return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
איפה ההתלהבות שהייתה פה פעם מטראקים שכולנו מחכים להם.... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
תודדדה אורן :)

quote:
Originally posted by Black-Dragon
MARK NORMAN - RUSH/PHANTOM MANOR
שוחררו היום...


?
Black-Dragon
ווואייייייייייייי :)
RUSH
פשוט חזקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

וגם
PHANTOM MANORRRRR
Shahar
berber's adagio for strings
ישתחרר בטוח??.
Segev
לפי מה שהובן זה בטוח השתחרר

משהו יודע מה עם
agnelli and nelson presents ultra - holding onto nothing (Deep)
יצא כבר או מתי זה יוצא?
Viber
מישהו יודע אם מישתחרר:
Marco Bailey - Carrera (Craig Walsh Remix)

אחד הטראקים הכי טובים ששמעתי ואני לא מצליח למצוא אותו בה*ב
;)
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
לפי מה שהובן זה בטוח השתחרר

משהו יודע מה עם
agnelli and nelson presents ultra - holding onto nothing (Deep)
יצא כבר או מתי זה יוצא?


לא יצא
יצא רק קלאבמיקס עד היום

quote:
Originally posted by Viber
מישהו יודע אם מישתחרר:
Marco Bailey - Carrera (Craig Walsh Remix)

אחד הטראקים הכי טובים ששמעתי ואני לא מצליח למצוא אותו בה*ב
;)


לא השתחרר עדיין...
תברר ב
upcoming releases
אם זה ישתחרר..
Viber
quote:
Originally posted by Shahar
לא השתחרר עדיין...
תברר ב
upcoming releases
אם זה ישתחרר..


לא הבנתי, מה זה האפקמינג?
ויש עוד טראק מלפני 4 שנים מההופעה של טיאסטו באינרסיטי שקוראים לו
Systematic Parts - Deja-vu
אני לא מוצא אותו בסינגל יענו בשיחרור יחיד' יצא לזה אחד בכלל??
Ooza
Blank & Jones Feat. Elles - Mind of the Wonderful

Remixes:
Martin Y.O.M.C. Roth Remix
Hiver & Hammer Remix
Re:Locate Remix
RMB Remix

לזה אני מחכה! :)
Shahar
quote:
Originally posted by Ooza
Blank & Jones Feat. Elles - Mind of the Wonderful

Remixes:
Martin Y.O.M.C. Roth Remix
Hiver & Hammer Remix
Re:Locate Remix
RMB Remix

לזה אני מחכה! :)


hiver and hammer
ע-נ-ק

עוד יומיים הרמיקס של טייסטו אמור להשתחרר ועדין לא שיחררו
מה קורההה???.
יובל?????????? תעזור.....
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Shahar
hiver and hammer
ע-נ-ק

עוד יומיים הרמיקס של טייסטו אמור להשתחרר ועדין לא שיחררו
מה קורההה???.
יובל?????????? תעזור.....


תראו את התאריך שבו התחיל הטרד של האפקאמינג רליזס...
לפני יותר מחצי שנה !!!

מאז כמובן חלו שינויים שדברו עליהם גם בטרד
ולגבי הגרסה של טיאסטו שברברס אדאגיו למשל יש כיום חוסר ודאות לגבי תאריך היציאה ולגבי שאלת השאלות
האם בכלל הטראק הזה הולך להשתחרר

Shahar
מה תמנסה להגיד?
ומה קשר בין זה למה שכתבתי?

ואני יודע שלא בטוח שישתחרר אבל
only djs
כתבו שב 1.3
אז לך תדע
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Segev
לפי מה שהובן זה בטוח השתחרר

משהו יודע מה עם
agnelli and nelson presents ultra - holding onto nothing (Deep)
יצא כבר או מתי זה יוצא?


לא יודע מתי זה יצא אבל יש לי את הקטע הזה כבר יותר מחודש(הגירסא המלאה,לא ריפ)
אם אתה רוצה אותו דבר איתי באייסיקיו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement