|
Extrema Outdoor 2004
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
Extrema Outdoor 17 Juli 2004
Het is misschien een btje vroeg....
maar aangezien de line-up van vorig jaar super sterk was, ben ik zeer benieuwd naar de namen dit jaar. Ik ben alleen niet geweest vorig jaar. Maar ik houd dit feest dik in mn achterhoofd, want als dit weer zo goed word moet ik van mezelf, duur of niet.
Het thema: Strange World
De area’s:
- Future Funk (water stage)
- Mixed (open air)
- Techno (tent)
- Kremlin Area (tent)
- Supernatural (tent/open air)
- Las Palmas (water stage)
- Electro (tent/nieuw!)
OFFICIEEL BEVESTIGD:
DJ's Pyramids of Gyzeh - Futurefunk:
Roger Sanchez (USA)
Gene Farris (USA)
Roog
Benny Rodriguez
Tom Stephan (a.k.a. Superchumbo) (UK)
Tom de Neef (B)
Cleon Macnack
host: Lex Empress
DJ's Coloseum - 3FM Mixed Stage:
Nick K
René Amesz
John Doe
Victor Calderone (USA)
Rho
Don Diablo
Audio Bullys (UK)
Danny Howells (UK)
Miss Monica
John Consemulder & Chianty Noir (live)
host: MC Marxman
DJ's Hanging Gardens of Babylon - Supernatural:
Svendex
Rainer Truby (Ger)
Cuica (Uk)
Porn Brothers (B)
Combo Moderna
Soulsonic
host: Mc Jeff
DJ's Statue of Zeus - Techno:
Marco Corola (It)
Heiko Laux (Ger)
Care Lekebush (Sw)
Alexander Kowalski - Live (Ger)
Steve Rachmad
Coming Soon - Live
Solid Decay - Live
Bart Skils
MBC
host: MC Boelen
DJ's Easter Island - Electro:
Tiga (Uk)
Geigercounting - Live
Dexter - Live
Dr Lektroluv (B)
U-Man
Gideon - Live
Lady Aida
Legowelt - Live
Petter (Sw)
DJ's Taj Mahal - Kremlin:
Sander Kleinenberg
Nick Warren (UK)
Matthew Dekay
Luke Chable (Aus)
Remy
James Holden (UK)
16Bit Lolita's - Live
Duran and Aytek - Live (Tr)
Bart van Wissen
host: MC Stretch
DJ's Chinese Walls - Las Palmas:
Tom Middleton (UK)
Fedde Le Grand vs Dwin
Denniz
Phats and Small (UK)
Erick E
Dove (USA)
Victor Coral
Dame
Miss Bunty/MC Nova
DJ's Foodvillage:
e.S.I.T.
Superdeluxxx
Phenc
Penotties
De Gebroeders Bever
Le Qleut St Tarde
Caz
Zupa
Tickets (gestart vanaf 3 april): € 45 ,-
Minimum leeftijd 18 jaar.
