return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 
Tiësto - Just Be album showcase in HMH (pg. 11)
View this Thread in Original format
Asperge
quote:
Originally posted by Remy D
John McClane is de enige Die Hard en de rest zijn BITCHES!! :toocool:

yippikayee mother******:cool:

I didn't say park lane, is said through the park:p
Chicane
Forever Today is echt bruut te gek!!!11!!1!1oneone OMFG I DIE enzo :D

beetje hardere remake van Magik Journey, echt super geweldige CD.. allemaal AANSCHAFFEN!!!
Menno
Ben hem nu aan het binnenhalen en wat ik tot nu toe hoor ik echt super. En idd Chicane, echt een geweldig nummer.
Deze ga ik zeker kopen!

Volledige tracklist, voor die zover nog niet gepost was

01.Forever Today
02.Love Comes Again
03.Traffic
04.Sweet Mysery
05.Nyana
06.Ur
07.Walking On Clouds
08.A Tear In The Open
09.Just Be
10.Adagio For Strings
HBtje
:eyespop: :eyespop: :eyespop: OMG dit album ga ik denk ik ook maar halen, wow idd OMFG i die i cry idd :eyes: intro nummer waanzinnig lekkurrrrr, EINDELIJK Nyana full versie *klaarkomt* en die stringetjes van barber ook errug lekker gemixed :D zeker goed album toppie lekkol lekkol

:toothless
eXos
Hijs fijn, Adagio For Strings staat er helemaal op dus :)

code:
Track Title Time 01. Forever Today 11:59 02. Love Comes Again 08:09 03. Traffic 05:27 04. Sweet Mysery 07:33 05. Nyana 06:44 06. Ur 05:59 07. Walking On Clouds 07:27 08. A Tear In The Open 09:22 09. Just Be 08:44 10. Adagio For Strings 07:23
DjRV
forever today is echt briljant,beste wat ik in tijden heb gehoord
eieregooie
Mijn voorkeur gaat uit naar Sweet Mysery, Walking On Clouds en Just Be :D En de klappers natuurlijk Nyana en Adagio :)
moogwai
Ah vet, de cd circuleerd al! Ben erg benieuwd!
basvh
heb nu 4 tracks geluisterd en ik vind het nu al een top cd. A tear in the open is zoooo moooi en barbers volle bak aan is ook :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

Trouwens je moet ff voor de gein het albumtje van Armin vergelijken met deze. Baai Baaai Zwaai Zwaaai Armin! :D
Asperge
quote:
Originally posted by basvh
heb nu 4 tracks geluisterd en ik vind het nu al een top cd. A tear in the open is zoooo moooi en barbers volle bak aan is ook :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

Trouwens je moet ff voor de gein het albumtje van Armin vergelijken met deze. Baai Baaai Zwaai Zwaaai Armin! :D

Kan zoiezo geen artiesten trance album op In my memory na verzinnen dat zo goed is als deze:D

Smirnoff
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het weer een goed album vind !!

Die vocals !! echt lekker :D
raoel
Hier schopt Tiësto dus wel even alle kritiek mee weg.
Commercieel hier
Hitjes draaier daar

Toen ik "Love Comes Again" hoorde dacht ik zelf ook wel van; dit klinkt toch wel een beetje teveel als hit. Daarbij kwam nog eens dat die plaat zo gehyped werd op de radio en TMF en dat terwijl de plaat nog niet eens in de winkel lag.
Ik was erg benieuwd wat er behalve Love Comes Again, Traffic, Nyana en Barbers' Adagio For Strings nog meer op het album kwam. Die laatste 2 waren sowieso wel zeer goede producties, maar... love comes again en Traffic. Opzich wel gave platen, maar ik verwacht meer van tiësto.

Nu ik alle nummers heb geluisterd kan ik niks anders zeggen dan dat Love Comes Again en Traffic de enigste mindere platen zijn. De rest is stuk voor stuk erg goed tot super producties!
Sweet Mysery en Ur zijn wel een beetje vaag, maar vooral Ur is een erg mooi plaat IMO in een heel andere stijl dan de rest.
Ik ben benieuws wat het commercieel getinte publiek van dit album gaat vinden. Die gaan af op Love comes Again en Traffic, maar wat vinden ze van de overige platen.
Zou Tiësto hiermee het grote publiek over de streep trekken om de betere trance te gaan waarderen of haakt er een groot deel van zijn "fans" af?

Ik koop zelden CD's, maar deze ga ik zeker halen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement