|
Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
 |
|
|
| pooley |
MA GVD EUHHHHHHHHHHHHHHHHH
nooooooooooooooooo :/ |
|
|
| emma |
hahaha
dees is TE graaf!
had ik echt NIET verwacht !
VET COOL !!!!!! |
|
|
| Tiger777 |
| super! +10 man voor cityparade :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
woohoow! |
:stongue:
fijn voor de mensen die gaan. :) ga er wss nie naartoe! |
|
|
| pooley |
Zou gij ni op msn zitten?
Nu begin ik echt te twijfelen, trouw of dees + armada night :/ |
|
|
| Tiger777 |
| en gij twijfelt nu nog ofwa? :haha: |
|
|
| djcresto |
woooooooooooow!!!
Keuze achter welke truck ik moet lopen direct gemaakt se. Nu hopen dat het geluid op de versuz truck beter is dan vorig jaar. :D |
|
|
| lievez |
| daaaaamhn, nu de rest trachte te overtuige van daar achter te lopen ;) |
|
|
| Pumaz |
Leuk hoor, twee maal in een dag dezelfde dingen horen
flame me maar I don't care |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Leuk hoor, twee maal in een dag dezelfde dingen horen
flame me maar I don't care |
vooruit achteruit, ne mens die verwoordt wa ik zelf dacht :p
anyway, ik denk dat ik zoiezo achter andere trucks zou gaan lopen, dus maakt me écht niet veel uit :) |
|
|
|
|