return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 
Tiësto - Just Be album showcase in HMH (pg. 13)
View this Thread in Original format
Optimus
Wat een topalbum!:eyes: Ben nu halverwege, maar dit is echt topkwaliteit! Een meer dan waardige opvolger van In My Memory:)
moogwai
Zo lekker album zeg!! Waardige opvolger van In My Memory
Jappio
ik ga m ook is ff downloaden :)
Jesse
Top album!! Deze ga ik zeker halen op CD en vinyl sampler (als die komt). Klinkt een stuk gevarieerder en voller als de andere artiesten albums moet ik zeggen.
DJ D-Man
Wat ik er tot nu toe van gehoord heb valt me echt 100% mee, geen commerciële zooi, gewoon kwaliteit :D

Vooral A Tear In The Open en Forever Today, met het klassieke stuk. Kippenvel-alarm :eyes:
Ultravibe!
Forever today en Walking on Clouds zijn kwalitatief zeer goede tracks. Het wachten is op de vinylsampler.:toothless
Stephan
quote:
Originally posted by eieregooie
In de winkel over een maandje :D :p

Ahaaa, top! Bedankt voor deze uiterst waardevolle tip ...

:whip:
Jappio
OEF! begin er nu toch wel een beetje van te balen dat ik niet naar dat feest in de HMH kan :(
Ultravibe!
quote:
Originally posted by Jappio
OEF! begin er nu toch wel een beetje van te balen dat ik niet naar dat feest in de HMH kan :(

Ja, ik heb dat zelfde gevoel. Denk dat het toch wel een zwaar kippenvelmoment zal zijn als Tijs daar zijn set opent met Forever today.
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Denk dat het toch wel een zwaar kippenvelmoment zal zijn als Tijs daar zijn set opent met Forever today.

Been there, done that :haha: :p

eieregooie
quote:
Originally posted by Stephan
Ahaaa, top! Bedankt voor deze uiterst waardevolle tip ...

:whip:

quote:
Originally posted in FORUM REGELS

• Het requesten van Mp3's is uit den boze, van CD's helemaal. Vaak zijn livesets en dergelijke te downloaden met de Direct Connect Hub, voor meer informatie, bekijk deze thread

Stephan
En ik zal nooooooooit meer zeuren :tongue3 ;)

Ik heb hem lekker toch al ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement