return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 
איפה ההתלהבות שהייתה פה פעם מטראקים שכולנו מחכים להם.... (pg. 31)
View this Thread in Original format
Koby
quote:
Originally posted by Shahar

חוץ מזה אני מאמין שאם הצלחת להשיג את הקטעים ההם אתה בטח השגת את שאר האנריליזים שיש לי
אז זה קצת לא מסתדר עם זה ששאלת מאיפה אני משיג אותם

אני לא "משיג"..גם בזה אין לי עניין..יש לי כמה שציינת מבחור מחול שאני מדבר איתו כבר שנים..וזאת הייתה שאלה צינית מאיפה אתה משיג כי זה דיי ברור..כל ילד בכיתה ד' יכול לעשות את זה..לא נראה לי שזה משהו ששווה להתגאות בו..
Glenn-Holmes
אוקיי אני מחכה ל
cirez d - rematch
bedrock - santiago (hernan cattaneo & martin garcia remix)
seroya - beautiful (noel sanger remix)
skooma - mephala (inc. derek howell remix)
bakke & ljungqvist - bali
skooma - intervention - כמה כבר אפשר לחכות!?!?

וזהו יש עוד הרבה אלה כמה שעלו לי בראש
3 הראשונים שמעתי היום בסט של דיגוויד פשוט (יש שם עוד כמה שאני מחכה שייצאו כדי לחשוב האם אני רוצה להשקיע עליהם)
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
אני לא "משיג"..גם בזה אין לי עניין..יש לי כמה שציינת מבחור מחול שאני מדבר איתו כבר שנים..וזאת הייתה שאלה צינית מאיפה אתה משיג כי זה דיי ברור..כל ילד בכיתה ד' יכול לעשות את זה..לא נראה לי שזה משהו ששווה להתגאות בו..


וואלה איך לא חשבתי על זה
דווקא לפי הדיבור שלך זה לא היה נשמע ציניות
"מעניין אותי לדעת..מאיפה אתה משיג את הקטעים?"

למישהו פה זה נשמע ציניות?

בכל מקרה בדיוק עכשיו נזכרתי לי ארמין שולח קטעים
אני לא משיג אין לי עניין בזה..

אבל אם כבר מדברים
איזה טראקים ממה שציינתי יש לך?
מה הגודל והאורך שלהם?

אולי אנחנו מכירים את אותו בחור מחול..לך תדע
omergunr
למה אני לא מכיר בחורים כאלה בחול
סעמק
|:
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
וואלה איך לא חשבתי על זה
דווקא לפי הדיבור שלך זה לא היה נשמע ציניות
"מעניין אותי לדעת..מאיפה אתה משיג את הקטעים?"

למישהו פה זה נשמע ציניות?

בכל מקרה בדיוק עכשיו נזכרתי לי ארמין שולח קטעים
אני לא משיג אין לי עניין בזה..

אבל אם כבר מדברים
איזה טראקים ממה שציינתי יש לך?
מה הגודל והאורך שלהם?

אולי אנחנו מכירים את אותו בחור מחול..לך תדע

חחח מה גם על זה ויכוח??
כן זה ציניות..אני אמרתי את זה..אז אני יודע..
את המשפט עם ארמין משהו..לא הבנתי..עילג מדיי...
היה נראה לי מעעפן איך שאתה מתלהב מזה שהשגת טראק זה או אחר..הייתי עושה את זה בגיל 15 עם טראקים של אינפקטד..לא מאמין שזה מעניין פה מישהו..להפך יש פה אנשים שמאוד נגד כל ההורדות למינהן..אז זה היה מיותר לדעתי..בקשר לקטעים שיש לי..מודה..יש לי אותם דיי במקרה..אמרתי מקודם למה..אבל זה ממש לא בעיה להתחיל לחרוש על המחשב כדי להשיג אנרליזים כל יום..אם זה הכייף שלך אז לבריאות..אני אישית מעדיף לחכות שישתחררו..כי ככה אני נהנה מהם יותר זמן..וגם יש את הקטע של הציפיה..
Shahar
quote:
Originally posted by omergunr
למה אני לא מכיר בחורים כאלה בחול
סעמק
|:


אל דאג
אם הוא מכיר מישהו מחול או אם יש לו אנריליזים אני שם פה לינקים ל 10 אנריליזים שאתה מחכה להם

