|
Pittige Thread: Azielzoekers
|
View this Thread in Original format
| Rudy |
Ok mensen, ik ben weer in een bui dat ik zin heb een pittige thread te starten! Is altijd wel leuk, komt het forum weer lekker tot leven!
Dus moderators, hou een oogje in het zeil :D
Hier komt de stelling:
Wat vinden jullie van Azielzoekers??
Dus stem er maar op los, en geef je mening!
Ik probeer hier BTW niemand te beledigen, ik wil alleen maar de mening over dit onderwerp van andere forum members te weten komen! |
|
|
| Nastra Azzurro |
Uhm ok.......lamaar
Rudy U dip |
|
|
| Blik |
| ik vind het niet erg, zolang ze maar niet crimineel gaan doen, en zich aanpassen aan de de nederlanders.....geen probleem dan toch?? |
|
|
| raoel |
Ik heb echt helemaal niks tegen buiten landers.
Heb ook een hoop buitenlandse "vrienden"
Maar Ik heb er wel iets op tegen als ze naar hier komen voor het geld.
Maar als ze hier blijven en ze passen zich aan en werken maakt het mij ook niet uit.
Ik heb dus gestemd op
Ze moeten oprotten als ze terug kunnen naar hun eigen land. Eigenlijk heb ik dus wel een iets aangepaste visie. |
|
|
| After8 |
Ik heb op zich nix tegen buitenlanders als ze maar normaal doen en niet alles wat los en vast zit stelen
dat wou ik ff kwijt
PS maar ik ben ze liever kwijt dan rijk:D :D |
|
|
| MetzZ_!! |
Asielzoekers hebben ook het recht om ergens veilig een bestaan op te bouwen. Tja, er zullen er een aantal tussen zitten die het voor de rest verpesten door te gaan stelen en te 'criminelen', maar Nederlanders 'criminelen' zelf ook. En wordt er tegen ons gezegd: 'Rot lekker naar een land waar je naar de klote wordt geschoten omdat je een andere geloofsovertuiging hebt.'?
Ik vind niet dat je mag oordelen over zoiets. Wij Nederlanders hoeven nergens voor te vluchten (behalve voor het slechte weer), wij kunnen ons absoluut niet voorstellen hoe een asielzoeker zich voelt. En om te generaliseren vind ik helemaal FOUT! |
|
|
| AFTERNATIVE |
kheb een pokke hekel aan van die groepjes marrokanen die op straat daar een beetje arrogant staan te zijn en proberen alles te regele en onderdrukke :whip: :whip: :whip:
verder hebik er geen/weinig problemen mee als ze zich maar aanpasse |
|
|
| New Wave |
ik ga hier geen reactie op geven, slaat nergens op dit..........
Zo gaat dit forum wel heel snal naar beneden.....
Josta, waar zijn de foto's van DV? :-) ben benieuwd:-) |
|
|
| -=WVG=- |
Hm...de opties zijn lichtelijk radicaal te noemen...
Beetje vreemd om zo'n thread te starten om het forum weer leven in te blazen...
Ach ja, er is altijd nog http://www.fredvanderhoorn.nl
:) |
|
|
| Henkie_henk |
hEeeeeyyyyyy new_wave!!!! contact me ff op msn.. of wou je nog meer tijd verspillen aan deze thread lol....
VERKNAAKT 2 the BONE! |
|
|
| MetzZ_!! |
| Wie heeft er eigenlijk op optie 4 gestemd??? |
|
|
| Rudy |
Ik vind dit echt geen useless thread ofzo, het gaat idd niet over trance, en het heeft er ook nix mee te maken (dat is idd net weer kut) maar ik vind het azielzoeker onderwerp juist wel interessant! Maarja iedereen zijn eigen mening!
Ik kwam eigenlijk ook een beetje op deze thread omdat ik in het nieuws zag dat een groepje Turken 3 dagen geleden een Nederlandse jongen van 19 op Leiden Centraal Station midden in zijn gezicht dood hebben geschoten!:mad: Ik heb wel vaker van dit soort verhalen gehoord, maar nu komt het nog dichterbij! Dus ik dacht, ik gooi het ff in de groep!
Als je het niet boeiend vindt dan hoef je BTW niet te reageren.... |
|
|
|
|