|
איפה ההתלהבות שהייתה פה פעם מטראקים שכולנו מחכים להם.... (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by omergunr
חחח כולה תיקן אותך.. מה אתה מתעצבן.. |
זה הקטע
שזה לא היה כדי לתקן
(כי הוא יודע שהתכוונתי לרשת)
זה היה רק בשביל שאנשים יבינו שהוא נגד הורדות
וזה דבר שכל פעם מדליק אותי מחדש
אנלא יכול לראות בנאדם שמנסה להיות צדיק למה אף אחד מאיתנו לא צדיק
| quote: | Originally posted by DvJ
חחח נירא לי נכנסת חזק לקטע של החוקי אהה
אתה יכול להראות לי איפה בדיוק שוחרר ??
כי אני ידוע
Ice beach מחכים לרמיקס לדייוייד ווסט
ואם זה היה משתחררר הייתי שומע אתזה בטוח ....
Chunky Monky
כנ"ל חוץ מארמין עוד מישהו היה מנגן אתזה לא?
Monday Bar
יוצא סוף החודשש באיי קונטרסט
30 בינואר
אולי אני חיי בסרט אולי אתה
לא יודע תברר.... |
ווה ווה אחרי כל התגובות פה לא הבנת אחי?
מה שאמרתי זה בדיוק ההפך מחוקי
הוא שוחרר רק באינטרנט
chunky monkey
לא יודע אם היה אותו לעוד מישו
לארמין היה כי זה ריליז של אסוט
כל הטראקים שאתה מחפש שוחררו ברשת
| quote: | Originally posted by epsilon1
שמע שחר, תרגע, תנשום עמוק
ודבר חלש אתה מפריע לחרציציות
למה לצעוק?
וד"א, לא, הם לא ידעו למה אתה מתכוון, בגלל זה כתבתי את מה שכתבתי, אז תפסיק להיות אידיוט ולצאת על כל אשכנזי פה. |
למה לצעוק למה אנשים כמוך מדליקים אותי
מה אתה עושה לנו פוזות של צדיק חלאס
אני יכול להביא לך 38904394 הוכחות שאתה עובר על החוק כל יום
אנשים הבינו תאמין לי זה שאתה לא מבין מה כותבים פה זה לא אומר שכולם ככה
האנשים פה בפורום דווקא מבינים עברית פשוטה |
|
|
| epsilon1 |
שחר מי שמעצבן כרגע זה אתה, אתה בכלל יודע מה אני עושה? יודע כמה אני קונה? אני קונה בכמויות שאתה לא מתאר לעצמך ועד לא מזמן באמת לא הייתי צדיק, אבל עכשיו כשאני מוריד זה אולי טראקים ישנים וממש מעט חדשים .
כשאתה תקנה כמויות כמו שאני קונה אז תפתח ת'פה המוצץ שלך, עכשיו שב בשקט
כי אתה עושה פאדיחות לעצמך.
מה קרה לא נראה לך? תלמד לסתום. כמו שלי לא נראה שאתה פותח כל שבוע ט'רד חדש על התוכנית שלך (דוגמא אחת), אתה רואה אותי מתלונן? |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by DvJ
Niklas Harding Pres. Arcane - Ice Beach
מה נסגר עם הקטעע הזה?
לפי מה שהבנתי מחכים לרמיקס של דייויד ווסט
אבל מתי ישוחרר כברר.........???? |
תודה על המידע..גם אני לא הבנתי למה לוקח לו כל כך הרבה זמן..יוצא עוד מעט בלייבל של שולץ..
ולגבי "השחרור" באינטרנט..
niklas_harding_presents_arcane-ice_beach-vinyl-2005-tl
איך בדיוק זה ריפ של וינל אם הוינל עדיין לא קיים(כמו שעידן אמר..מחכים לעוד רמיקס)..ומה זה הקפיצות האלא לאורך הטראק..צריך להיות חמור כדי להסתפק ב"שחרור" העלוב הזה..מחכה כבר לדבר האמיתי.. |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Koby
תודה על המידע..גם אני לא הבנתי למה לוקח לו כל כך הרבה זמן..יוצא עוד מעט בלייבל של שולץ..
