return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 
Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck (pg. 14)
View this Thread in Original format
TOR
ik ga rechtstreeks naar Dampoort..

ik zie jullie wel bij Stage 4.. weet wel nog niet hoe laat... iig vóór de trucks beginnen te rijden hehe
djcresto
mensen die mij willen herkennen, heb knalgroen braziliaans t-shirt aan :p

peis da ik mijn kodakske ook is ga meebrengen, ik ga ook rechtstreeks nr dampoort.
Tiger777
Verdomme he... ik heb mij DIK overslapen :whip: :whip: :whip:
SilentEagle
quote:
Originally posted by Tiger777
Verdomme he... ik heb mij DIK overslapen :whip: :whip: :whip:


Hahahaha... :D
Tiger777
jaja, lacht maar :whip: :mad: ;)
Giesber
quote:
Originally posted by Tiger777
jaja, lacht maar :whip: :mad: ;)

hahaha :D
Eagle`
En ik was deze morgen om 5 uur pas thuis van een avonbdje stappe, dan weer om 7 op om thuis te werken tot 8.30, weer beddebak binnen was 12.15 toen ik wakker werd, heb besloten om thuis te blijven en men ouders te helpen. Wat een plichtbewuste jonge ben ik toch :rolleyes:
Bertn
maat van mij smste dat Armin vooral platen heeft gespeeld die hij al een paar maanden lang draait... en dat alle camions te dicht bij mekaar rijden zodat het een kakafonie was...
Nyah
quote:
Originally posted by Bertn
maat van mij smste dat Armin vooral platen heeft gespeeld die hij al een paar maanden lang draait... en dat alle camions te dicht bij mekaar rijden zodat het een kakafonie was...

ff met zehra gebeld, ze zei ook dat er veel te weinig plaats was om fatsoenlijk ergens te staan...
we zullen de verslagen wel horen als ze morgen terug zijn ;)
Tiger777
quote:
Originally posted by Eagle`
En ik was deze morgen om 5 uur pas thuis van een avonbdje stappe, dan weer om 7 op om thuis te werken tot 8.30, weer beddebak binnen was 12.15 toen ik wakker werd, heb besloten om thuis te blijven en men ouders te helpen. Wat een plichtbewuste jonge ben ik toch :rolleyes:

haha! :happy2:

(frustratie even weglachen)

lost_in_trance
Ik ben thuis binnengekomen.

Wij kunnen een tracklist proberen te doen

Ik erkende

Ton T.B - Dream Machine
Katana - In Silence (Txitxarro Remix)
Armin - Communication
True Form - Forbidden Colours (Original Mix)
The Age Of Love (Marco V Remix)
Marco V - Automanual
Abel Ramos - Aquarius (Katana Remix)
Questia - Crystal Clouds (Original Mix)
Thomas Datt - 2v2
Push - Strange World (2000 Remake)
Armin Vs M.I.K.E - Intruder
Pumaz
Ik ben net thuis.
Armin heeft nogal hard gespeeld, 'Adagio for strings' kwam bvb ook aan bod. Hij zat er ook maar liefst 5 keer naast en de muziek is 2 keer totaal stilgevallen. De soundsystem was ook aan de zwakke kant :p
De parade zelf was zeer slecht van wat ik gezien heb en de muziek was op vele trucks meer uit dan aan :mad: (ik zag Marko, Zillion, Durex en nog iets). Er was overal veel te veel volk die gewoon (in de weg) bleef staan. TOR en ik hadden er genoeg van en we zijn dan samen op café geweest en een plezant klapke gedaan met wat biertjes
Ik kom thuis en wat blijkt, mijn oma is ziek en komt er dus toch geen feestje
En het ergste van al: ik heb Miss Ann niet kunnen zien

EDIT:
Voor diegenen die onze (kleine) obsessie niet snappen, Miss Ann:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 
Privacy Statement