return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Tiësto - Just Be album showcase in HMH (pg. 10)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by AversusZ
optie 2 :)

Zijn dat dan ook niet de mensen die op zaterdag ochtend de moeite hebben genomen om een kaartje te halen? ;)

Maar er zijn betere opties voorbij gekomen idd :)
-TAIS-
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee, van Mojo, dus dat zal wel goedgaan :)
NS organiseert zoiets ECHT niet hoor!

OK gelukkig maar. Had de NS er wel voor aangezien om een jonger publiek aan te willen spreken en zodoende Tiesto te ronselen voor een trein-disco.

Ik hoop dat ze extra spreakers gaan plaatsen door die trein, want de normale speakertjes werken 9 vd 10 keer niet :D
magrec
Het was toch te verwachten?

Tiesto is gewoon 1 van de grootste sterren op dit moment.
Was het 2 jaar geleden nog dat niemand wist wie Tiesto was nu weet zelfs mijn opa wie Tiesto is. Maar goed nu weten jullie het voor de volgende keer dat wordt met de slaapzak voor de free record shop liggen. Tiesto heeft dus ook gewoon 10.000 "diehard" fans maar jah dat snappen jullie dan blijkbaar niet. Wie zijn jullie om te bepalen wanneer iemand diehard is....:rolleyes:
New Wave
De tyfus, ik wist niet dat jullie zo hard konden zeiken zeg!!!
Al dat gezeik over TMF dit, 538 dat........oprotten met ej grote smoel want je kan nooit weten wat voor soort mensne nu een kaartje hebben!
Misschien is99% van alle kaartjes wel gekocht door 21 jaar en ouder.
Misschien door heel veel sletjes van 16.....NOUEN! DE MEESTE SLETTEN VAN 16/18 ZIEN ER ONWIJS GEIL UIT! Dus niet zeveren.....Trance is nou eenmaal voor kleuters/tmfsletten!!

Dus zit niet zo te zeiken, stelletje sufkutten!!!
eieregooie
Hahaha! Juist :) (m.u.v. trance is nou eenmaal voor kleuters dan hehe ;p)
eieregooie
Het mooie is ook dat ook die tmf sletten zichzelf die hard fans vinden, en die vinden maybe de forum nerds weer geen die-hards, vicieuze cirkel...
New Wave
Mwejha, die sletten vinden tranceliefhebbers die alleen achter hun PC zitten dikek nerds. Voor technoliefhebbers geldt dat du sniet, wij hebben dat soort TMF/538 mensen niet op onze feesten ;) :p
Raymond
quote:
Originally posted by New Wave
Mwejha, die sletten vinden tranceliefhebbers die alleen achter hun PC zitten dikek nerds. Voor technoliefhebbers geldt dat du sniet, wij hebben dat soort TMF/538 mensen niet op onze feesten ;) :p

Techno doet me ergens aan denken.....
Oja, Michel de Heij morgen in .Off_Corso en laat ik nou weer op de Guestlist staan.
Handig als je de eigenaresse van de beste club in Nederland kent :D
Chicane
quote:
Originally posted by Raymond
Techno doet me ergens aan denken.....
Oja, Michel de Heij morgen in .Off_Corso en laat ik nou weer op de Guestlist staan.
Handig als je de eigenaresse van de beste club in Nederland kent :D

:eek: :eek: :eek: omg.. damn you!! :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by magrec
Wie zijn jullie om te bepalen wanneer iemand diehard is....:rolleyes:

er bepaald hier niemand wie een diehard fan is, ik geef alleen mijn mening wat ik zelf onder een diehard fan versta :)

SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
er bepaald hier niemand wie een diehard fan is, ik geef alleen mijn mening wat ik zelf onder een diehard fan versta :)

Onno is een diehard!
Diehard stuiterbal & diehard feestbeest!

Dus... ik bepaal wie er een diehard is, begrepen? ;)
Remy D
John McClane is de enige Die Hard en de rest zijn BITCHES!! :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement