|
Tiësto - Just Be album showcase in HMH (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Sabina |
Er is nog een nachtvergunning voor het Gelredome beschikbaar :D
Oja: en dan te bedenken dat het feestje van Armin met zijn 1250 man nog steeds niet is uitverkocht :rolleyes: |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by Sabina
Er is nog een nachtvergunning voor het Gelredome beschikbaar :D
Oja: en dan te bedenken dat het feestje van Armin met zijn 1250 man nog steeds niet is uitverkocht :rolleyes: | Maar tiesto is dan ook de "ster" van de dance scene....
Ik weet nog dat ik bij TIC achter wat meisjes stond die op een gegeven moment zeiden "wat is dit eigenlijk saai" :rolleyes: |
|
|
| Freezel |
| Volgens mij hebben een paar gasten al die kaarten opgekocht om ze duur door te verkopen :p Kan me echt niet voorstellen dat zoiets in 30 minuten is uitverkocht. |
|
|
| NoisyNeil |
| De t*ring, ... dat is snel gegaan :toothless |
|
|
| visje |
| K*T! wou echt hier heen en heb geen zin om 67,50 voor een kaartje te betalen zoals hij nu op marktplaats staat :( Dinsdag ochtend toch nog ff kijken bij postkantoor |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
Nee ben best pissed nu, echt van mij mogen al die zwarte handelaren zo de kanker genieten en ter plekke sterven in hun eigen pis en ze dan nog minstens 2 weken in hun stank laten vergaren!! :mad: |
Helemaal mee eens..... Mag die mensen niet over 1 kam scheren, maar vaak zijn het toch altijd dezelfde soort mensen.
Maar oke, geef ze aan de ene kant ongelijk. Een DVkaartje doet binnenkort ook 100-nogwat euro..... Maar genaai is het wel.
| quote: | Originally posted by ambs
nou nou nou! er komen heus nog wel meer tiesto feestjes hoor :p
pluk een roos ;) |
Sjezus ga weg m*ts.....Stupid reply, van iemand die Armin ongeveer stalked....terwijl ze eerst 10000000 % Tiesto-fan was....
:rolleyes:
Maar das dan mijn mening :p
Wel echt VERBAZEND dat dit zo snel uit is verkocht, had ik echt totaaaaaaaaal niet verwacht. Dan is Armin nog LANG niet zo bekend /gehyped als iedereen had gedacht. Mag hij blij mee zijn..... tenminste, niet financieel, maar verder wel. Heel apart. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dan is Armin nog LANG niet zo bekend /gehyped als iedereen had gedacht. |
of misschien heeft armin gewoon niet de skills om een HMH te vullen.
verder verbaasd het me ook dat het zo snel uitverkocht. Het is pas een paar dagen bekend dat dit feest er zou komen. Nergens reclame, geen flyers alleen een persbericht. Hype of niet, Tiesto flikt het toch weer! |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by basvh
of misschien heeft armin gewoon niet de skills om een HMH te vullen.
verder verbaasd het me ook dat het zo snel uitverkocht. Het is pas een paar dagen bekend dat dit feest er zou komen. Nergens reclame, geen flyers alleen een persbericht. Hype of niet, Tiesto flikt het toch weer! |
Nergens reclame? Tis de hele week al op radio 538 :) |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Sjezus ga weg m*ts.....Stupid reply, van iemand die Armin ongeveer stalked....terwijl ze eerst 10000000 % Tiesto-fan was....
:rolleyes:
Maar das dan mijn mening :p
|
Als een Armin feestje uitverkocht zou zijn, zou ik echt niet zielig worden ofzo. Armin feestjes komen er nog wel... En als een feest van Armin zo snel uitverkocht zou zijn, zou ik niet eens WILLEN gaan want ik weet dan al wat voor publiek ik moet verwachten....
Een van de grootste redenen dat ik niet meer naar Tiesto feestjes ga is omdat het een kut publiek is.....
Maar das mijn mening |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ambs
Als een Armin feestje uitverkocht zou zijn, zou ik echt niet zielig worden ofzo. Armin feestjes komen er nog wel... En als een feest van Armin zo snel uitverkocht zou zijn, zou ik niet eens WILLEN gaan want ik weet dan al wat voor publiek ik moet verwachten....
Een van de grootste redenen dat ik niet meer naar Tiesto feestjes ga is omdat het een kut publiek is.....
Maar das mijn mening |
1) 80 % van het publiek van Tiesto feestjes gaat neem ik aan nu ook naar Armin feestjes (van wat ik zie)
2) Zoek dan maar een ander slachtoffer besides Armin, want binnenkort zijn ook de feesten van Armin zo snel uitverkocht....
Maybe DJ Jean als next slachtoffer? ;) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
1) 80 % van het publiek van Tiesto feestjes gaat neem ik aan nu ook naar Armin feestjes (van wat ik zie)
|
Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Sinds, pak em beet, 1,5 jaar zijn de wegen Armin - Tiesto qua muziekstijl toch wel een beetje gesplits heb ik het idee.
En daarbij is Tiesto velen malen populairder bij het grote publiek. :)
Edit: Ik heb ook het idee dat heeeel veel kaarten massaal zijn opgekocht door zwarthandelaren, erg slechte zaak dit. |
|
|
| Asperge |
jezusssss dat is snel gegaan zeg, lijken wel boyband taferelen:p
echt kut voor de mensen die wilde gaan, k kon zoiezo al nie maarja. |
|
|
|
|