|
Tiësto - Just Be album showcase in HMH (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Apoptosis |
Ha, was idd echt supervet!! Het enige dat ik een klein beetje jammer vond was dat Ton TB de eerste 3 1/2 uur draaide :eyespop: ... Was wel leuke muziek of zo hoor, maar naar mijn idee duurde de opbouw veeeeeeel te lang, na 2 uur had ik het wel gezien. Maar ja, daarna was het dus de beurt aan Tiesto en toen kwam alles weer goed :crazy:. Echt fantastisch dat hij Evanescence - Hello (Gabriel & Dresden rmx) draaide, dat was echt een hoogtepunt van de avond. Wel jammer dat het best wel een vage versie was, want zo kende k em eigenlyk nog nie.
Weet iemand heeeeell toevallig hoe dat liedje heette dat een paar nummers na Love Comes Again werd gedraaid?? Het was een heerlyk stevig nummertje met enorm zweverige trancy breaks en supermooie melodie.. het was volges my niet een nummer van de Just Be album. En weet iemand of/wanneer het wordt uitgezonden? Ik hoorde dat het op 538 kwam, klopt dit??
Cheers! :toocool: |
|
|
| Chicane |
| Tering wat kan die Ton TB UBERSLECHT mixen niet normaal, ik wil niet overdrijven, maar dit had elke amateur/zolder/hobby DJ beter kunnen doen. |
|
|
| Muppet |
| Ik hoop echt dat deze set is opgenomen...want de tracklist ziet er niet normaaaaaaaaaal uit....ik baal nu echt dat ik geen kaartje heb gehaald:( |
|
|
| MichaelBoogerd! |
words can't really sum up the day i had.
Tiesto @ De Markt, Eindhoven, Netherlands
1240 - 1310
01 Mojado - Senorita
02 Katana - In Silence (Txitarro Remix)
03 Tiesto - Traffic (Montana 12" Edit)
04 Tiesto - Love Comes Again (Mark Norman Remix)
05 Moonrush - Risky Business (Arc In The Sky vs. Atlantis Remix)
06 Tiesto - A Tear In The Open
07 John Remedy - Ventricle
08 Tiesto - Lethal Industry (Tiesto 2004 Mix)
09 Saltwater - The Legacy (Alphazone Remix)
10 Tiesto - Adagio For Strings
Tiesto @ Vredenberg, Jaarbuers, Utrecht, Netherlands
1500 - 1513
01 Tiesto vs. Josh Gabriel ft. Kirsty Hawkshaw - Walking On Clouds
02 Katana - In Silence (Txitarra Remix)
03 ATN - Miss A Day
Tiesto @ ArenA Boulevard, Amsterdam, Netherlands
1700 - 1810
01 Tiesto - Dallas 4PM vs. Obsession
02 Filterheadz - Yimanya
03 Nickelson - Yin (Solid Globe Remix)
04 Underworld - Born Slippy NUXX (Paul Oakenfold Remix)
05 John Remedy - Ventricle
06 Tiesto ft. BT - Love Comes Again (Mark Norman Remix)
07 Tiesto - Forever Today
08 Katana - In Silence (Txitarra Remix)
09 Cormis Gate - Ultra Groove
10 ID # 32 HMH
11 Tiesto - Traffic
12 ID # 30 HMH
Tiesto "Just Be Release Party" @ Heineken Music Hall, Amsterdam, Netherlands
0140 - 0530
01 Tiesto - Forever Today
02 Katana - In Silence (Txitorra Remix)
03 Nickelson - Yin (Solid Globe Remix)
04 Lightscape - Inner Warmth
05 BT - Force Of Gravity (Tiesto Remix)
06 Tiesto - A Tear In The Open
07 Tilt - The World Doesn't Know
08 Filterheadz - Yimanya
09 Mojado - Senorita
10 Riva - Run Away
11 Tiesto - Dallas 4PM vs. Obsession
12 Tiesto vs. Josh Gabriel ft. Kirsty Hawkshaw - Walking On Clouds (performed live by Esmee)
13 Tiesto vs. Kirsty Hawkshaw - Just Be (performed live by Esmee)
14 Stephen J Kroos - Phantazmz EP : Phantazmz
15 8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers Remix)
16 Mark Norman - Rush
17 Tiesto ft. BT - Love Comes Again (Mark Norman Remix)
18 ATN - Miss A Day
19 Moonrush - Risky Business (Arc In The Sky vs. Atlantis Remix)
20 Tiesto - Nyana
21 Mojado ft. Mr Sam - El Toro
22 Mojado ft. Mr Sam - Naranja (Dimitri Andreas Vision)
23 Evanescence - Hello (Gabriel & Dresden Remix)
24 ID
25 Push - Journey Of Life
26 Tiesto ft. Joanne Lloyd - Sweet Misery (performed live by Esmee)
27 Tiesto - Traffic (Montana 12" Edit)
28 Benni Benassi - Love Is Gonna Save Us
29 Katana - Tribal Shock (a13)
30 ID
31 Cosmic Gate - Ultra Curve
32 ID 'tranmission vocal' hard ass trance
33 Tiesto - Theme From Norefjell (Tiesto 2004 Mix)
34 Underworld - Born Slippy NUXX (Paul Oakenfold Remix)
35 Tiesto - Adagio For Strings
36 Saltwater - The Legacy (Alphazone Remix)
37 Tiesto - Forever Today |
|
|
| Chicane |
[11:05] WinKRAMP: [2.91] Spatelt: [01-tiesto-just be release party hmh amsterdam-dab-05-21-2004-*** int] Saté: [17% Of 5h 31min 44sec [||||||||||]
[11:05] playing: "Tiësto - "Just Be" Album Release Party (21-05-2004)" .:192kbps|Stereo|331:44:.