ולגבי "השחרור" באינטרנט..
niklas_harding_presents_arcane-ice_beach-vinyl-2005-tl
איך בדיוק זה ריפ של וינל אם הוינל עדיין לא קיים(כמו שעידן אמר..מחכים לעוד רמיקס)..ומה זה הקפיצות האלא לאורך הטראק..צריך להיות חמור כדי להסתפק ב"שחרור" העלוב הזה..מחכה כבר לדבר האמיתי.. |
נראה לי שזה מזוייף וזה סתם רי אינקודינג של הMP3 ... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by epsilon1
שחר מי שמעצבן כרגע זה אתה, אתה בכלל יודע מה אני עושה? יודע כמה אני קונה? אני קונה בכמויות שאתה לא מתאר לעצמך ועד לא מזמן באמת לא הייתי צדיק, אבל עכשיו כשאני מוריד זה אולי טראקים ישנים וממש מעט חדשים .
כשאתה תקנה כמויות כמו שאני קונה אז תפתח ת'פה המוצץ שלך, עכשיו שב בשקט
כי אתה עושה פאדיחות לעצמך.
מה קרה לא נראה לך? תלמד לסתום. כמו שלי לא נראה שאתה פותח כל שבוע ט'רד חדש על התוכנית שלך (דוגמא אחת), אתה רואה אותי מתלונן? |
זה מה שאנלא אוהב אנשים כמוך שקונים בשביל לבוא לספר
אתה קונה דברים תקנה אתה יודע שתעושה משו יפה תעשה בשקט בלי דאווינים
פה מוצץ תגיד תיודע למי
דבר חופשי על התוכנית שלי למה אני רואה אותך גם?
| quote: | Originally posted by Koby
תודה על המידע..גם אני לא הבנתי למה לוקח לו כל כך הרבה זמן..יוצא עוד מעט בלייבל של שולץ..
ולגבי "השחרור" באינטרנט..
niklas_harding_presents_arcane-ice_beach-vinyl-2005-tl
איך בדיוק זה ריפ של וינל אם הוינל עדיין לא קיים(כמו שעידן אמר..מחכים לעוד רמיקס)..ומה זה הקפיצות האלא לאורך הטראק..צריך להיות חמור כדי להסתפק ב"שחרור" העלוב הזה..מחכה כבר לדבר האמיתי.. |
הגירסא שאתה מדבר עליה זה נראה לי
reconstruction
לי בכל מקרה יש גירסא
320kbps
ומן הסתם זה הגירסא האמיתית שהקבוצות שיחרור עדיין לא השיגו :D
רוב הקטעים שיש לי לא שוחררו ע"י קבוצות שיחרור עדיין
כמו
Yamin - Almathea (Sander van Dien Remix) (320kbps) |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה מה שאנלא אוהב אנשים כמוך שקונים בשביל לבוא לספר
אתה קונה דברים תקנה אתה יודע שתעושה משו יפה תעשה בשקט בלי דאווינים
פה מוצץ תגיד תיודע למי
דבר חופשי על התוכנית שלי למה אני רואה אותך גם?
|
מה דאווין בלקנות את המוסיקה שהוא אוהב?
הדאווין היחידי שאני רואה פה זה שלך בזה שאתה משיג אנרליזים..אף אחד לא שאל אותך אם יש לך יאמין - אלמט'י ובאיזה איכות!!על מי אתה בא לעשות רושם?!?! תאמין לי שאני מבסוט על הדרך שלי להשיג מוסיקה ולא חסרים לי דברים שעוד לא חלמת עליהם..אבל אני לא יבוא להתלהב פה לכולם מה יש לי..
ד.א. אם כבר שיחקת אותה..מאיפה אתה משיג את המוסיקה שלך? |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Shahar
ווה ווה אחרי כל התגובות פה לא הבנת אחי?
מה שאמרתי זה בדיוק ההפך מחוקי
הוא שוחרר רק באינטרנט
chunky monkey
לא יודע אם היה אותו לעוד מישו
לארמין היה כי זה ריליז של אסוט
כל הטראקים שאתה מחפש שוחררו ברשת |
שמע
חיפשתי
בכימקל בפורדגייאונליי ביטפורט דאנסגורב ומה לא .....
