return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
איפה ההתלהבות שהייתה פה פעם מטראקים שכולנו מחכים להם.... (pg. 4)
View this Thread in Original format
warpedd_
quote:
Originally posted by Ooza
Blank & Jones Feat. Elles - Mind of the Wonderful

Remixes:
Martin Y.O.M.C. Roth Remix
Hiver & Hammer Remix
Re:Locate Remix
RMB Remix

לזה אני מחכה! :)



WOW!!!!
מדהים
אני מזיל ריר רק מקרוא את השמות
רק שלא תהיה אכזבה
היבר והמר יכולים להביא אותו פה במכה רצינית
כמו שפעם הם עשו עם beatiful child
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
לא יודע מתי זה יצא אבל יש לי את הקטע הזה כבר יותר מחודש(הגירסא המלאה,לא ריפ)
אם אתה רוצה אותו דבר איתי באייסיקיו


מה זאת אומרת הגרסה המלאה..?

ככה יש ריפ מסריח שעשו מסט של טיאסטו בסביבות חודש יוני אני חושב

זה לא משיש לך.?
אז מה יש לך ריפ מלא באיכות טובה יותר.??
Segev
אוף היום ה 1.3
ואני עדיין לא רואה שהשתחרר...
:( :( :(
אני מקווה שעד סוף היום תחכה לי הפתעה...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Segev
אוף היום ה 1.3
ואני עדיין לא רואה שהשתחרר...
:( :( :(
אני מקווה שעד סוף היום תחכה לי הפתעה...


אם כל הכבוד ויש כבוד
חבל על הציפיה והמתח
אני סומך על החברה שהכינו רשימה ארוכה בטראנס אדיקט של שחרורים
והם אמרו שזה לא הולך להשתחרר בקרוב..
אם בכלל
....
Shahar
עזבו את זה..
מה עם
adagio for strings !!!!!1
1.3 !!!1
שישתחרררררר
KrazyDJs
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מה זאת אומרת הגרסה המלאה..?

ככה יש ריפ מסריח שעשו מסט של טיאסטו בסביבות חודש יוני אני חושב

זה לא משיש לך.?
אז מה יש לך ריפ מלא באיכות טובה יותר.??


אני מניח שיש לו פרומו שעשו לו
RIP

:rolleyes:
coby
quote:
Originally posted by Shahar
מה תמנסה להגיד?
ומה קשר בין זה למה שכתבתי?

ואני יודע שלא בטוח שישתחרר אבל
only djs
כתבו שב 1.3
אז לך תדע



only זה רושמים בולשיט


היה רשום שם שהטראק שלי משתחרר ב 9 וזה יצא ב 17
Segev
נוו מצויין זה נותן תיקווה שזה כן ישתחרר...
אולי הם לא מדייקים בתאריך אבל הם לא משקרים בקשר לשחרור...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Segev
נוו מצויין זה נותן תיקווה שזה כן ישתחרר...
אולי הם לא מדייקים בתאריך אבל הם לא משקרים בקשר לשחרור...


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:happy2: :happy2:
Shahar
אני דווקא לא בטוח
חוץ מלכתוב שזה כולל רמיקס של טייסטו אין להם שום פרטים
לא לייבל, לא עוד רמיקסים שיהיו.....
לא יודע מה יהיה...

Shahar
סעמעמעמעמקקקקקקקקקקקקק !!!!!!!!!!
התאריך שיחרור של
adagio for strings
השתנה ל
01.06.2004!!!!!!!!

שרמוטות אוכלים בתחת אמאשלהם זונה..
coby
quote:
Originally posted by Shahar
סעמעמעמעמקקקקקקקקקקקקק !!!!!!!!!!
התאריך שיחרור של
adagio for strings
השתנה ל
01.06.2004!!!!!!!!

שרמוטות אוכלים בתחת אמאשלהם זונה..


איזה זין

הם דפוקים אבל .. זה יהיה כמו הרימיקס של דומונד לסימסוניק

חיכו לזה שנים ואז כבר היה נמאס וזה לא היה מיוחד.. מתחו אתזה יותר מידי זמן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement