|
Tiësto - Just Be album showcase in HMH (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
| denk wel hier aanwezig te zijn :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eXos
Dag lekker ding :eyes: |
Meer vrouwen op het forum, en Peter wordt wakker :D
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Deze post was meer vanwege het feit dat ik weer es wat wilde posten omdat het niveau hier soms bedenkelijker wordt (zie de voetbal thread) dan dat ik naar dit feestje wil ;) |
Sorry Thijs, kusje? ;)
Als ze poep gaan praten over dingen kan ik me niet inhouden :)
Maar welke technofeesten bezoek je tegenwoordig? Ga je nog naar Tomorrow en/of Mayday?
Toch wel een leuk idee van Tiesto. Hoop voor hem dat niet iedereen hem keihard laat vallen, want hij heeft wel veel bereikt. Iedereen neigt nu naar Armin. Oke, laatste tijd zijn zijn setjes maybe niet super, maar zo'n avond zal vast wel leuk worden! En Cor is geen kermisDJ, maar gewoon een goede dj!
Wil niet zeggen dat ik erheen ga, maar apart dat veel mensen hier zo negatief over zijn!
(niet te verwachten van mij zo'n reply he?) |
|
|
| eieregooie |
| ja, of zich wel leuk hoor denk ik :) Ik ga het in beraad nemen :) Alleen ik ben nie zo weg van de black-hole stal verder, nooit geweest ook... Maar Mark Norman ben ik wel weer benieuwd naar :D |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Meer vrouwen op het forum, en Peter wordt wakker :D
Toch wel een leuk idee van Tiesto. Hoop voor hem dat niet iedereen hem keihard laat vallen, want hij heeft wel veel bereikt. Iedereen neigt nu naar Armin. Oke, laatste tijd zijn zijn setjes maybe niet super, maar zo'n avond zal vast wel leuk worden! En Cor is geen kermisDJ, maar gewoon een goede dj!
Wil niet zeggen dat ik erheen ga, maar apart dat veel mensen hier zo negatief over zijn!
(niet te verwachten van mij zo'n reply he?) |
Peter van Petrus?
Zo ja.... hi lieverd!!! wanneer ga je weer eens naar een leuk feestje????
Begrijp me trouwens niet verkeerd maar ik laat Tiesto (nog) niet vallen hoor. Okay ik vond idd zijn laatste sets niet zo heel erg boeiend maar ik zal zeker proberen naar dit feestje te gaan.
Ik vind zelf dat Armin en vooral Ferry de laatste tijd erg aan het 'groeien' zijn. Niet dat ze nog niet tot de wereldtop behoorde maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Tiesto staat voor mijn gevoel een beetje stil. Maar nog steeds een uitstekende DJ/Producer! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Sabina
Peter van Petrus?
Zo ja.... hi lieverd!!! wanneer ga je weer eens naar een leuk feestje????
Begrijp me trouwens niet verkeerd maar ik laat Tiesto (nog) niet vallen hoor. Okay ik vond idd zijn laatste sets niet zo heel erg boeiend maar ik zal zeker proberen naar dit feestje te gaan.
Ik vind zelf dat Armin en vooral Ferry de laatste tijd erg aan het 'groeien' zijn. Niet dat ze nog niet tot de wereldtop behoorde maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Tiesto staat voor mijn gevoel een beetje stil. Maar nog steeds een uitstekende DJ/Producer! |
eX0s = Peter = Petrus ;) |
|
|
| MennoB |
Wij gaan hier zeker heen, zijn de 21ste ook vrij van school, niet dat dat wat uit maakte :D
Ik ga ook omdat Mark Norman en Montana ook komen :D
Hoeveel man kan er eigenlijk in de HMH, 6.000 ofzo? |
|
|
| djdavid |
| op zich lijkt met dit wel wat. tiesto al een tijd niet meer live in actie gezien... wel weer jmr dat t zo'n groot festijn is. had liever wat intiemer feestje gehad in bv de panama ofzo... |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Sorry Thijs, kusje? ;)
Als ze poep gaan praten over dingen kan ik me niet inhouden :)
Maar welke technofeesten bezoek je tegenwoordig? Ga je nog naar Tomorrow en/of Mayday?
|
Nee, ga van het weekend even kijken bij Laidback Luke in Apeldoorn en binnenkort naar de Mazzo. Plan niet te ver van te voren ;) Heb wel Free Your Mind festival in Arnhem, Extrema Outdoor en Awakenings Festival vaststaan aan grote feesten, maar dat duurt nog ff.
Wat ik me trouwens afvraag, waarom staat Montana er nog wel bij in de lineup en wordt hij nog wel gesupport door Black Hole, terwijl Dazzle nooit meer bij de Black Hole artiesten staat? Ik weet dat het bookingsagency van Black Hole (Primte Time Management) er een klein jaar geleden mee gestopt is en dat Black Hole nu zelf de bookingen regelt van Tiesto, Fijneman, Ton TB en Norman.
Maar ze doen dit niet meer van Montana en Dazzle (die ziten nu beide bij 1Management), waarom staat Montana hier er op dit feest dan nog wel bij en Dazzle niet? Of heeft dat te maken met de vernieuwing van Black Hole vorig jaar toen Ton TB en Mark Norman erbij zijn gekomen en moet Dazzle nu het onderspit delven? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Nee, ga van het weekend even kijken bij Laidback Luke in Apeldoorn |
wie weet zie je mij dan ook nog wel... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Nee, ga van het weekend even kijken bij Laidback Luke in Apeldoorn en binnenkort naar de Mazzo. Plan niet te ver van te voren ;) Heb wel Free Your Mind festival in Arnhem, Extrema Outdoor en Awakenings Festival vaststaan aan grote feesten, maar dat duurt nog ff.
|
Niet ver van tevoren plannen? AWFS en Extrema zijn na Mayday en Tomorrow hoor :) Mayday 30 april en Tomorrow 8 mei ;)
Free your Mind ga ik ook wel heen ja, lekker dichtijb! |
|
|
| Asperge |
| klinkt leuk, helaas net voor mijn vwo eindexamen:( |
|
|
| Chicane |
| Dazzle heeft na Freedom en Soundbox nooit meer wat goeds kunnen doen voor BlackHole lijkt wel. Wel jammer want hij kan echt brutaal goed DJ'en met een tracklist om je vingers bij af te likken :) |
|
|
|
|