|
Tiësto - Just Be album showcase in HMH (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
Tering zeg.. zo snel uitverkocht!! Had ik totaal niet verwacht. Ik ben straks ook bang voor TIC2.. ik heb m'n slaapzak al uit de kast gehaald :D Nee serieus ik ben ook bang dat je hiervoor ook super snel je kaarten moet gaan halen.
Ik vind het echt ook misselijk dat een feest al zoveel gepromoot (en dat was voor deze release party zeker) wordt nog voordat de kaarten te verkrijgen zijn. Zelfde geldt ook voor feesten waarvan de line-up nog niet eens bekend is... veel echte fans/liefhebbers worden zo echt benadeeld.
| quote: | Originally posted by SnuggLe
1) 80 % van het publiek van Tiesto feestjes gaat neem ik aan nu ook naar Armin feestjes (van wat ik zie)
|
Dan heb je het misschien over de "forummensen/echte trance liefhebbers/etc" en absoluut niet over de mainstream. Tiesto is echt zoveel bekender als een Armin of Ferry. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik vind het echt ook misselijk dat een feest al zoveel gepromoot (en dat was voor deze release party zeker) wordt nog voordat de kaarten te verkrijgen zijn. |
op wat voor manier is dit feest zoveel gepromoot dan? Enige wat ik gezien heb is een persbericht! Geen flyers, geen reclame op tv/radio. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by basvh
op wat voor manier is dit feest zoveel gepromoot dan? Enige wat ik gezien heb is een persbericht! Geen flyers, geen reclame op tv/radio. |
Advertenties in bijvoorbeeld de spits en metro!
Volgens mij heb ik het ook wel eens op de radio en tv horen voorbij komen. En aangezien Love Comes Again echt vaak gedraaid wordt zal de dj dit ook wel als achtergrondinformatie erbij vertellen. |
|
|
| Ding Chavez |
Popconcert taferelen dit, zullen er die avond nog 16-jarige meisjes weggedragen moeten worden omdat ze flauw gevallen zijn na een aanblik van hun grote held en idool?? :haha:
| quote: | Originally posted by basvh
of misschien heeft armin gewoon niet de skills om een HMH te vullen. |
Dit heeft dus echt totaal niks met skills te maken he. Je weet het natuurlijk nooit zeker maar als je het mij vraagt weet een groot deel van de bezoekers niet eens wat djen inhoud. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basvh
op wat voor manier is dit feest zoveel gepromoot dan? Enige wat ik gezien heb is een persbericht! Geen flyers, geen reclame op tv/radio. |
Niet veel reclame, het wordt de hele week al op 538 omgeroepen. Nieuwe manier van ome Tijs om zijn "nieuwe" publiek te bereiken. |
|
|
| Ultravibe! |
| Kijk voor de grap eens naar het aantal zwarthandelaren dat nu al kaartjes aanbiedt op marktplaats voor 65 euro per stuk. Echt te triest gewoon dat soort mensen. |
|
|
| MaGiK54 |
| Whahahahaa, ik hoorde vanmiddag dat ik ook een kaartje heb voor dit feest. Had duidelijk kenbaar gemaakt dat ik niet van plan was om mee te gaan, hebben ze toch een kaartje voor me gekocht :D |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Whahahahaa, ik hoorde vanmiddag dat ik ook een kaartje heb voor dit feest. Had duidelijk kenbaar gemaakt dat ik niet van plan was om mee te gaan, hebben ze toch een kaartje voor me gekocht :D |
Zet hem maar op marktplaats.nl voor 65 euro :D :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MennoB
Zet hem maar op marktplaats.nl voor 65 euro :D :p |
Degene die dat kaartje voor mij heeft gekocht zoekt het lekker zelf maar uit hoe hij dat kaartje kwijtraakt. Heb een duidelijke mail verzonden dat ik niet meeging. Hij was deze mail vergeten en stomweg een kaartje voor me gekocht, aangezien ik eigenlijk altijd mee ga met dit soort feessies. |
|
|
| eieregooie |
hier kan je em nog wel kwijt aan een liefhebber hoor denk ik :)
Ik moet maar weer gaan lobby-en en hopen op het beste :D |
|
|
| PCP2017 |
Wat een trieste , nu al uitverkocht, is pas over een maand!?!
Dan flikker ook maar op, ik ga niet zodra er iets bekend is naar de fckng ticketbox sprinten.
Tsja als het in de Spits, Metro en 538 heeft gestaan dan zal wel elke debiel een sprintje hebben getrokken.
Heb toch geen zin om tussen 2000 kijkende tmf schapen te staan.
Ik zag gisteren op tv Ferry C. bij de tmfshow en vorig jaar was Tijs V. er ook geloof ik! :nervous:
Bravo ga zo door, commercieel ok, die gasten moeten ook leven, maar waarom je verlagen tot tmf en op elk pak melk staan met je hoofd?!:confused:
Dacht het is wel geen 020202 solo, maar Tijs met zijn nieuwe cd en hier in de stad, daar ga ik even kijken...
Mooi niet, de kudde tmf vee is al langs de ticketbox gedreven door 538 en aanverwanten! behhh
Dan maar naar een feest toe waar je wel normaal een kaartje voor kan kopen als je er zin in hebt!
:D |
|
|
| ROFL |
| quote: | Originally posted by PCP2017
Bravo ga zo door, commercieel ok, die gasten moeten ook leven, maar waarom je verlagen tot tmf en op elk pak melk staan met je hoofd?!:confused:
|
Door TMF zijn ze wel gewoon populair. Zonder het TMF-publiek had Tiësto nooit de Gelredome volgekregen. Misschien is het niet zo leuk voor ons, maar een dj wil gewoon veel en enthousiast publiek voor zich hebben. |
|
|
|
|