וגם מוריד שיערות בביצים שיהיה לי צורה של לב ומעלה תמונה
אני בנזונה אם יש לו משהו לחרטטן הזה חחח

quote:
Originally posted by Koby
חחח מה גם על זה ויכוח??
כן זה ציניות..אני אמרתי את זה..אז אני יודע..
את המשפט עם ארמין משהו..לא הבנתי..עילג מדיי...
היה נראה לי מעעפן איך שאתה מתלהב מזה שהשגת טראק זה או אחר..הייתי עושה את זה בגיל 15 עם טראקים של אינפקטד..לא מאמין שזה מעניין פה מישהו..להפך יש פה אנשים שמאוד נגד כל ההורדות למינהן..אז זה היה מיותר לדעתי..בקשר לקטעים שיש לי..מודה..יש לי אותם דיי במקרה..אמרתי מקודם למה..אבל זה ממש לא בעיה להתחיל לחרוש על המחשב כדי להשיג אנרליזים כל יום..אם זה הכייף שלך אז לבריאות..אני אישית מעדיף לחכות שישתחררו..כי ככה אני נהנה מהם יותר זמן..וגם יש את הקטע של הציפיה..


זה לא ויכוח
אני סתם מנסה להוכיח שאתה חרטטן :D
בוא נשאל כמה אנשים פה אם הם חושבים שהשאלה שלך הייתה צינית?
ולי דווקא נראה שזה מעניין פה
ד"א
לא יעזור לך לחרוש על המחשב
מקורות של אנריליזים זה לא מקורותשאפשר לחרוש במחשב ולמצוא
ו...למה אתה מעדיף שישתחררו? איך בדיוק אתה נהנה מהם יותר זמן אם כשאתה מוריד אנריליז יש לך אותו עוד יותר זמן?
וגם לאנריליז יש ציפיה ..

וכבר 3 פעמים התעלמת שביקשתי שתגיד את השמות של הטראקים שיש לך עם הגודל והאורך שלהם
Dj Alex (ISR)
אני יכול להעיד שיש לו..

ושחר.. גודל לא קובע.
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
אל דאג
אם הוא מכיר מישהו מחול או אם יש לו אנריליזים אני שם פה לינקים ל 10 אנריליזים שאתה מחכה להם

וגם מוריד שיערות בביצים שיהיה לי צורה של לב ומעלה תמונה
אני בנזונה אם יש לו משהו לחרטטן הזה חחח



זה לא ויכוח
אני סתם מנסה להוכיח שאתה חרטטן :D
בוא נשאל כמה אנשים פה אם הם חושבים שהשאלה שלך הייתה צינית?
ולי דווקא נראה שזה מעניין פה
ד"א
לא יעזור לך לחרוש על המחשב
מקורות של אנריליזים זה לא מקורותשאפשר לחרוש במחשב ולמצוא
ו...למה אתה מעדיף שישתחררו? איך בדיוק אתה נהנה מהם יותר זמן אם כשאתה מוריד אנריליז יש לך אותו עוד יותר זמן?
וגם לאנריליז יש ציפיה ..

וכבר 3 פעמים התעלמת שביקשתי שתגיד את השמות של הטראקים שיש לך עם הגודל והאורך שלהם

מה הבעיה לדבר עם אנשים מחול..אפילו כאן בפורום..
איזה ציפיה בדיוק יש לך לאנרליז אם אתה משיג אותו יום אחריי ששמעת אותו אצל ארמין??ואני נהנה מהם מאותה סיבה..לא יודע אם אצלך זה ככה..אבל לי נמאס יותר מהר מטראק שיש לי באנרליז..
התעלמתי כי אני לא בא להוכיח כלום..אבל אם אתה מתעקש..(ותבטיח שלא תשלח תמונות שלך לפה =])
הטראק הכי חדש שלך..של סופר 8...08:06..שוקל 13 +..
בטח שמת עין גם על niyaz - delruba
09:07
שוקל הרבה..אין כוח לרשום..320 k
Pharmacy Of Sound - Searching For Substance
רוצה אותו?09:01
האיכות לא הכי הכי..192..אבל גם טוב...עכשיו תשלח לינקים למי שהבטחת..תוריד תביצים גם מצידי רק אל תשלח תמונות..
רוט..סווף!!
:D
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אני יכול להעיד שיש לו..

ושחר.. גודל לא קובע.


שיש לו מה?
אני רוצה שמות...ותאמין לי שלפי הגודל והזמן אני יגיד לך אם זה מקורי או
reconstruction

וד"א
אמרתי כבר שאין מצב שהוא שאל בציניות
אם היו לו מקורות להשיג אנריליזים הוא לא היה שואל את זה
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
שיש לו מה?
אני רוצה שמות...ותאמין לי שלפי הגודל והזמן אני יגיד לך אם זה מקורי או
reconstruction

וד"א
אמרתי כבר שאין מצב שהוא שאל בציניות
אם היו לו מקורות להשיג אנריליזים הוא לא היה שואל את זה

הוא ענה לך כבר על כל השאלות..

