shahar |
סעמעמעמעמקקקקקקקקקקקקק !!!!!!!!!!
התאריך שיחרור של
adagio for strings
השתנה ל
01.06.2004!!!!!!!!
שרמוטות אוכלים בתחת אמאשלהם זונה.. |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Shahar
סעמעמעמעמקקקקקקקקקקקקק !!!!!!!!!!
התאריך שיחרור של
adagio for strings
השתנה ל
01.06.2004!!!!!!!!
שרמוטות אוכלים בתחת אמאשלהם זונה.. |
איזה זין
הם דפוקים אבל .. זה יהיה כמו הרימיקס של דומונד לסימסוניק
חיכו לזה שנים ואז כבר היה נמאס וזה לא היה מיוחד.. מתחו אתזה יותר מידי זמן |
|
|
|
|