ואיןן כלום
אני יודע chunky monkey
אמור להשתחרר השבוע או היום
אז לי מושג עלמה אתה מדבר
תסביר לי איך Ice beach שוחרר
אם לא סיימו להכין לו תרמיקס??
נשלח לכמה דיגיים זה בדוק אבל שוחרר בטח שלא
מונדי בר משתחרר סווףףף החודש בדוקק
ואל תגיד לי שוחרר ברשת למה אין לי מושג עלמה אתה מדבר....
| quote: | Originally posted by Shahar
מה שאמרתי זה בדיוק ההפך מחוקי
הוא שוחרר רק באינטרנט |
ההפך מחוקי = לא חוקי נכון ???
קטע לא חוקי לא משתחרר
הוא פשוט מופץ ברשתת
כיאלו יש אנשים שמחכים שהקטע ישתחרר ברשת
הם פשוט אומרים מחר נשחרר תקטע הלא חוקי??
מה הקטע בדיוק קטע משוחרר זה מתי שהוא ניתן להורדה באמפי3 או לקנייה וייניל או דיסק
אז מזה שוחרר רק ברשת בדיוק?
| quote: | Originally posted by Koby
תודה על המידע..גם אני לא הבנתי למה לוקח לו כל כך הרבה זמן..יוצא עוד מעט בלייבל של שולץ..
ולגבי "השחרור" באינטרנט..
niklas_harding_presents_arcane-ice_beach-vinyl-2005-tl
איך בדיוק זה ריפ של וינל אם הוינל עדיין לא קיים(כמו שעידן אמר..מחכים לעוד רמיקס)..ומה זה הקפיצות האלא לאורך הטראק..צריך להיות חמור כדי להסתפק ב"שחרור" העלוב הזה..מחכה כבר לדבר האמיתי.. |
מיזה עידן?? |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by DvJ
מיזה עידן?? |
התבלבלתי בינכם.. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
לי בכל מקרה יש גירסא
320kbps
ומן הסתם זה הגירסא האמיתית שהקבוצות שיחרור עדיין לא השיגו :D
רוב הקטעים שיש לי לא שוחררו ע"י קבוצות שיחרור עדיין
כמו
Yamin - Almathea (Sander van Dien Remix) (320kbps) |
אתה משיג טראקים, תשיג...אתה יודע שאתה יכול להשיג דברים שאחרים לא אז תעשה את זה בשקט בלי דאווינים...
באמת שחר, לא משהו אישי...אבל מצד אחד אתה מעביר ביקורת על מישהו, ומצד שני עושה בדיוק את מה שהעברת עליו ביקורת בצורה אחרת...אני באמת לא מתערב באף וויכוח למה מי אני שאעשה את זה, גם אני לא צדיק ולא מנסה לשחק אותה כזה כשאני מגיב עכשיו, רק מנסה להראות לך כמה טיפשי אתה יוצא מכל העניין בתגובה הזאת... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DvJ
שמע
חיפשתי
בכימקל בפורדגייאונליי ביטפורט דאנסגורב ומה לא .....
ואיןן כלום
אני יודע chunky monkey
אמור להשתחרר השבוע או היום
אז לי מושג עלמה אתה מדבר
תסביר לי איך Ice beach שוחרר
אם לא סיימו להכין לו תרמיקס??
נשלח לכמה דיגיים זה בדוק אבל שוחרר בטח שלא
מונדי בר משתחרר סווףףף החודש בדוקק
ואל תגיד לי שוחרר ברשת למה אין לי מושג עלמה אתה מדבר....
ההפך מחוקי = לא חוקי נכון ???
קטע לא חוקי לא משתחרר
הוא פשוט מופץ ברשתת
כיאלו יש אנשים שמחכים שהקטע ישתחרר ברשת
הם פשוט אומרים מחר נשחרר תקטע הלא חוקי??
מה הקטע בדיוק קטע משוחרר זה מתי שהוא ניתן להורדה באמפי3 או לקנייה וייניל או דיסק
אז מזה שוחרר רק ברשת בדיוק?
