|
איפה ההתלהבות שהייתה פה פעם מטראקים שכולנו מחכים להם.... (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | Santiago Niסo & Francis Davila - Wake Me From The Inside
קטע מצוין שמרקוס ניגן בגלובל האחרון...פשוט אדיר..
|
אני רואה שמרקוס מחבב את הסנטיאגו הזה....
מה עם:
BELIEVE - MAX GRAHAM REMIX ????
אמרתי לך שזה יעלם עכשיו לאיזה חצי שנה כמו
YILMAZ... |
|
|
| Shahar |
אחרי ש
ballerina
ו
need to feel loved
שוחררו
נשארו שני קטעים שאני מחכה להם
הראשון שאני מחכה לו רצצצצצחחח כבר פול זמן (לפני שבכלל שמענו על בלרינה, נראה לי אפילו לפני ששמענו על וויט רום)
Andy B aka Andrew Bennett - Ocean Drive
(?שמעו אותו פעם ראשונה בתוכנית של יוהן (מישו יודע אם זה היה גם באסוט
ומאז לא דיברו עליו...
רק אחרי שאנדי בי עשה ושיחרר רמיקס ל
pound
של ארמין ומייק
התחיל להגיע מידע על
Ocean Drive
ועכשיו כבר יש תאריך רישמי...
22.12.2004
עשו לקטע כמה רמיקסים, השיחרור שיהיה ב 22 יהיה עם רמיקס של
Probspot (יגאל ומארק - בשבילכם)
ואולי עם הרמיקסים האחרים...
אני אישית שמעתי רק את האורגינל ואני מקווה ששאר הרמיקסים יהיו יותר אפליפטינגים, עצבניים ונותנים בראש יותר מהרמיקס של
probspot
מי שעדיין לא שמע את הקטע - רוצו מהר לשמוע חבל על כל רגע..קטע עצבני ומקפיץ...אחד הטובים שיצאו השנה לדעתי...
מחכה לו ר-צ-ח כבר מעל חצי שנה
בכל מקרה באותו תאריך
22.12
צריכים להשתחרר גם
Synergy aka Antiloop - Hellow (aka Yellow) Strings
ו
Nu-Nrg - Free Fall EP (Incl. Paul van Dyk Mix)
מישהו יודע מה קורה עם
Interstate - I Found U!?
ראיתי כבר תאריך שיחרור של הטראק הבא של
interstate
מה עם
i found u?!!? |
|
|
| taltul |
Stephen J Kroos - Oxygenation
:עוד הפעם אני מדגיש
NO COMMENTS!!!!!!!!! :crazy: :tongue3 :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :eyes: :eyes: :eyes: :rolleyes: |
|
|
| StruckeR |
אמור היה להשתחרר בסוף החודש שעבר... ולא יודע למה זה עדין לא שוחרר... כוסעמוק... :|
אני מדבר על
Offer Nissim ft Maya - Alone (Vocal Mix)
כוסעמוק, כמה אפשר לחכות......! |
|
|
| KrazyDJs |
אוקיי, הטראק של מייק וג'וף יוצא ב 15 לדצמבר :)
מקווה לפרומואים עוד לפני... |
|
|
| DJ Alex E. |
שחר אני ואתה המעריצים היחידים של הקטע המטורף הזה כרגע
גם אני שמעתי אותו כטראק הפתיחה בסט של חילן(אגב שאר הסט בכלל לא התקרב לרמה של הטראק הזה)
קטע מטורף עם אנרגיות אינסופיות
כבר התייאשתי מלחכות לו,שכן עברה יותר מחצי שנה מאז ששמעתי אותו
אבל עדיין אני שומר את הריפ שלו הטראק חחח
בקיצור טוב לשמוע שהוא הולך להשתחרר
ותהיו בטוחים שאני הראשון שהולך להתנפל עליו כמו מטורף
ואם כבר קטעים שאני מחכה שישתחררו
Espen & Elusive - Poetic Penetration (WTF???)
Espen & Elusive - Shexy
קטעי פרוגרסיב פשוט מדהימים
אני מאבד את הנשימה כשאני שומע אותם,בייחוד כשאני שומע את הראשון
יש תאריך שחרור??? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
שחר אני ואתה המעריצים היחידים של הקטע המטורף הזה כרגע
גם אני שמעתי אותו כטראק הפתיחה בסט של חילן(אגב שאר הסט בכלל לא התקרב לרמה של הטראק הזה)
קטע מטורף עם אנרגיות אינסופיות
כבר התייאשתי מלחכות לו,שכן עברה יותר מחצי שנה מאז ששמעתי אותו
אבל עדיין אני שומר את הריפ שלו הטראק חחח
בקיצור טוב לשמוע שהוא הולך להשתחרר
ותהיו בטוחים שאני הראשון שהולך להתנפל עליו כמו מטורף
ואם כבר קטעים שאני מחכה שישתחררו
Espen & Elusive - Poetic Penetration (WTF???)
