|
איפה ההתלהבות שהייתה פה פעם מטראקים שכולנו מחכים להם.... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
תודדדה אורן :)
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
MARK NORMAN - RUSH/PHANTOM MANOR
שוחררו היום... |
? |
|
|
| Black-Dragon |
ווואייייייייייייי :)
RUSH
פשוט חזקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
וגם
PHANTOM MANORRRRR |
|
|
| Shahar |
berber's adagio for strings
ישתחרר בטוח??. |
|
|
| Segev |
לפי מה שהובן זה בטוח השתחרר
משהו יודע מה עם
agnelli and nelson presents ultra - holding onto nothing (Deep)
יצא כבר או מתי זה יוצא? |
|
|
| Viber |
מישהו יודע אם מישתחרר:
Marco Bailey - Carrera (Craig Walsh Remix)
אחד הטראקים הכי טובים ששמעתי ואני לא מצליח למצוא אותו בה*ב
;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Segev
לפי מה שהובן זה בטוח השתחרר
משהו יודע מה עם
agnelli and nelson presents ultra - holding onto nothing (Deep)
יצא כבר או מתי זה יוצא? |
לא יצא
יצא רק קלאבמיקס עד היום
| quote: | Originally posted by Viber
מישהו יודע אם מישתחרר:
Marco Bailey - Carrera (Craig Walsh Remix)
אחד הטראקים הכי טובים ששמעתי ואני לא מצליח למצוא אותו בה*ב
;) |
לא השתחרר עדיין...
תברר ב
upcoming releases
אם זה ישתחרר.. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא השתחרר עדיין...
תברר ב
upcoming releases
אם זה ישתחרר.. |
לא הבנתי, מה זה האפקמינג?
ויש עוד טראק מלפני 4 שנים מההופעה של טיאסטו באינרסיטי שקוראים לו
Systematic Parts - Deja-vu
אני לא מוצא אותו בסינגל יענו בשיחרור יחיד' יצא לזה אחד בכלל?? |
|
|
| Ooza |
Blank & Jones Feat. Elles - Mind of the Wonderful
Remixes:
Martin Y.O.M.C. Roth Remix
Hiver & Hammer Remix
Re:Locate Remix
RMB Remix
לזה אני מחכה! :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Ooza
Blank & Jones Feat. Elles - Mind of the Wonderful
Remixes:
Martin Y.O.M.C. Roth Remix
Hiver & Hammer Remix
Re:Locate Remix
RMB Remix
לזה אני מחכה! :) |
hiver and hammer
ע-נ-ק
עוד יומיים הרמיקס של טייסטו אמור להשתחרר ועדין לא שיחררו
מה קורההה???.
יובל?????????? תעזור..... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
hiver and hammer
ע-נ-ק
עוד יומיים הרמיקס של טייסטו אמור להשתחרר ועדין לא שיחררו
מה קורההה???.
יובל?????????? תעזור..... |
תראו את התאריך שבו התחיל הטרד של האפקאמינג רליזס...
לפני יותר מחצי שנה !!!
מאז כמובן חלו שינויים שדברו עליהם גם בטרד
ולגבי הגרסה של טיאסטו שברברס אדאגיו למשל יש כיום חוסר ודאות לגבי תאריך היציאה ולגבי שאלת השאלות
האם בכלל הטראק הזה הולך להשתחרר |
|
|
| Shahar |
מה תמנסה להגיד?
ומה קשר בין זה למה שכתבתי?
ואני יודע שלא בטוח שישתחרר אבל
only djs
כתבו שב 1.3
אז לך תדע |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Segev
לפי מה שהובן זה בטוח השתחרר
משהו יודע מה עם
agnelli and nelson presents ultra - holding onto nothing (Deep)
יצא כבר או מתי זה יוצא? |
לא יודע מתי זה יצא אבל יש לי את הקטע הזה כבר יותר מחודש(הגירסא המלאה,לא ריפ)
אם אתה רוצה אותו דבר איתי באייסיקיו |
|
|
|
|