|
Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| St.Pieters? dan moet je uitstappen en dan wat later weer de trein op naar Dampoort.. lijkt me raar toch? |
|
|
| Tiger777 |
| Ik weet niet... ben niet bekend met Gent. Ik laat me door jullie leiden :happy2: |
|
|
| FUSyke |
| Ik denk ook dat het beste zou zijn om een meeting te houden aan Dampoort station. Of gewoon aan stage 4, waar Armin zijn setje gaat draaien. Dat gaat voor iedereen gemakkelijk te vinden zijn. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
St.Pieters? dan moet je uitstappen en dan wat later weer de trein op naar Dampoort.. lijkt me raar toch? |
De meeste treinen stoppen niet eens in Dampoort he Kev ;) |
|
|
| TOR |
die naar Antwerpen wel
anders moet je met de tram van St.Pieters naar Dampoort, en dat lijkt me toch wel een eind...
*edit* nog iets leuks.. Miss Ann draait ook op de CP :) |
|
|
| Pumaz |
Ga je moeilijk doen? :p
Ik zei gewoon GSP omdat Dampoort vol mensen zal zitten, en er zou om de 15min een trein van GSP naar daar gaan op die dag :) |
|
|
| TOR |
never mind what i said...
ik zie wel wat ik doe.. weet nog niet precies hoe laat ik er zal zijn. |
|
|
| Tiger777 |
Naar huis gaan zal ik wel lang GSP doen :)
En ik denk toch dat een meeting in een station beter zal zijn dan voor armin zijn stage :)
En dat van dampoort vol mensen...mja, das waar he. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
*edit* nog iets leuks.. Miss Ann draait ook op de CP :) |
Die wil ik nu wel eindelijk is bezig horen! :) |
|
|
| Pumaz |
| Ik zal vooral zitten kijken denk ik :D |
|
|
| TOR |
combinatie van beide :)
ze draait voornamelijk prog house..
a young lady die prog house draait... iets voor de heren dus ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
En ze heeft dan nog lang blond haar ook! :D
Ze is wel al bezet jammer genoeg...:sadgreen: :p |
|
|
|
|