return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck (pg. 11)
View this Thread in Original format
SilentEagle
quote:
Originally posted by Pumaz
Het is Miss Ann :p



... :o

:p
FUSyke
Vanmiddag keer langs de Dampoort gereden. Ze waren al bezig met de podiums te zetten voor de pré-party. Op het eerste zicht waren het maar kleine podiums. Voor de rest was er nog niets te zien.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by SilentEagle
Tor, Pumaz en Jasper, drie handen op één buik... Spijtig genoeg, niet de buik van Miss An. :p

We vinden ons wel een andere schone buik, don't worry! :D :p
Pumaz
Ik hoop dat het weer wat meevalt, dan zijn er schone buiken genoeg :D
Jasperovitsj
Ze voorspelden toch droog en redelijk warm weer...
Maar ja, weervoorspellingen komen verre van altijd ook effectief uit...:rolleyes:
Pumaz
Ging gij ni studeren? :p
Jasperovitsj
Ik ben onderweg...:o :toothless
SilentEagle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik ben onderweg...:o :toothless


Bedevaart van PC, langs TT's naar boeken? Kan laaaaang duren. :p
Pumaz
Ok, we nemen Gent-Sint-Pieters :p

Een uur nog, suggesties?
Zehra
hmm mij eender waar er wordt afgesproken. weet ze allebei nie liggen... :stongue:

FredNova
ik ben zaterdag om 12h30 al in Gent-Dampoort

party begint om 12h (en is daar aant station)
om 16h is er de parade die daar vertrekt

armin draait van 14h tot 16h op stage 4 (versuz + talents)

AFSPRAAK 13h30 aan stage 4 (versuz/armin)?

(gent st-pieter tot dampoort is maar 8 a 10 min met trein)
Eagle`
Gister nachtje in gent doorgebracht, overpoort really is teh win :crazy: :tongue2 Hopelijk zaterdag mooi weer, en het wordt echt te gek.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement