|
Tiësto - Just Be album showcase in HMH (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
ff de thread terug gelezen en hier en daar wordt het woord breezer feestje/tmf feestje genoemt. Wat ik dan wel weer frappant vind is dat op PF de gem leeftijd voor just be 24,1. Voor Sasha feestje is het 24,5. Z'n kinderfeestje is just be dus eigenlijk helemaal niet! |
Idd boeiend, jij feest er toch niet minder om? :)
En eigenlijk he is het helemaal niet apart. Waarom niet?
Tiesto zijn 'fame' is al weer wat ouder , wat langer geleden. Dus die mensen worden ook ouder.... Nieuwe TMF-hype etc is Armin / Urban etc. Die trekt DENK IK wat jonger publiek dan Tiesto. Tiesto is geen hype, maar een blijvertje. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Idd boeiend, jij feest er toch niet minder om? :)
En eigenlijk he is het helemaal niet apart. Waarom niet?
Tiesto zijn 'fame' is al weer wat ouder , wat langer geleden. Dus die mensen worden ook ouder.... Nieuwe TMF-hype etc is Armin / Urban etc. Die trekt DENK IK wat jonger publiek dan Tiesto. Tiesto is geen hype, maar een blijvertje. |
Ik denk dat die tmfkiddo's geen geld hebben voor dit soort feesten omdat die alleen maar ringtones bestellen enzo :) |
|
|
| Ferry 0 |
| Kleuters of geen kleuters het maakt mij nie uit. Feesje bouwen komt wel goed met een 4 uren durende set van Tijs :|. Ben benieuwd hoe ze dat allemaal hebben geregeld met de andere dj's. Misschien een 2de zaal ofzo ? |
|
|
| MichaelBoogerd! |
there is some rumours on the tiesto website like this
1215 - 1245 Eindhoven
1715 - 1745 ArenA Boulevard
0000 - 0400 HMH :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
thank god for that. |
|
|
| MennoB |
Ja, morgen 2 keer Tiësto:
Eerst 's middags naar Eindhoven en daarna 's avonds in de HMH :D |
|
|
| Remy D |
OMFG :D:D 4 uur harde lullen werk. :D:D
Ging er van uit dat hij maar 2 uurtjes zou draaien maar dit is weer te TOP!!! Kan echt niet wachten. :D:D :crazy: :crazy: |
|
|
| tiestoinmix |
a question from a desparate Greek Tiesto lover :D
WHO WAS INFO FOR ANY INTERNET RADIO BROADCAST? REPLY ME ASAP!!!!!!!!!
thanks,
Nick :) |
|
|
| tiestoinmix |
| http://tiesto.musiclive.nl/ |
|
|
| MennoB |
Net in Eindhoven het volgende gedraait:
01. ID
02. Katana - In Silence (die nieuwe mix, kan zo niet op die naam komen)
03. Tiësto - Traffic (DJ Montana Edit)
04. Tiësto feat. BT - Love Comes Again (Mark Norman Remix)
05. ID
06. DJ Tiësto - Lethal Indrustry (Remix??)
07. John Remedy - Ventricle (Ofzoiets :))
08. - The Legacy (Alpha Zone Remix) (Kan zo niet op die naam komen)
09. Tiësto - Barbers' Adagio For Strings
We stonden in het midden en de boxen waren niet opgehangen dus hoorde wel vrij weinig, alleen de bass. Verder riep die henk om dat er 10.000 mensen waren, mja overdrijven is ook een vak. Heb ze niet getelt maar 10.000 waren het toch zeker niet :)
Stond er wel een naast ons hard te gaan en flink te hakken op de muziek :D |
|
|
| DJ D-Man |
| quote: | Originally posted by MennoB
Net in Eindhoven het volgende gedraait:
01. ID
02. Katana - In Silence (die nieuwe mix, kan zo niet op die naam komen)
03. Tiësto - Traffic (DJ Montana Edit)
04. Tiësto feat. BT - Love Comes Again (Mark Norman Remix)
05. ID
06. DJ Tiësto - Lethal Indrustry (Remix??)
07. John Remedy - Ventricle (Ofzoiets :))
08. - The Legacy (Alpha Zone Remix) (Kan zo niet op die naam komen)
09. Tiësto - Barbers' Adagio For Strings
We stonden in het midden en de boxen waren niet opgehangen dus hoorde wel vrij weinig, alleen de bass. Verder riep die henk om dat er 10.000 mensen waren, mja overdrijven is ook een vak. Heb ze niet getelt maar 10.000 waren het toch zeker niet :)
Stond er wel een naast ons hard te gaan en flink te hakken op de muziek :D |
08. Saltwater - The Legacy (Alphazone Remix) ;)
Dat er nog zo veel volk op een half uurtje Tiesto af komt, dat zegt ook wel wat... |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
Dat er nog zo veel volk op een half uurtje Tiesto af komt, dat zegt ook wel wat... |
Half uurtje?! Zo, dan was het wel proppen met 9 platen :p |
|
|
| DJ D-Man |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Half uurtje?! Zo, dan was het wel proppen met 9 platen :p |
Allemaal Radio 538 edits van 3 minuten waarschijnlijk :p |
|
|
|
|