Locatie: Aquabest - Eindhoven
Bron:
extrema.nl
groovetrackers.com
Ben vooral nieuwsgierig naar de Kremlin tent, weet totaal niet wat ik van de Electro tent moet verwachtten..Kowalski is te vet trouwens |
|
|
| franzelare |
| hmm idd een beetje vroeg |
|
|
| -TAIS- |
| Hier ben ik zeker bij! Maakt me niet uit wat de lineup is, Extrema Outdoor wil ik zeker niet missen! Het beste outdoorfeest van NL (voor mij dan ;)) |
|
|
| Chicane |
| 2 jaar terug was het erg nat.. te nat voor woorden gewoon dat was de eerste keer dat ik er was, vorig jaar niet geweest. Dit jaar.. mwahhh, weenie hangt van line-up af en welke zomerfestivals er nog meer zijn. Ik heb vroeg vakantie dit jaar wel relaxt :) |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Chicane
2 jaar terug was het erg nat.. te nat voor woorden gewoon dat was de eerste keer dat ik er was, vorig jaar niet geweest. Dit jaar.. mwahhh, weenie hangt van line-up af en welke zomerfestivals er nog meer zijn. Ik heb vroeg vakantie dit jaar wel relaxt :) |
Vorig jaar was het meer dan 30 graden... Als de line up dit jaar weer zo goed is, ga ik zeker. Ik hoop alleen dat Holden ook weer komt, want die heb ik vorig jaar gemist |
|
|
| M_Peror |
| Vorig jaar een van mijn favo Outdoor-feestjes... idd iets van 30 graden en dan lekker in de zon en aan het water daar... super relaxte sfeer... heerlijk. Lekkere set van Ferry om de dag af te sluiten. Als de line-up goed is wil ik er dit jaar echt wel weer heen, maar ik koop nooit een kaartje voor ik de line-up weet. |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben ook van plan om hierbij aanwezig te zijn. Extrema staat hoog op mijn 'verlanglijstje'. Tijdstip komt ook mooi uit, 2 weken na Awakenings Festival, 2 weken voor Dance Valley. Roger Sanchez wil ik nog GRAAG namelijk een keer horen met zijn zwoele sexy beats, en volgensmij staat Extrema wel voor kwaliteit.
Ik hoorde al verhalen over picknickkleedjes en hangmatten :crazy: :crazy: |
|
|
| magrec |
| Vorig jaar heb ik hele slechte verhalen over extrema gehoord (te druk, lange wachtrijen, water op enz) |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by magrec
Vorig jaar heb ik hele slechte verhalen over extrema gehoord (te druk, lange wachtrijen, water op enz) |
Ik ben er de afgelopen 2 jaar geweest.
Qua sfeer/muziek is het echt een Superfeest waar je je vingers bij aflikt (vind ik dan he).
MAAR inderdaad de wachtrijen bij de bars ed dat is echt slecht geregeld op sommige plekken.
Denk dat je het qua sfeer wel kunt vergelijken met Dance Valley alleen dan in het klein :D
Voorwaarde voor dit soort feestjes is natuurlijk wel mooi weer.... anders vind ik een outdoor feest echt helemaal NIETS! |
|
|
| azior |
| ik ben vorig jaar geweest en als ik dit jaar niet zou gaan zou ik me dat voor altijd kwalijk nemen... het is echt een SUPERfeest! |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Sabina
Ik ben er de afgelopen 2 jaar geweest.
Qua sfeer/muziek is het echt een Superfeest waar je je vingers bij aflikt (vind ik dan he).
MAAR inderdaad de wachtrijen bij de bars ed dat is echt slecht geregeld op sommige plekken.
Denk dat je het qua sfeer wel kunt vergelijken met Dance Valley alleen dan in het klein :D
Voorwaarde voor dit soort feestjes is natuurlijk wel mooi weer.... anders vind ik een outdoor feest echt helemaal NIETS! |
Ja inderdaad, de wachttijden bij de bar is het enige minpunt. Want dat is bij de populaire areas vaak lang (sta je zo 5-10 minuten te wachten als je pech hebt). Maar vaak loont het wel om dan ff naar een andere area te lopen of naar een los drankverkooppunt.
Dit jaar wordt m'n 4e editie en heb de afgelopen 3 jaar volop zon gehad (3x 25+ graden), alleen begon het twee jaar terug ineens keihard te regenen tegen een uur of 7 savonds. Maar dat was 2 uurtjes ofzo en daarna was het weer over. Iedereen overal schuilen, onder posters, kartonnen borden en in tenten. Had ook wel wat, op een gegeven moment stond iedereen weer drijfnat te dansen voor het mainstage in de modder ;)
Qua muziek en sfeer vind je idd niet veel beter in Nederland (ben nog nooit op Dance Valley geweest, maar de rest van de vergelijkbare festivals wel). |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Qua muziek en sfeer vind je idd niet veel beter in Nederland (ben nog nooit op Dance Valley geweest, maar de rest van de vergelijkbare festivals wel). |
Wat zeg je me daar????
Ga je schamen, in de hoek! :p |
|
|
|
|