|
Tiësto - Just Be album showcase in HMH (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by MennoB
Ooh weet ik niet meer. Kon eik niet echt meer goed uit m'n ogen kijken (en neej ik doe niet aan drugs, was gewoon gaar :D). Misschien heb je ons wel gezien: We waren met z'n 5en: 4 jongens en en 1 meisje. Ik had iig een rood/paars achtig shirt aan met Colombia erop (in get geel) en ben maar 1:75 :)
|
reden jullie toevallig in een alfa? wij zijn rond zelfde tijd vertrokken uit hmh als jullie |
|
|
| MichaelBoogerd! |
| quote: | Originally posted by MennoB
Die love is gonna save is, was een Edit, iig niet de Originele :)
|
yes it was an edit... but not a full one. The only difference was that the vocal was looped using his pioneer through the first half minute of the tune. Other than that i think it was just the loud bass making it sound phat |
|
|
| Acidophilus |
Sjezzus, wat was ome Ton aan het prutsen...Dat kan ik nog beter!
Tijsto deed erg leuk mee. Ik heb een aantal korte filmpjes op weten te nemen, maar weet niet waar ik ze kan droppen zodat iemand die er in geïnteresseerd is, ze kan daunlooden.
Heb me weer uitstekend vermaakt vannacht! |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Stond je in Transferium? Dan kun je namelijk voor 8 euro een uitrijkaart kopen bij de kassa van de HMH... |
Ahh damn, zei dat eerder :D
Mja, weten we dat voor de volgende keer!! |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by basvh
reden jullie toevallig in een alfa? wij zijn rond zelfde tijd vertrokken uit hmh als jullie |
Neej we reden in een rode Mazda 626 :) |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Acidophilus
Sjezzus, wat was ome Ton aan het prutsen...Dat kan ik nog beter!
Tijsto deed erg leuk mee. Ik heb een aantal korte filmpjes op weten te nemen, maar weet niet waar ik ze kan droppen zodat iemand die er in geïnteresseerd is, ze kan daunlooden.
Heb me weer uitstekend vermaakt vannacht! |
Ja hij stond zeker te prutsen, mja als hij Havannah, Carrera 2 en Dream Machine draait, vergeeft je het hem toch wel snel :) |
|
|
| Remy D |
| Ik vond het PHAT!!! |
|
|
| AversusZ |
Was echt top!
Tiesto liet wel weer zien waarom hij mijn nr 1. DJ is :)
Opening bezorgde kippenvel. Stond op die verhoging links naast de booth en was ff knallen met vuurwerk :p
Verdere erg lekkere tracks. ATN - Miss a Day wat een break zit daar in, en daarna los gaan :eyes:
Voor de geinteresseerde staan hier wat foto's van de avond |
|
|
| Tom Lont |
Wat een feest zeg :crazy: :crazy: Alleen Ton TB vond ik helemaal waardeloos, platenkeuze was op een enkele na bagger en mixen heeft hij nog nooit van gehoord. Je kon aan het publiek wel zien dat er geen gang in zat, iedereen stond stil. Wat was het mooi om te zien hoe dat omslaat als Tijs aan zijn set begint, iedereen werd gek, zo mooi om te zien. Hij draaide weer een topset vond ik, en toen die glitterregen losbarstte ging ik ook echt uit mijn dakkie:crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop:
Ik vond de sfeer ook goed, hier en daar liepen er wat vreemde figuren rond, maar dat heb je overal. Al met al een erg fijn feestje. |
|
|
| Chicane |
| Setjes zijn inmiddels ook download-baar via de digitale snelweg.. :cool: |
|
|
|
|