|
Tiësto - Just Be album showcase in HMH (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Idd basvh heeft een punt.
Als je kijkt naar dancevalley daar worden gewoon hele wegen afgesloten om alleen maar bussen over te vervoeren daar zijn veel kosten mee gemoeid (dat betaald de gemeente maar ja de vergunning wordt dan gewoon duurder voor de organisatie) Er zijn zoveel regels waar men zich aan moet houden hier in nederkand.
Het is zonder grote sponsor in Nederland gewoon niet mogelijk om een groot feest voor minder dan 15 euro te krijgen. Ik ben daarom een grote voorstander van sponsoring
:p |
|
|
| Chicane |
ID & T Bars & Restaurants B.V. 34166951 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & D TV 33173279 0000
Eekholt 2, 1112XH Diemen Hoofdvestiging
ID & Q B.V. 34166780 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
I.D. & T. Radio B.V. 34123848 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T Licenties B.V. 34162403 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T Evenementen B.V. 34166777 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T Television B.V. 34170446 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T Media Holding B.V. 34172082 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T Media B.V. 34172090 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T The Brand B.V. 34188015 ID & T The Brand B.V 34188015 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T Holding B.V. 34188019 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T Catering Management 34190914 0000
Lange Leidsedwarsstraat 90 - 92, 1017NM Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T Njoy B.V. 34203254 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
I.D. & T. Publishing B.V. 35026707 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T Productions B.V. 35026708 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T Shockers B.V. 35026709 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
I.D. & T. Music B.V. 35026710 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T Records 35026710 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T Mysteryland B.V. 35026711 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
I.D. & T. Entertainment Group 35026711 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
I.D. & T. Merchandise 35026711 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T.COM B.V. 35027521 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T Magazines B.V. 35028011 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T Publishing 35028011 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T Innercity B.V. 35028108 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T Sensation B.V. 35029595 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
I.D. & T. Events B.V. 35030718 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T Mme. Jeanette B.V. 35030820 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T Trance Energy B.V. 35031138 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
ID & T B.V. 35022823 0000
Rhoneweg 54, 1043AH Amsterdam Hoofdvestiging
Druk volkje dat ID&T :D |
|
|
| basvh |
| altijd makkeliijk voor elk feestje een bv. als het een fiasco wordt lekker failliet laten gaan! waardoor de andere bv's lekker door kunnen gaan en je er weinig last van hebt |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Waarom emigreer je niet? |
Eens. "I live and die for 1 man"..... :o
NL en DLD zijn gewoon niet te vergelijken. Nederland is tever gegaan met allemaal regels etc. Veiligheid moet , politie dus erbij en veel veiligheidsmensen etc: er zijn gewoon TEVEEL regels in NL die het duur maken!
Maar toch, vergelijk dit met Awakenings. Waarom zo'n verschil? |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Meer vrouwen op het forum, en Peter wordt wakker :D |
JA! Heb niet zoveel tijd over de laatste tijd, maar doe me best :)
Ik ga van de zomer wel met jullie naar een feestje Sabina :), lijkt me leuk! |
|
|
| moogwai |
Lijkt me wel een leuk feestje, zeker omdat ik Tiesto al een tijdje niet heb gezien... maar ja ik heb ook weinig centen momenteel :(
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Waarom emigreer je niet? |
Ja idd Bjorn ;) :D
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maar toch, vergelijk dit met Awakenings. Waarom zo'n verschil? |
Zal ook aan de locatie liggen, want de HMH is altijd relatief duur... maar goed 't is ook de beste locatie in Nederland, dus je krijgt er wat voor terug. |
|
|
| Stephan |
Ik ga hier zeker bijn zijn!
En wat lopen mensen nou te zeiken over Revolution, ik vond dat echt een meesterlijke set. Ok, Tijs stond niet te springen, maar ik had juist de indruk dat hij super geconcentreerd bezig was. Ik heb die set nog regelmatig terug gehoord en krijg er elke keer spontaan een smile van op mijn gezicht.
En tsja €37,- daar lig ik niet echt wakker van ... |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Stephan
Ik ga hier zeker bijn zijn!
En wat lopen mensen nou te zeiken over Revolution, ik vond dat echt een meesterlijke set. Ok, Tijs stond niet te springen, maar ik had juist de indruk dat hij super geconcentreerd bezig was. Ik heb die set nog regelmatig terug gehoord en krijg er elke keer spontaan een smile van op mijn gezicht.
En tsja €37,- daar lig ik niet echt wakker van ... |
Nou van die set krijg ik dus zo'n geile natte kont dat ik met de voorziening water die ik produceer alle droogte in Afrika zou kunnen wegwerken. :D |
|
|
| Jappio |
Mooi dat ze dit op donderdag doen; dat scheelt weer een hoop kiddo's.
Misschien dat ik hierheen ga, ff kijken of ik wat vrienden mee kan krijgen; Ik herinner me DD en de ISOS3 party dus dit moet ook wel een geweldig feest worden :) |
|
|
| Blik |
| Zijn alle trance-feesten in de HMH niet rond de 35 euro? |
|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by Blik
Zijn alle trance-feesten in de HMH niet rond de 35 euro? |
Ik ben er twee keer geweest. Met queensnight vorig jaar toen was het rond de 35 euro maar toen had je wel iets van 7 djs (pvd/ marco v/ jules/gielen en nog paar echt het geld waard) Release party van ferry was volgens mij echt niet zo duur... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Jappio
Mooi dat ze dit op donderdag doen; dat scheelt weer een hoop kiddo's.
|
Ken je rekenen ?? Reken er maar niet op, aangezien die donderdag Hemelvaartdag is en alles en iedereen vrij is op vrijdag en vooral alle scholen enz enz. |
|
|
|
|