|
Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
ne mens die verwoordt wa ik zelf dacht :p |
En ik zijn het dan nog ook :eek: |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
En ik zijn het dan nog ook :eek: |
yeah, life is scary :D |
|
|
| Eagle` |
Woohoooooooow Armin, dat wordt dan zeker city parade :D. Voordeel is hier kunne ze me niet weigeren, ahaha OWNAGE :p Denk dat ik dan niet naar Armada Night ga, maar gewoon savonds naar fuifke in Boelekewis die avond, lekker met vrienden, in dworp dus lekker dichtbij en bovendien gratis ingang, dus geen geld uitgeven aan trein en ingang om dan geweigerd te worden in de toko.
HAHAAAAAAAAAAAAAAAa nu nog hopen op goed weer :D |
|
|
| Gladius |
| seg euh, kan er es iemand een kort lijstje maken van de TRANCE (!) dj's die komen op resp. city parade EN dien Armada dinges aub? |
|
|
| Jasperovitsj |
Armadanight = Armin Van Buuren, Markus Schulz en Perry O'Neil
Armin is trance, Markus zal een mix zijn van trance en progressive (the infamous Mcprog), en hopelijk gaat Perry redelijk diep qua progressive! |
|
|
| emma |
als ik het goed begrijp gaat Armin dus op de pre-party draaien ...
= alle trucks aan station verzameld en daar elke eigen muziek, opwarming voor vertrek ?
dus da zou dan van 14.00u tot 16.00u (dan vertrekt de parade) Armin op Versuz-truck zijn ?
helemaal niet slecht lijkt me zo ...
nog genoeg tijd om ons dan naar den haag te begeven !
ps. best wel funny; stuurde vorige week nog mail naar Versuz om te vrage wanneer ze Armin nog eens naar Versuz gingen laten komen ... (ma kreeg geen reply :) ; dit zal dus de reden geweest zijn)
who's in eigelijk ? (Voor cityparade OF Armadanight OF allebei ) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by emma
who's in eigelijk ? (Voor cityparade OF Armadanight OF allebei ) |
Armada night only, geen cityparade wegens laatste examen om 12u... |
|
|
| Gladius |
k tx jasper (het onderscheid tussen armin en markus en perry weet ik wel hoor =).
Maar ik denk dat ik ga passen, te weinig trance.. |
|
|
| Eagle` |
weet iemand waar je zon poster kunt scoren, vind hem wel nifty tbh :p
edit: vinden sommige trouwens ook niet dat de naam Armin erg veel door je strot geduwd wordt ;)
hahaaaaaaaaaaaa uber Gent here i come :D |
|
|
| FUSyke |
| Ik dacht dit jaar de City Parade links te laten liggen en naar de Armadanight te gaan maar met dit nieuws nu te horen zijn mijn plannen gewijzigd:) Ik zal zeker aan de truck van Versuz hangen en als ik nog genoeg energie over heb s'avonds dan ga ik nog ff naar Den Haag:D mmm da gaat een zalig dagske worden |
|
|
| Tiger777 |
| Der komt toch een mieting he? :conf: :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Leuk hoor, twee maal in een dag dezelfde dingen horen
flame me maar I don't care |
bij mij blijft het enkel city parade en het niveau van de dj's ligt voor de rest op de city parade toch vrij laag imo. Dusja en als ge dan nog het liefst trance hoort dan is de keuze snel gemaakt.
Maar als het is zoals emma zegt is het misschien nog beter. Alhoewel da vorig jaar bij het vertrek mega druk was. Bij de stoet zelf redelijk int begin vertrekken en u dan stillaan laten afzakken, zo ziede het meest denk ik. |
|
|
|
|