מיזה עידן?? |
אחי הקטעים שאמרתי שיש לי הם קטעים מהרשת בקיצור
| quote: | Originally posted by Koby
מה דאווין בלקנות את המוסיקה שהוא אוהב?
הדאווין היחידי שאני רואה פה זה שלך בזה שאתה משיג אנרליזים..אף אחד לא שאל אותך אם יש לך יאמין - אלמט'י ובאיזה איכות!!על מי אתה בא לעשות רושם?!?! תאמין לי שאני מבסוט על הדרך שלי להשיג מוסיקה ולא חסרים לי דברים שעוד לא חלמת עליהם..אבל אני לא יבוא להתלהב פה לכולם מה יש לי..
ד.א. אם כבר שיחקת אותה..מאיפה אתה משיג את המוסיקה שלך? |
בדיוק כמו שאמרתי פעם
מי שעושה משהו ויוצא צדיק שיעשה בשקט
להשיג אנריליזים זה לא חוקי ואני יודע שאנלא צדיק אז בקטנה שאני מספר את זה
אבל דברים שאני עושה ונותן מעצמי אני עושה בשקט זה ההבדל
ואני משיג מחברים :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
שחר הגישה הזו של לשתוק לגבי דברים טובים שאתה עושה היא נכונה אבל אתה שוכח דבר אחד
מדובר בסצינה שזקוקה נואשות לתומכים ויותר מכך ללגיטימציה לתמיכה
אני לא יגיד דבר לגבי עצמי כי ידוע לי שגם במקומות אחרים ובתחומים אחרים דברים שהם פחות פופולריים אך ניתנת להם לגיטימציה של חלק קטן ככל שיהיה מאותו ציבור/קבוצה יכולים להפוך לאט לאט לנחלת הכלל או לפחות להפוך ללגיטימיים יותר בקרב קבוצה גדולה יולר של אנשים
ולכן אני חושב שזו דוגמה קלאסית למשפט שאני מסכים איתו אך לא בתחום שאנחנו נמצאים בו - מצטער אין שום סיבה שכל אדם שקורא תפורומים פה יקבל תרעיון שהורדות לא חוקיות זו האופציה היחידה או היחידה הלגיטימית שמקובלת
בן אדם חדש שייקלע לפורום או יותר מכך אני מניח שיש לפחות כמה וכמה אנשים שרק קוראים פה ומעולם לא נרשמות קח אחד מהאנשים האלה ובוא ננניח באמת שהוא די צעיר בגילו ועדיין לא מגובש מבחינת דיעה לגבי כל הנושא הזה
הפיתוי שהפוסטים שלך מציגים בלהשיג דברים חדשים הוא די גדול לאותו בן אדם
המחשבה של הבן אדם הנ"ל תהיה קרוב לוודאי "וואוו איזה כיף לשחר הזה הוא משיג דברים חדשים אם אני יתחבר עם אנשים וישיג דברים לא חוקיים כמוהו אולי עוד כמה שנים גם אני יהיה עם מספיק קשרים כדי להשיג בצורה לא חוקית קטעים שאף אחד עדיין לא יכול להשיג"
אז צר לי שחר יש כאן גרעין של כמה אנשים היום שיכול להציג תאלטרנטיבה
והאלטרנטיבה היא הריגוש האמיתי שאנשים חשים כשהם קונים קטע/דיסק/תקליט
ואולי יותר חשוב מכך
האלטרנטיבה היא להבין שברגע שאתה תומך בסצינה בעזרת קניית מוזיקה אתה כמו עוד כמה גרמים של אויר שמשתחררים מבלון חמצן אל תוך ריאותיו של אדם חסר הכרה שלא יכול לנשום בכוחות עצמו
בלי מנת החמצן הזו האדם לא ימות כי תוך כמה שניות תהיה עוד מנת חמצן
אבל תפסיק לא המון מנות חמצן למשך פרק זמן מסוים והבן אדם ימות
כך גם הסצינה
ומשאתה ואני ונראה לי שכל הפורום פה מבין לא כל בן אדם חדש שרק עכשיו התחיל להוריד מוזיקה ברשת מבין
אז לבלב במוח על לשמור על זה בשקט זה יפה
