|
Tiësto - Just Be album showcase in HMH (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| Wat een topalbum!:eyes: Ben nu halverwege, maar dit is echt topkwaliteit! Een meer dan waardige opvolger van In My Memory:) |
|
|
| moogwai |
| Zo lekker album zeg!! Waardige opvolger van In My Memory |
|
|
| Jappio |
| ik ga m ook is ff downloaden :) |
|
|
| Jesse |
| Top album!! Deze ga ik zeker halen op CD en vinyl sampler (als die komt). Klinkt een stuk gevarieerder en voller als de andere artiesten albums moet ik zeggen. |
|
|
| DJ D-Man |
Wat ik er tot nu toe van gehoord heb valt me echt 100% mee, geen commerciële zooi, gewoon kwaliteit :D
Vooral A Tear In The Open en Forever Today, met het klassieke stuk. Kippenvel-alarm :eyes: |
|
|
| Ultravibe! |
| Forever today en Walking on Clouds zijn kwalitatief zeer goede tracks. Het wachten is op de vinylsampler.:toothless |
|
|
| Stephan |
| quote: | Originally posted by eieregooie
In de winkel over een maandje :D :p |
Ahaaa, top! Bedankt voor deze uiterst waardevolle tip ...
:whip: |
|
|
| Jappio |
| OEF! begin er nu toch wel een beetje van te balen dat ik niet naar dat feest in de HMH kan :( |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Jappio
OEF! begin er nu toch wel een beetje van te balen dat ik niet naar dat feest in de HMH kan :( |
Ja, ik heb dat zelfde gevoel. Denk dat het toch wel een zwaar kippenvelmoment zal zijn als Tijs daar zijn set opent met Forever today. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Denk dat het toch wel een zwaar kippenvelmoment zal zijn als Tijs daar zijn set opent met Forever today. |
Been there, done that :haha: :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Stephan
Ahaaa, top! Bedankt voor deze uiterst waardevolle tip ...
:whip: |
| quote: | Originally posted in FORUM REGELS
- Het requesten van Mp3's is uit den boze, van CD's helemaal. Vaak zijn livesets en dergelijke te downloaden met de Direct Connect Hub, voor meer informatie, bekijk deze thread
|
|
|
|
| Stephan |
En ik zal nooooooooit meer zeuren :tongue3 ;)
Ik heb hem lekker toch al ;) |
|
|
|
|