|
איפה ההתלהבות שהייתה פה פעם מטראקים שכולנו מחכים להם.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחלה עיצוב לאתר של אינפקטד ! אהבתי |
כן זה אחלה עיצוב, אבל בעקרון זה לא כל כך שונה מהעיצוב הקודם
:p |
|
|
| -CosmicFire- |
באמת עיצוב יפה
מישהו יודע מתי
Andy B - Oceandrive ישתחרר? |
|
|
| Shahar |
למה אתם חושבים שהרמיקס של טייסטו לא ישתחרר..?
כתוב ב onlydjs
1.3.2004 |
|
|
| Segev |
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=134860
לפעמים אני בודק שם מתי יצאו דברים ובאמת רשום שם ש
William Orbit - Barber's Adagio for Strings (DJ Tiesto Remix)
יוצא ב 1.3
ותראו מה עוד...
Mark Norman - Phantom Manor
לזה דוגרי אני מחכה מלא זמן!!!!
ואחרי 22 יום.....
Solid Globe - Sahara!!!!!!!!!!!!!
קיצר תבדקו שם אני לא יתחיל להעתיק את כל הטראקים ששם :D |
|
|
| Shahar |
יש מצב שתעתיק את התאריכים?
הטרד שם מפוצץ זה לא כזה קל לחפש חח |
|
|
| Shahar |
Re:Locate - Waterfall / Passion
השתחרר כבר? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Shahar
Re:Locate - Waterfall / Passion
השתחרר כבר? |
סי.....
אני מחכה ל-
DJ Ton TB - Dream Machine |
|
|
| Black-Dragon |
אני מחכה ל
MARK NORMAN - RUSH |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
סי.....
אני מחכה ל-
DJ Ton TB - Dream Machine |
מתי ווטרפול השתחרר?
וטון טיבי ענקקקקק.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
אני מחכה ל
MARK NORMAN - RUSH |
שוחרר היום |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by Shahar
שוחרר היום |
MARK NORMAN - RUSH/PHANTOM MANOR
שוחררו היום... |
|
|
|
|