return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 
Tiësto - Just Be album showcase in HMH (pg. 16)
View this Thread in Original format
MennoB
Hij begon al om 5 á 10 over 12 en adagio heeft hij niet helemaal afgemaakt...

Oh en hij had ook nog ergens A Tear In A Open gedraait...


Weet iemand ook wie er voor en na Tiësto draaien in de HMH, want het feest duurt tot 7 uur ofzo. Dat is dus maar 3 uur na dat Tiësto is geeidigd, dus komen dan Mark Norman en Montana nog, of draait ene van die 2 in een andere zaal (Ben namelijk nooit in de HMH geweest, dus weet ook niet of het maar 1 zaal is of meerdere)
Chicane
Iemand toevallig betaald voor die musiclive site om tiesto te zien? Ik wel maar ik heb geen login code gekregen ffs! :mad: :whip: :mad: :whip:
BaRTeZ
01. ID
02. Katana - In Silence (Txitarro Remix)
03. Tiësto - Traffic (DJ Montana Edit)
04. Tiësto feat. BT - Love Comes Again (Mark Norman Remix)
05. ID
06. DJ Tiësto - Lethal Indrustry (Remix??)
07. John Remedy - Ventricle
08. Saltwater - The Legacy (Alphazone Remix)
09. Tiësto - Barbers' Adagio For Strings
basvh
ik sta nu in de hmh en het ziet er binnen mooi uit, ton tb is volgens mij bezig maar die heeft nog geen 1 goede overgang laten horen. wat ook wel kut is dat er nergens time table is. maar jah komt allemaal goed
snitz
quote:
Originally posted by basvh
ik sta nu in de hmh en het ziet er binnen mooi uit, ton tb is volgens mij bezig maar die heeft nog geen 1 goede overgang laten horen. wat ook wel kut is dat er nergens time table is. maar jah komt allemaal goed


ben jij dan ook aanwezig? ik sta bij de internetlounge en jij?

en TB heeft idd nog niet veel goeds gedaan maar ja niet iedereen doet het in 1 keer goed.:D
basvh
quote:
Originally posted by snitz
ben jij dan ook aanwezig? ik sta bij de internetlounge en jij?



sjezus das toevallig, ik sta nu met me pilsje te zwaaien zie je me niet dan?

het ruikt hier trouwens naar mosselen
snitz
quote:
Originally posted by basvh
sjezus das toevallig, ik sta nu met me pilsje te zwaaien zie je me niet dan?

het ruikt hier trouwens naar mosselen


sta je dan zo dichtbij?
Ik zie je echt niet. oihw jah zie nu een blij gezichtje met een pilsje.
basvh
idd het wordt tijd voor een pilsje
Asperge
haha wat is de wereld toch klein:p
Teknikol
yimanya! of zoiets

rooie wodka/sinasappel ownt btw!

Asperge
Zat net ff naar die set te luisteren, godganse gruwelijk zeg:D
basvh
jezus miranda wat een feestje!!!!!!

Het is toch weer duidelijk geworden waarom tiesto nummer 1 is. Ik heb armin en pvd aantal keer horen draaien maar tippen aan tiesto hebben ze in mijn ogen nooit kunnen doen!

laatste 15 min draaide die barbers adagio, the legacy and forevor today en dat onder minutenlange snipper regen :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: kippevel to the max!

en dan heb ik het nog niet over het vrouwelijk schoon gehad! Waren zo veel facking lekkere wijven. echt te ziek gewoon. Ik ben wel gewend aan mooie dames op feestjes maar dit was net de hemel! :eyespop: :eyespop: :eyespop:

en trouwens voor de mensen die het te duur vonden en die dachten dat er alleen maar breezers mensjes zouden rondlopen daar heb ik maar 1 antwoord op: :haha:

nu ga ik proberen te pitten> maar niet voordat: ALL HAIL TO KING TIESTO!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 
Privacy Statement