אני ישמור בשקט תרומות שלי לארגונים ומוסדות התנדבותיים ולכל אדם שזקוק לעזרה בשלב זה או אחר
אבל כאן מדובר במקרה שבו השתיקה שלי ושל שאר האנשים לא תביא תועלת
והדיבור על כך עובדתית יכול רק לתרום |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שחר הגישה הזו של לשתוק לגבי דברים טובים שאתה עושה היא נכונה אבל אתה שוכח דבר אחד
מדובר בסצינה שזקוקה נואשות לתומכים ויותר מכך ללגיטימציה לתמיכה
אני לא יגיד דבר לגבי עצמי כי ידוע לי שגם במקומות אחרים ובתחומים אחרים דברים שהם פחות פופולריים אך ניתנת להם לגיטימציה של חלק קטן ככל שיהיה מאותו ציבור/קבוצה יכולים להפוך לאט לאט לנחלת הכלל או לפחות להפוך ללגיטימיים יותר בקרב קבוצה גדולה יולר של אנשים
ולכן אני חושב שזו דוגמה קלאסית למשפט שאני מסכים איתו אך לא בתחום שאנחנו נמצאים בו - מצטער אין שום סיבה שכל אדם שקורא תפורומים פה יקבל תרעיון שהורדות לא חוקיות זו האופציה היחידה או היחידה הלגיטימית שמקובלת
בן אדם חדש שייקלע לפורום או יותר מכך אני מניח שיש לפחות כמה וכמה אנשים שרק קוראים פה ומעולם לא נרשמות קח אחד מהאנשים האלה ובוא ננניח באמת שהוא די צעיר בגילו ועדיין לא מגובש מבחינת דיעה לגבי כל הנושא הזה
הפיתוי שהפוסטים שלך מציגים בלהשיג דברים חדשים הוא די גדול לאותו בן אדם
המחשבה של הבן אדם הנ"ל תהיה קרוב לוודאי "וואוו איזה כיף לשחר הזה הוא משיג דברים חדשים אם אני יתחבר עם אנשים וישיג דברים לא חוקיים כמוהו אולי עוד כמה שנים גם אני יהיה עם מספיק קשרים כדי להשיג בצורה לא חוקית קטעים שאף אחד עדיין לא יכול להשיג"
אז צר לי שחר יש כאן גרעין של כמה אנשים היום שיכול להציג תאלטרנטיבה
והאלטרנטיבה היא הריגוש האמיתי שאנשים חשים כשהם קונים קטע/דיסק/תקליט
ואולי יותר חשוב מכך
האלטרנטיבה היא להבין שברגע שאתה תומך בסצינה בעזרת קניית מוזיקה אתה כמו עוד כמה גרמים של אויר שמשתחררים מבלון חמצן אל תוך ריאותיו של אדם חסר הכרה שלא יכול לנשום בכוחות עצמו
בלי מנת החמצן הזו האדם לא ימות כי תוך כמה שניות תהיה עוד מנת חמצן
אבל תפסיק לא המון מנות חמצן למשך פרק זמן מסוים והבן אדם ימות
כך גם הסצינה
ומשאתה ואני ונראה לי שכל הפורום פה מבין לא כל בן אדם חדש שרק עכשיו התחיל להוריד מוזיקה ברשת מבין
אז לבלב במוח על לשמור על זה בשקט זה יפה
אני ישמור בשקט תרומות שלי לארגונים ומוסדות התנדבותיים ולכל אדם שזקוק לעזרה בשלב זה או אחר
אבל כאן מדובר במקרה שבו השתיקה שלי ושל שאר האנשים לא תביא תועלת
והדיבור על כך עובדתית יכול רק לתרום |
אתה יודע שאני בעד הגישה שלך לקנות קטעים
וראית שאני בעצמי פתחתי טרד ואמרתי שקניתי רק בזכות השטיפות מוח שלך
אבל אני נגד אנשים שדוחפים את זה בכל הזדמנות
היציאה שלו הייתה ראסמי כדי יגידו "הא הוא בטח קונה איזה גבר" תאמין לי שבנאדם שרוצה להשיג מוזיקה בצורה חוקית לא צריך את העזרה שלנו בשביל זה... |
|
|
|
|