|
Armin Only - 7 uur Armin!
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
Gevonden op PF:
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...TYID/18636.html
17 april zal Armin 7 uur lang gaan draaien op een boot in de omgeving van Amsterdam. En de opstapplaats is ergens in de havens van A'dam.
Lijkt me zwaar relaxed om daar bij te zijn, lekker ronddobberen enzo... :p
Wel jammer dat er nog niks bijstaat over voorverkoop. |
|
|
| dj_spare |
| daar gaat ik waarschijnlijk heen... wel wat anti-zeeziek pillen meenemen dan :P |
|
|
| Magic83 |
Woet, gaat dat ding ook varen dan? Kan die me meteen thuis brengen :D
Morgen kaarten halen :eyespop: :eyes: |
|
|
| emma |
ja! gaat echt supervet feestje worden!
ben ik nu al zeker van ! :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik heb dat weekend al iets en ik WIST gewoon dat het ellendig zou gaan uitkomen :sadgreen: |
|
|
| djdavid |
| wow, feestje op een boot!!!:eyespop: is dit niet de release-party van zijn nieuwe mix-album?!? |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by djdavid
wow, feestje op een boot!!!:eyespop: is dit niet de release-party van zijn nieuwe mix-album?!? |
Klopt. ;) |
|
|
| Remy D |
| Hier ga ik zeker heeeeen!! Jeahhh |
|
|
| moogwai |
| Zeker wel leuk! Die boot schijnt wel erg vet te zijn, in ieder geval speciaal! En dit samen met Armin kan het natuurlijk nooit tegenvallen! |
|
|
| jp |
Armin underground in een onderzeeboot, das pas kicken ;)
Maar goed, met het juiste weer zijn bootparties helemaal top! |
|
|
| Magic83 |
| Kaartjes in the pocket :toocool: |
|
|
| Remy D |
| Waar kan je kaarten kopen??? |
|
|
|
|