|
Tiësto - Just Be album showcase in HMH (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Blik
Zijn alle trance-feesten in de HMH niet rond de 35 euro? |
Dat is toch geen reden? Omdat de voorgaande keren zo duur waren moet het nu ook zo duur.
Das hetzelfde als: de vorige keer was het zo kut, moet het nu ook kut. Slaat ook nergens op :)
Jasper, zijn al die kiddo's de dag erna niet vrij om dat het hemelvaart ofzo is??? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat is toch geen reden? Omdat de voorgaande keren zo duur waren moet het nu ook zo duur.
Das hetzelfde als: de vorige keer was het zo kut, moet het nu ook kut. Slaat ook nergens op :)
Jasper, zijn al die kiddo's de dag erna niet vrij om dat het hemelvaart ofzo is??? |
Hoezo is dat geen reden?
Mensen zeggen in deze thread dat het te duur is terwijl alle feesten in de HMH rond deze prijs liggen!!! Zowel Teqnology, Ferry Corsten Qontact enz. enz. Dan is het toch krom om te zeggen dat he NU ineens wel duur is. Ik vind het een redelijk normale prijs. Er staan nu ook een stuk of 5/6 DJ´s waarschijnlijk en de HMH zal niet echt goedkoop zijn.
Of ik erbij zal zijn weet ik niet.....das wat anders...:) |
|
|
| franzelare |
| leuk als after van hemelrave :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ken je rekenen ?? Reken er maar niet op, aangezien die donderdag Hemelvaartdag is en alles en iedereen vrij is op vrijdag en vooral alle scholen enz enz. |
ahh, das dan weer vrij jammer :)
zie nu ook dat ik dan NK studenten heb :sadgreen: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Hoezo is dat geen reden?
Mensen zeggen in deze thread dat het te duur is terwijl alle feesten in de HMH rond deze prijs liggen!!! Zowel Teqnology, Ferry Corsten Qontact enz. enz. Dan is het toch krom om te zeggen dat he NU ineens wel duur is. Ik vind het een redelijk normale prijs. Er staan nu ook een stuk of 5/6 DJ´s waarschijnlijk en de HMH zal niet echt goedkoop zijn.
Of ik erbij zal zijn weet ik niet.....das wat anders...:) |
Ik bedoel: Tiesto zal niet kijken van "vorige keer was Teqnology zo duur in de HM, dus doeik het ook zo duur". Dat vind ik een rare reden. Je kijkt toch naar je eigen kosten etc ja en dat soort dingen. Dat het allemaal bij elkaar in de buurt ligt kan dan wel kloppen omdat maybe iedereen dezelfde kosten heeft, maar ik zou het dom vinden als men doet van "oh de laatste keer kwam de toko ook vol op dat feest met zo'n prijs, dus doen wij dat ook". Zal vast wel gebeuren, maar dan nog is het stupido :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik bedoel: Tiesto zal niet kijken van "vorige keer was Teqnology zo duur in de HM, dus doeik het ook zo duur". Dat vind ik een rare reden. Je kijkt toch naar je eigen kosten etc ja en dat soort dingen. Dat het allemaal bij elkaar in de buurt ligt kan dan wel kloppen omdat maybe iedereen dezelfde kosten heeft, maar ik zou het dom vinden als men doet van "oh de laatste keer kwam de toko ook vol op dat feest met zo'n prijs, dus doen wij dat ook". Zal vast wel gebeuren, maar dan nog is het stupido :) |
Ik denk niet dat een onderneming op zo´n manier de prijs van het kaartje vaststelt ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik denk niet dat een onderneming op zo´n manier de prijs van het kaartje vaststelt ;) |
Nee daarom, maar dat bedoelde ik dus :)
Miscommunicatie :D |
|
|
| NoisyNeil |
| Bruut, klinkt als een feestje voor mij :toothless |
|
|
| MennoB |
Zou het snel zijn uitverkocht??
Ik heb namelijk geen zin om vanavond voor de deur van het post kantoor te liggen :D |
|
|
| MennoB |
| Heb net kaarten gehaald!!! :) |
|
|
| Sabina |
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Tis nu al uitverkocht!
Dat het snel zou gaan had ik wel verwacht, maar binnen 1 dag!!!!!
Ze worden op marktplaats.nl al voor 75 euro aangeboden :eyespop:
Had ik toch wat extra kaartjes moeten meenemen :rolleyes: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Sabina
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Tis nu al uitverkocht!
Dat het snel zou gaan had ik wel verwacht, maar binnen 1 dag!!!!!
Ze worden op marktplaats.nl al voor 75 euro aangeboden :eyespop:
Had ik toch wat extra kaartjes moeten meenemen :rolleyes: |
pffff bizar.....te gek voor woorden eigenlijk
had hier toch niet heen gegaan |
|
|
|
|