|
Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| die commisaris was nochtans heel positief |
|
|
| Jasperovitsj |
De Cityparade was een dikke tegenvall eigenlijk! :)
We waren er wel redelijk laat, net toen de stoet was vertrokken. We hebben nog geprobeerd om mee in de stoet achter de Versuz-truck in te schuiven, maar dat bleek echt onmogelijk wegens té veel volk. Dan maar blijven staan en wat kijken hoe het volk als onnozelaars begon te springen telkens de "whoo-whoo" bass (het enige wat je kon horen van al de muziek) wegviel en terug inkickte :haha:
Maar na een tijdje begon het toch een beetje marginaal te worden (rondvliegende flessen, een overheersende weed-geur, gekots), dus dan hebben we maar wijselijk besloten om door te gaan en iets te gaan eten...
Niet voor herhaling vatbaar in mijn geval! :D |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Er waren alleszinds veel ziekenwagens aan het rondrijden en qua security was er niks te zien. |
Idd, het was spijtig dat er niet meer security was, zeker aan de podiums van de pré-party. Ze hadden dan wel mannen gezet aan de ingang van de pré-party :s Dit vond ik toch wel belachelijk, een ganse massa kan je toch niet ophouden voor ff hun zakken te controleren. Voor de drugs waren er wel agenten in burgerkledij. Maar nogmaals, hoe kun je zo'n massa controleren. Ik vond het wel goed dat die politiecommisaris vredelievend was voor de jeugd:) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ze hadden dan wel mannen gezet aan de ingang van de pré-party :s Dit vond ik toch wel belachelijk, een ganse massa kan je toch niet ophouden voor ff hun zakken te controleren. |
Ik ben ergens verkeerd gelopen en was op de parking geraakt zonder door de ingang te gaan :D |
|
|
| TOR |
wat een flop :stongue:
serieus, dit leek echt nergens naar. de wegen waren veel te smal om zo'n massa aan te kunnen.. voor mijn part mogen ze het rijdende gedeelte afschaffen en het enkel houden bij een outdoor fuif, zoals op de pre-party. daar nog een uur van Armin's set kunnen meepikken.. idd wat hard zoals de mensen hier zeggen, en het soundsystem trok echt op niks.. wat een clipping, niet te doen! toch een vrij goeie set vond ik, sfeer was ook top. en heerlijk om nog es Strange World te horen. :crazy:
hoogtepunt van de namiddag: Carlsberg :crazy: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
hoogtepunt van de namiddag: Carlsberg :crazy: |
Amen to that :D |
|
|
| Oester |
Bij mij zowat het zelfde verhaal als de meesten ...
Armin was vooral ambi ...
klote kerels op podium
die kerel in het blauw , de ambi man van versuz , heeft om 1.30 ook staan draaien op het MINI podium, heeeel slecht btw :-)
en dat podium vond ik erbarmelijk, typisch belgie was wel dat de 2 podia achteraan drie dubbel zo groot waren als deze van versuz en stubru/moveX , rararara , podia waren van Kozzmozz en Starwarz....
Parade zelf trok op geen zak ...maar hou u vast , ik heb een maat in de organisatie en de parade is 99% zeker in Luik volgend jaar !!! dus bar bar bar slecht waarschijnlijk , remember 2 jaar geleden :( maar dit zijn wat voorbaarig natuurlijk, velen hebben geen zin om tot daar aftereizen ... bij mijn weten zeer kleine avuenekes ...reden waarom luik wou hij mij niet zeggen ...
En de cijfers van de politie zijn grotendeels gebaseerd op de inkom van de afterparty ( 144.OOO kaartjes )
Maar de techno hing zwaar mijn botten uit na een uurtje of 2 en gingen nr huis wat bleek , de bussen begonnen pas te rijden om 4 u ( was toen 1.30 . Geen enkel taxi bedrijf was bereikbaar ! + enkel proximus netwerk was bereikbaar ... resultaat je staat al heel de dag te dansen en te lopen en dan mag je 10 km TE VOET wandelen nr je kot ...gelukkig hebben we nog een bus kunnen nemen voorbij de dampoort :s |
|
|
| pooley |
Ik heb gene maat in de organisatie maar iedereen weet dat het elk jaar afwisseld he
luik gent luik gent en dan terug luik als het ware ;-) |
|
|
| Oester |
| van de jaar was het dan gent gent :-) |
|
|
| Kelly* |
Ik heb Armin gemist :nervous: :confused: :nervous: :confused: :nervous: :confused: :nervous: :confused:
Ik moest mijn auto parkeren op anderhalf uur wandelen van Dampoort!!!!! De parking was vol en de dichtsbijzijnde plaatsen waren anderhalf uur te poot!!!!!!!!!!! schandalig!
Heb geprobeerd dus nog bij Armin en de preparty te geraken maar helaas om 15u waren we halfweg en zagen we onze zillion-truck-people staan en zijn we daar maar blijven hange :( :( :( :( :(
Parade trok absoluut op niets! paar keer aangevallen geweest door een groep wacko's .... heel irritante agressieve sfeer over heel de parade en veeeeeeeeeeeeeeeel te weinig plaats en security ! |
|
|
| FUSyke |
| Idd de parade trok op niets maar Armin was wel heel goed. Spijtig genoeg haperde de installatie soms en waren er clowns die zo nodig moesten opvallen op het podium:rolleyes: mja tis Belgisch é |
|
|
|
|