Espen & Elusive - Shexy
קטעי פרוגרסיב פשוט מדהימים
אני מאבד את הנשימה כשאני שומע אותם,בייחוד כשאני שומע את הראשון
יש תאריך שחרור??? |
אולי אחרים עדיין לא מכירים אבל כשישמעו אותו ידלקו עליו ישר..
וכן אחי חיכו לו מלא זמן לא יודע למה לקח זמן עד שהוא חתם בלייבל
אנדי בי תותח!!!!
הרמיקס שהוא עשה ל
pound
קצת מאכזב
אבל הוא עשה תרמיקס גם
mellow אחד
אז אולי בגלל זה |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
פעם כל כמה זמן היו פותחים טרדים על טראקים בניזונות שמחכים שישתחררו
כמו
ATRC
Beautiful Things
ועוד...
לאן זה נעלם...?
אני אישית מת ש
berber's adagio for strings (tiesto magikal remake)
ישתחרר כבר.. |
חח כמה דיברתם על זה בפתיחת הטרד.. בסוף יצא הבן של הזונה.. |
|
|
| KosmiK-G8 |
בתחילת 2004 דובר על אלבום חדש לדאמונד לקראת סוף 2004... מעניין מה קורה עם זה
oceanlab אמורים להתחיל ברבעון הראשון של 2005 כנראה לעבוד על דיסק בכורה ... יש עוד זמן בכל אופן
פרי קורסטן גם הוא כבר מנגן קטעים שאמורים להכלל באלבום שאמור לצאת לו... אני רק יכול להגיד שיש שתי קטעים מ-צ-ו-י-נ-י-ם ששמעתי כבר ושתיהם מזכירים את פרי הישן של 2000-2001 ולפני כן משבהחלט אומר שיש למה לחכות
ארמין ואן ביורן - לפני מספר חודשים הבנתי שהוא עובד גם כן על אלבום חדש כולל על קטע ביחד עם הווקאליסטית שהפכה לשם לוהט לאחרונה
Elles de graaf (אחד הקטעים החדשים של פרי הוא גם איתה)
הקטע אמור להשתחרר תחת פרוייקט מאוד אהוב עלי של ארמין
perpetouos dreamer
אבל היי... מוקדם לפתח ציפיות
יוהן חילן הקים לייבל חדש תחת הבית החם והאוהב של פנדמנטל רקורדינגס כך שהוא יתפקד כסאבלייבל שם...
חילן אומר שהוא מרגיש שאחרי 20 שנה בתעשיית המוזיקה הוא מרגיש שיש לו מספיק ידע וניסניון לתרום גם לצד הזה (מוזר שלא היה לו לייבל פרטי משלו הרי זה חיית המחמד של כל די גיי בכיר שמכבד את עצמו ובמיוחד הולנדי..:D )
השחרור הראשון בלייבל אמור להגיד בסוף השנה מידי אותו יוהן חילן במה שהוגדר כקטעי הסולו הראשונים שלו לבד
( משום מה זכור לי ש
the beauty of silence היה ללא שותפו הותיק סוונסון)
בכל מקרה שתי הקטעים יהיו טק טראנס בועט ופרי ארמין ואבאב אנד ביונד בין השאר כבר מסובבים אותם בזמנם החופשי..:happy2:
dreamchild
flash
יאללה שבוע טוב לכולנו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
( משום מה זכור לי ש
the beauty of silence היה ללא שותפו הותיק סוונסון)
|
הטראק נקרא
Airscape - The Beauty Of Silence
Airscape = Svenson & Gielen
מה שאומר שהם כן עשו את זה ביחד :) |
|
|
| Shahar |
יגאל איזה טראקים חדשים של פרי שמעת?
ומה הולך עם
Thrillseekers - Awakening
ועם החדש של
Aalto ?
וכוסאמק
Andy B
הבנזונה הזה משחרר רק בדצמבר
כל הגרמנים\שוודים\הולנדים המזדיינים האלה אינשאללה ישרפו להם תאופלפנים |
|
|
| Rising |
אילן לא יודע מה שמעת אבל
Unknown Artist - I Love You (Ferry Corsten Remix)
רוצצצצצצח!!!! מסתובב חופשי... צריך לעצור אותו..
איזה קטע!!!! מזכיר את האלייס שלו
EON!
:crazy: :eyespop: |
|
|
|
|