הבטיחו לגלח ביצים לא?

Shahar
quote:
Originally posted by Koby
מה הבעיה לדבר עם אנשים מחול..אפילו כאן בפורום..
איזה ציפיה בדיוק יש לך לאנרליז אם אתה משיג אותו יום אחריי ששמעת אותו אצל ארמין??ואני נהנה מהם מאותה סיבה..לא יודע אם אצלך זה ככה..אבל לי נמאס יותר מהר מטראק שיש לי באנרליז..
התעלמתי כי אני לא בא להוכיח כלום..אבל אם אתה מתעקש..(ותבטיח שלא תשלח תמונות שלך לפה =])
הטראק הכי חדש שלך..של סופר 8...08:06..שוקל 13 +..
בטח שמת עין גם על niyaz - delruba
09:07
שוקל הרבה..אין כוח לרשום..320 k
Pharmacy Of Sound - Searching For Substance
רוצה אותו?09:01
האיכות לא הכי הכי..192..אבל גם טוב...עכשיו תשלח לינקים למי שהבטחת..תוריד תביצים גם מצידי רק אל תשלח תמונות..
רוט..סווף!!
:D


חחחחחחחחחחחחחחחחחח
לדבר עם אנשים מחול גם אני יודע
אני מדבר עם הרבה אנשים מחו"ל ביחוד בששבש ביהאו
אבל אף אחד מהם לא יודע מזה אנריליז

"משיג אותו יום אחרי ששמעת אצל ארמין"
?!
וואלה?
תשיג לי את
andrew bennett - ocean drive
עברו שנתיים מאז ששמענו אותו ולא נראה לי שאתה יכול להשיג אותו
למה נראה לך שכל טראק ששמעת אצל ארמין אתה יכול להשיג!? ועוד אחרי יום?

יעני ארמין משמיע אותו ואז שולח ל"בחור" מחול?

בוא נתחיל להתיחס לשאר הפוסט שלך
DJ Tab Vs Super 8 - Helsinki Scorchin.mp3
הורדת אותו היום מכל האתרי הפצת קבצים הנפוצים
8:06
שוקל 12.9
זה הכי
RECONSTRUCTION
שיש !!
הוא נגמר ב
FADE OUT!!!!
למה נראה לך שזה אנריליז?!
LOL
סתם ככה לידע כללי - הוא הופץ ברגע שהשיגו את האנריליז
אבל בכל מקרה זה ריקונסרקשן

השני
Niyaz - Dilruba (Junkie XL Remix) - 320kbit.mp3
זה הטראק היחיד מהרשימה שלך שהוא אנריליז
גם אותו הורדת היום
שוקל 20.9
ואני גם יודע מאיפה ומי פירסם אותו
:D

לקח לי זמן להגיב כי כדי שהתגובה שלי תהיה הוגנת ומושלמת הייתי חייב לחפש את הגירסא שיש לך של
Searching For Substance
ומצאתי אותה:
RECONSTRUCTION
באיכות 192
בגודל 11.78
או ה
reconstruction
של
headache
שעשו לו
reencoding
ל
192
אנלא מבין אתה לא שם לב להתחלות של כל ה
RECONSTRUCTIONS
האלה!?
למה נראה לך שהאיכות של זה גרועה?
אולי כי זה לא אנריליז?!!?

:haha: :happy2:

בוא נסכם
אתה מוריד את הקטעים שלך מאתר להחלפת אמפי3 ו\או מדיסי
זה מסביר גם למה יש לך את הקטעים האלה

אז לינקים ותמונות אנלא חייב לאף אחד
כי אני יצאתי צודק
אבל לינקים לקטעים שציינת אני ישים
כדי שכולם יראו שהם
RECONSTRUCTIONS
ויהנו מהם עד שהאנריליזים שלהם יתפרסמו :D

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
הוא ענה לך כבר על כל השאלות..

הבטיחו לגלח ביצים לא?


אהבתי את הניסיון שלך
תמשיך לחפש אנשים עם אנריליזים
אולי יום אחד תמצא מישהו שבאמת יש לו אנריליזים ולא כמה ריקונסרקשנס מדיסי
חחחחחחחחחח
Shahar
וכמו שהובטח לכם..
הנה הגירסא ש
Koby
קורא לה
אנריליז

DJ Tab vs. Super8 - Helsinki Scorchin 8:06 \ 12.9mb \ 192kbps

אנריליז כמו שהזין שלי אנריליז
ביום שתוכל לקרוא לזה אנריליז אני יצטלם עם חוטיני וישים פה תמונה

אחח עייפת אותי..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 
Privacy Statement