return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
איפה ההתלהבות שהייתה פה פעם מטראקים שכולנו מחכים להם.... (pg. 5)
View this Thread in Original format
ronsh
אחרי התוכנית האחרונה של ארמין אני מחכה בקוצר רוח לחדש של
Above & Beyond - No One On Earth
שלדעתי אמור לצאת גם עם רמיקס של גבראיל ודרזדן
Segev
הרימיקס שלי גאבריאל ודרנזדן יוצא אחרי איזה חודש משהו כזה לא בדקתי...
אני גם מחכה לזה כבר מאז היום הולדת של הרדיו...
Shahar
quote:
Originally posted by coby
איזה זין

הם דפוקים אבל .. זה יהיה כמו הרימיקס של דומונד לסימסוניק

חיכו לזה שנים ואז כבר היה נמאס וזה לא היה מיוחד.. מתחו אתזה יותר מידי זמן


אם זה ישתחרר בכלל..
יש מצב שהם סתם מזיינים תשכל כדי שלא יחשבו שהם שיקרו
KosmiK-G8
טוב ככה
יש כמה דברים שאני כבר מת שיצאו

Darren Tate feat Andrea Britton - Take My Hand
איזה קטע סוחף איזה ווקאל!!!!

Aly & Fila - Spirit of KA (Markus Schulz Remix)
אין על מרקוס קטע טוב!

Thomas Datt - 2v2 (Robert Nickson Remix)
נדמה לי שאבאב אנד ביונד מנגנים אותו כבר בכל מקרה גרסה טובה של מר ניקסון

Jose Amnesia - The Eternal (Nu-Nrg Remix)

איזה קטע מטורף נראה לי הדבר הכי טוב של ניו אנ אר גי כמה אנרגיה איזה מלודיה קטלנית שיצא כבר!!!
Aalto - Taurine
טראק טוב
AIRPANEL - BEFORE YOU (shane 54 extended remix)

איזה טראק אדיר~!!! משהו בווקאל פשוט כובש וסוחף אותך אל תוך הטראק הנהדר הזה

Above & Beyond - No one on earth (Gabriel & Dresden remix)
אין לי כמעט ספקות שזה הולך להיות טראק השנה שלי
אלא אם גבריאל ודרזדן לא ישחררו אותו השנה... או שהם יקדימו תשחרור של טראק השנה הבאה לשנה הזאת ואז יהיה קרב מעניין..:)
איזה הרכב גדול!
Rising
תאמת אין משהו ממש חזק ששווה לחכות לו חוץ מ-
dream machine...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Rising
תאמת אין משהו ממש חזק ששווה לחכות לו חוץ מ-
dream machine...


אורן בושה וכלימה צריכה להיות בך על דברים אלה שאמרת...

מה עם אבאב אנד בינד??????????
פאק
כל הדברים שאני מחכה להם אני כבר מת שיצאו...

דרך אגב...
פתח תאיי סי אני צריך המלצה שלך דחוף!!
Sniper
quote:
Originally posted by warpedd_
WOW!!!!
מדהים
אני מזיל ריר רק מקרוא את השמות
רק שלא תהיה אכזבה
היבר והמר יכולים להביא אותו פה במכה רצינית
כמו שפעם הם עשו עם beatiful child


קצת לא קשור אבל משום מה קראתי את הטרד הזה
מה שהם עשו עם ילד יפה
זה היה אחד הדברים יותר אלילים שאני מכיר
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Sniper
מה שהם עשו עם ילד יפה



:wtf:
:haha: :haha: :stongue: :stongue:
Shahar
quote:
Originally posted by warpedd_
WOW!!!!
מדהים
אני מזיל ריר רק מקרוא את השמות
רק שלא תהיה אכזבה
היבר והמר יכולים להביא אותו פה במכה רצינית
כמו שפעם הם עשו עם beatiful child


חחחחחח מה יכולים
ארמין שם את זה בתוכנית
רמיקס בנזונה!!!!!!!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחח מה יכולים
ארמין שם את זה בתוכנית
רמיקס בנזונה!!!!!!!

רמיקס מאכזב מאוד...
לאן הדרדרו היבר והאמר..
רק הגרסה השניה של הרמיקס של מרטין רוט' טובה...
תאמת שתי הרמיקסים שלו טובים...
רי לוקייט גם אכזבו

Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
רמיקס מאכזב מאוד...
לאן הדרדרו היבר והאמר..
רק הגרסה השניה של הרמיקס של מרטין רוט' טובה...
תאמת שתי הרמיקסים שלו טובים...
רי לוקייט גם אכזבו


לא שמעתי..
היבר והאמר דווקא נתנו בראש
בלי לשים לב שכתבתי את הפוסט זה כבר השתחרר
Blank_and_Jones-Mind_of_the_Wonderful_REMIXES-2x12_Vinyl-2004-BMI
Ooza
חברה, אני מאוד מאוכזב מהרימיקסים!
אבל דבר אחד מחזיק אותי:
Mark Norman RMX

HOLY !!1 :eyes: :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement