|
Tiësto - Just Be album showcase in HMH (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Is er al een prijs bekend voor dit feessie. Mocht de prijs niet al te hoog liggen, dan neem ik het in beraad of ik ga. |
|
|
| Optimus |
| ik wil hier ook wel naartoe... maar de week erop is HQ, en daar wil ik ook al naartoe:toothless |
|
|
| Phat B |
| quote: | Originally posted by Chicane
Dazzle heeft na Freedom en Soundbox nooit meer wat goeds kunnen doen voor BlackHole lijkt wel. Wel jammer want hij kan echt brutaal goed DJ'en met een tracklist om je vingers bij af te likken :) |
Martijn (=Dazzle/ik mag Martijn zeggen :D ) zit nu niet meer bij BHR, hij was op zoek naar een label om zn nieuwe producties uit te brengen. Tis dus ff afwachten wat ie gaat doen.
Als trouwens 538 en masse reclame maakt, weet je wel weer wat voor publiek er op af komt *kuch*revolution*kuch* :stongue: , ook al is de rest van de BHR-clan lekker vertegenwoordigd!
ja als West-Brabander blijf ik toch voor eeuwig fan van ons' zwart holleke:cool: |
|
|
| MaGiK54 |
Dus een kaartje kost een dikke € 41,00 en das dit feest zeker niet waard. Grote kans dat ik niet aanwezig zou zijn. |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dus een kaartje kost een dikke € 41,00 en das dit feest zeker niet waard. Grote kans dat ik niet aanwezig zou zijn. |
Ik vind de prijs ook ranzig :( maar ja tegenwoordig zijn bijna alle feestjes al zo duur.
Kijk maar eens naar de XL Orange.... 2 kaartjes 71.50!!!!
En dat is dan nog gewoon in een club :(
Helaas pindakaas |
|
|
| SnuggLe |
Erg veel geld!
Vergelijk eens met Awakenings: 37,50....... das een heel festival. Dan is dit belachelijk duur. |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Erg veel geld!
Vergelijk eens met Awakenings: 37,50....... das een heel festival. Dan is dit belachelijk duur. |
speaking of which, ik wil daar toch wel errrrrrrug graag naartoe! maar denk dat ik pas 2 weken daarna naar NL kom :sadgreen: |
|
|
| HBtje |
| 41 euro pfff tering, sorry kga er weer over beginnen, maar waarom zijn er feestjes van ongeveer dezelfde grootte in duitsland stukken goedkoper, tiesto in .nl solo vragen ze hier minstens 30-40 euro voor, paul van dyk in duitsland maar 12.50, grote feesten rondom 1 van de grootste feesten van het jaar, loveparade, met minimaal 3 of 4 zalen, hooguit 25 euro. waarom is het hier in .nl dan zo duur, komt toch nie alleen door id$t ? :conf: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HBtje
41 euro pfff tering, sorry kga er weer over beginnen, maar waarom zijn er feestjes van ongeveer dezelfde grootte in duitsland stukken goedkoper, tiesto in .nl solo vragen ze hier minstens 30-40 euro voor, paul van dyk in duitsland maar 12.50, grote feesten rondom 1 van de grootste feesten van het jaar, loveparade, met minimaal 3 of 4 zalen, hooguit 25 euro. waarom is het hier in .nl dan zo duur, komt toch nie alleen door id$t ? :conf: |
Omdat mensen bereid zijn om dit soort bedragen te betalen in Nederland. Of ze nou 25 euro berekenen of 40 euro, dit feest raakt toch wel uitverkocht. Wanneer mensen dit soort bedragen niet meer willen betalen en er diverse feesten flink floppen door de hoge prijzen dan zal het prijskaartje uiteindelijk ook goedkoper worden. Tis een kwestie van vraag en aanbod. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by HBtje
41 euro pfff tering, sorry kga er weer over beginnen, maar waarom zijn er feestjes van ongeveer dezelfde grootte in duitsland stukken goedkoper, tiesto in .nl solo vragen ze hier minstens 30-40 euro voor, paul van dyk in duitsland maar 12.50, grote feesten rondom 1 van de grootste feesten van het jaar, loveparade, met minimaal 3 of 4 zalen, hooguit 25 euro. waarom is het hier in .nl dan zo duur, komt toch nie alleen door id$t ? :conf: |
Waarom emigreer je niet? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by HBtje
41 euro pfff tering, sorry kga er weer over beginnen, maar waarom zijn er feestjes van ongeveer dezelfde grootte in duitsland stukken goedkoper, tiesto in .nl solo vragen ze hier minstens 30-40 euro voor, paul van dyk in duitsland maar 12.50, grote feesten rondom 1 van de grootste feesten van het jaar, loveparade, met minimaal 3 of 4 zalen, hooguit 25 euro. waarom is het hier in .nl dan zo duur, komt toch nie alleen door id$t ? :conf: |
nou persoonlijk denk ik niet dat die gasten zoveel winst maken op een kaartje. Nederland heeft zeer strenge regels m.b.t evenementen --> Mileuheffing, BUMA-STEMRA, BTW, brandveiligheid, huur zaal/locatie. ook denk ik dat de de lonen qua security en technisch personeel hoger liggen.
WEET JE WAT JIJ ZOU MOETEN DOEN!!!!!!
idd om precies te weten wat nou bijvoorbeel de kosten en opbrengsten zijn van een feest moet je gewoon ff jaar opgaaf van ID-T, UDC of Q-dance opvragen. gewoon naar de site van kamer van koophandel gaan. Kost je wel paar euro maar dan kan je hem opvragen en dan wordt het netjes thuisgestuurd en dan weet je precies waar jouw euris naar toe gaan als je een kaartje koopt. |
|
|
|
|