:D |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by Chicane
[11:05] WinKRAMP: [2.91] Spatelt: [01-tiesto-just be release party hmh amsterdam-dab-05-21-2004-*** int] Saté: [17% Of 5h 31min 44sec [||||||||||]
[11:05] playing: "Tiësto - "Just Be" Album Release Party (21-05-2004)" .:192kbps|Stereo|331:44:.
:D |
Do you want to share it with me? |
|
|
| Ferry 0 |
| Bah!!! ik had me kaartje gelijk de 1ste dag gekocht maar heb deze vette set moeten missen :(. Gister ochtend werd ik wakker met ongeloofelijke pijn in mn maag. Was die avond daar voor even wezen snacken lekker patatje shoarma :D niet dus voedsel infectie :(. Hrrrr volgende keer ben ik er zeker weer bij :D |
|
|
| MennoB |
Die love is gonna save is, was een Edit, iig niet de Originele :)
Verder was het echt een super feest daar. Heb geen minuut stil gestaan :D. Ton TB draaide zeer lekker alleen hadden we Tiësto al om 12 uur verwacht, maar was iets te laat, teminste dat zei de MC toen Tiësto begon :D. Super opening van Forever Today, was wel te verwachten...
Een paar vette nummers daarna gedraait toen het optreden kwam van Esmee. Sow, wat heeft zei een mooie stem zeg!! Alleen moest ik ontzettend naar de wc, dus ben naar de wc gegaan en de helft gemist :D.
Daarna ging het erop met Tiësto, zoals ik hem het liefst zie (en hoor naruutlijk) :D. Sweet Mysery was weer echt een kippenvel moment, en daarna de pitch omhoog om Traffic in te mixen :). Daarna weer flink stampen op Benny, Katana enz...Het leek er wel op of hij een beetje hard-style achtig begon te draaien en hij had er zeker zin in :D
Sow, en wat een mix is dat van Theme From Norefjell, alleen zag ik Tiësto niet echt genieten dus vraag me af of hij hem ook zo goed vind :D
Toen ik Adagio hoorde dacht ik dat het afgelopen was, hij had z'n koptelefoon in het publiek gegooit maar kreeg al snel weer een nieuwe om nog 2 platen te draaien om zo zijn super set af te sluiten..
Na Tiësto kwam Cor draaien, dus zijn we maar gegaan om ff wat te eten om daarna nog ff uit onze dak te gaan op de sound van Montana. Heb daar alleen zijn remix van Hertz gehoord en een soort van Umek tune omdat we toen naar huis zijn gegaan. Onder weg nog ff zijn cd gekocht (niet dat ik hem al had op de computer maar zo'n album kun je toch echt niet laten liggen :).
Conclusie:
Super geluid in de HMH, was ons al gezegt dat de HMH het beste geluid had en ja dat was wel te horen.
Super lichtshow.
Tiësto had het naar z'n zin en dat was wel te horen.
Montana trouwens ook, ook al waren er niet zo veel mensen meer daar boven :).
We konden onze auto gemakkelijk kwijt in de Arena en het was maar 100 meter lopen, dus terug ook :D:rolleyes:
Minpuntje was dat het parkeren 19 auro koste, mja dat had ik er wel voor over...
To chicane, kan je die set niet sharen??? :)
En hoe heet dat Ricky Fobis achtig nummer, of is dat die Cosmic Gate? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by MennoB
Na Tiësto kwam Cor draaien, dus zijn we maar gegaan om ff wat te eten om daarna nog ff uit onze dak te gaan op de sound van Montana. Heb daar alleen zijn remix van Hertz gehoord en een soort van Umek tune omdat we toen naar huis zijn gegaan. Onder weg nog ff zijn cd gekocht (niet dat ik hem al had op de computer maar zo'n album kun je toch echt niet laten liggen :).
|
jajaja super was het bij montana, heb heel dat kleine zaaltje rond gesprongen echt vet! Ik had geel paars shirtje aan en 2m03 dus misschien heb je me wel gezien |
|
|
| MennoB |
Ooh weet ik niet meer. Kon eik niet echt meer goed uit m'n ogen kijken (en neej ik doe niet aan drugs, was gewoon gaar :D). Misschien heb je ons wel gezien: We waren met z'n 5en: 4 jongens en en 1 meisje. Ik had iig een rood/paars achtig shirt aan met Colombia erop (in get geel) en ben maar 1:75 :)
We stonden trouwens ook als je binnen kwam meteen rechts bij die bank/kussen daaro |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by MennoB
En hoe heet dat Ricky Fobis achtig nummer, of is dat die Cosmic Gate? |
Is die cosmic gate, zo en die set was ing bizar:eyespop: Zat hiet thuis een beetje te luisteren en zat stuiterend op mijn stoeltje:p
ik mot die set ook:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by MennoB
We konden onze auto gemakkelijk kwijt in de Arena en het was maar 100 meter lopen, dus terug ook :D:rolleyes:
Minpuntje was dat het parkeren 19 auro koste, mja dat had ik er wel voor over...
|
Stond je in Transferium? Dan kun je namelijk voor 8 euro een uitrijkaart kopen bij de kassa van de HMH... |
|
|
|
|