| YO-I |
טוב, לי אין חותמת של הטראקים שאני מחכה להם אבל הנה הקטעים שמבחינתי אני הכי מצפה לשמוע אותם, לפי דעתי כל טראק כאן הוא פצצה שאם אני אשמע אותם במועדון, אני ארגיש אורגזמות מטורפות
:tongue2
הקטעים ללא סדר מסויים, בשבילי כולם מספר אחד
Mark Otten - So Serene
קטע מאלף של מארק אוטן, המלודיות של הפסנתר, הווקאל הספייסי, הסינטים שבהם הוא השתמש, קטע שאתה אומר לעצמך רק שלא ייגמר וכן הוא לא נגמר, מאוהב בו
Goldenscan - Only With You
הטראק הכי יפה איי פעם שגולדסקאן יצרו, שוב המוטיב החזק כאן זה הווקאל והסאונד שמתלווה אליו, לבכות כמה שהקטע הזה מרגש
Matt Darey - Liberation (Darey Deep mix)
את הטראק הזה שמעתי לראשונה באלבום של ארמין, הדיסק הכי יפה לפי דעתי שארמין הוציא איי פעם
Armin van Buuren - Boundaries Of Imagination
הטראק מופיע שם בגרסא אחרת אבל החידוש הזה של מאט פשוט מעולה וגורם לי להעלות זיכרונות מהעבר
Jonas Steur - Castamara
אכזבה או לא, טראק מעולה עם מלודיות של פסנתר שאליהן אני רגיש, אם ארמין אהבה מאד אז מי אני שלא יאהב, אחלה של קטע
יוחאי
ונ.ב, קטע מעולה שאף אחד לא הזכיר וכבר הצלחתי לשים עליו יד
Baunder - Praying
מלודיה מצויינת ובכלל קטע האוסי שגובל בטראנס, לא יודע מי זה באונד אבל שמעתי מספר קטעים שלו והם מצויינים, תודה לניקולאס הארדינג על שגילה לי את הטראק הזה |
|
|