|
איפה ההתלהבות שהייתה פה פעם מטראקים שכולנו מחכים להם.... (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Viperon |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
24 - The Longest Day Of My Life
משהו באמת מהחזקים!!
זה נוגן אתמול בתוכנית של ארמין...
מישהו שמע על זה אולי משהו?
שמעתי שזה של
enmass
וזה יענו גם מבוסס על הסידרה 24... די משעשע |
טראק חלום |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
חביבי לא לזלזל בסי קיו...
שתשים לב הקטע השני של אנמאס שארמין מנגן עכשיו
beyond horizon
הוא רגוע יותר ומזכיר בסגנון את סי קיו
מלודי ויפהפה
ובקשר להלסטריפ לא שמעתי את הקטע שרשמת שחר... |
לא מזלזל ..אמרתי שהיה יפה
אבל הוא היה פשוט מבחינת מבנה
אתה לא יכול להגיד שהביאו בו השקעה וזה....
אבל
the longest day of my life
עצבני רצח ורואים שדפקו בו השקעה
ולא שמעתי את
beyond horizon
אבל זה שהוא רגוע לא אומר שהוא לא מושקע !
פשוט ב
CQ
לא שמתי לב ליותר מדי השקעה...הוא טראק פשוט
אבל הוא טוב...ואמרתי את זה הרבה |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא מזלזל ..אמרתי שהיה יפה
אבל הוא היה פשוט מבחינת מבנה
אתה לא יכול להגיד שהביאו בו השקעה וזה....
אבל
the longest day of my life
עצבני רצח ורואים שדפקו בו השקעה
ולא שמעתי את
beyond horizon
אבל זה שהוא רגוע לא אומר שהוא לא מושקע !
פשוט ב
CQ
לא שמתי לב ליותר מדי השקעה...הוא טראק פשוט
אבל הוא טוב...ואמרתי את זה הרבה |
כשאומרים לי טראק פשוט ויפה הדבר הראשון שצץ לי בראש זה
Bigtop - Sub |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
כשאומרים לי טראק פשוט ויפה הדבר הראשון שצץ לי בראש זה
Bigtop - Sub |
לא מכיר..
מה הולך עם
cloudwalking 2005?
אני מת לשמוע את זה כבר
אבל מה כבר יש לו לחדש שם...
ולמה לא מדברים
על
communication 3?!
מתי הוא משתחרר? הוא בנזונה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | כשאומרים לי טראק פשוט ויפה הדבר הראשון שצץ לי בראש זה
Bigtop - Sub |
רצחני !! |
|
|
| DJ Alex E. |
Odyssee - Maya
Odyssee pres. Never Mind - Freelancer
איזה טראקים חזקים של אודיסיי!!
למישהו יש מושג מתי הם ישתחררו???
הימור שלי שהם יצאו עם אותו ויניל
השאלה היא מתי |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
Odyssee - Maya
Odyssee pres. Never Mind - Freelancer
איזה טראקים חזקים של אודיסיי!!
למישהו יש מושג מתי הם ישתחררו???
הימור שלי שהם יצאו עם אותו ויניל
השאלה היא מתי |
Odyssee - Maya ישתחרר ביחד עם
קטע אחר של אודיסיי
Odyssee - Yucatan
בלייבל
gesture music
לא יודע מתי ישתחרר
ל-Freelancer
אין עוד לייבל..
סתם לידע הכללי:
Odyssee = Progression
:) |
|
|
| Hell_Copter |
Enmass ft. Shimika Brice - So please
בנזונה של טראק והכל...
אבל זה רק אני או שזה ממש ממש דומה ל
Eon - Pocket Damage
?? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
Enmass ft. Shimika Brice - So please
בנזונה של טראק והכל...
אבל זה רק אני או שזה ממש ממש דומה ל
Eon - Pocket Damage
?? |
אמרו על איזה טראק פה שדומה ל
pocket damage
לא חושב שדיברו על הטראק של אנמאס... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Enmass ft. Shimika Brice - So please
בנזונה של טראק והכל... |
כן, לא רע בכלל !
ENMASS
משחקים אותה חבל על הזמן ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
כן, לא רע בכלל !
ENMASS
משחקים אותה חבל על הזמן ! |
משחק מארק
משחק...
במו אוזניך שמעת מפי ארמין שבחור אחד מבוסטון עומד מאחורי הפרויקט הזה...:rolleyes:
dj rampage |
|
|
| Shahar |
Miller vs Fijneman - San Pedro
קטע סופנייייייי שמעתי עכשיו באסוט
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
משחק מארק
משחק...
במו אוזניך שמעת מפי ארמין שבחור אחד מבוסטון עומד מאחורי הפרויקט הזה...:rolleyes:
dj rampage |
משחקים יגאל
משחקים...
במו עיני קראתי ש
dj rampage
רשם בפורום שהם שני אמריקאים
:) |
|
|
|
|