|
Tiësto - Just Be album showcase in HMH (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| Ja hopen dat hij opent met Forever Today :eyespop: :tongue3 :crazy: :eyes: |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by MennoB
Ja hopen dat hij opent met Forever Today :eyespop: :tongue3 :crazy: :eyes: |
Kan nooit tippen aan DD (opening met Magik Journey)
Ik heb Forever Today gister gehoord, is leuk, maar haalt het echt niet bij Magik Journey. |
|
|
| eXos |
Idd, maar waarom altijd vergelijken :conf:
Het zijn allebei zwaar goede nummers. Leuk CDtje btw, Adagio For strings blijft de topper op deze CD (ondanks dat ik m al een tijdje had) |
|
|
| ATL_Trancer |
hello to all the NLTAs!! I will be coming up for this party from Metz, and I would love to meet and hang out with some NLTAs, so I was just wondering if there are any meetups or anything planned for this? :)
Also, does anyone know how long the party will last to? I am currently not planning on staying in a hostel/hotel, but will probably just leave back for Metz the following morning after an all-nighter :crazy:
-gavin
PS - i appologize for the english, but my dutch skills are very sub-par :o |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ATL_Trancer
hello to all the NLTAs!! I will be coming up for this party from Metz, and I would love to meet and hang out with some NLTAs, so I was just wondering if there are any meetups or anything planned for this? :)
Also, does anyone know how long the party will last to? I am currently not planning on staying in a hostel/hotel, but will probably just leave back for Metz the following morning after an all-nighter :crazy:
-gavin
PS - i appologize for the english, but my dutch skills are very sub-par :o |
Party will last till 07:00 o'clock i think, if its not an hour earlier. Dont think that much dutch Tranceaddicts will attend this party, only a few. Tickets were sold out FAST you know....you got yours already? |
|
|
| Remy D |
Weten jullie nog hoe boos ik was!! haha :D :haha:
Maar heb vanochtend gewoon lekker 4 kaarten gekocht voor de normale prijs bij de MAGIK store!!! :haha: Ben vet blij!!! Ben ik er toch gewoon bij! Heb wel 3 uur moeten rijden en op de heenweg met spanning gezeten of de reis niet voor niks was maar gelukkig heb ik ze. :D:D:D
Heb er echt zin in!!
WooooooooohOOOOOOOOOOOOOOOOOo :D:D :crazy: :eyespop: :crazy: |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Remy D
Maar heb vanochtend gewoon lekker 4 kaarten gekocht voor de normale prijs bij de MAGIK store!!! |
Wtf? Hebben ze ze daar nog dan? Wat is dat dan voor gezwets over "uitverkocht"!? Of zijn er nieuwe in de verkoop gedaan?
Remy have fun! :D |
|
|
| basvh |
| remy heeft waarschijnlijk heel de black hole crew ff afgewerkt! :D |
|
|
| Remy D |
Hahah daardor kreeg ik 4 kaarten.
Maar ik las gisterochtend op Tiesto.com dat de laatste 80 kaarten voor het feest daar verkocht werden. Nu staat het trouwens ook Id-t.com. |
|
|
| basvh |
blijkaar kan remy beter afwerken want ik heb maar 2 kaarten gekregen:p :p :p
wordt morgen weer een top feestje denk ik zo!! |
|
|
| basvh |
| ff de thread terug gelezen en hier en daar wordt het woord breezer feestje/tmf feestje genoemt. Wat ik dan wel weer frappant vind is dat op PF de gem leeftijd voor just be 24,1. Voor Sasha feestje is het 24,5. Z'n kinderfeestje is just be dus eigenlijk helemaal niet! |
|
|
| Sabina |
Ach het feest maak je toch zelf :D
Ik zal er niet meer of minder plezier door hebben.
Maar ik heb wel zin in morgen :D |
|
|
|
|