|
Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
goe ik ben ook al efkes thuis van wat een dag met 2 gevoelens was.
Hier rond middag vertrokken, op het perron in dendermonde was het al druk.
Toegekomen in Gent St Pieters bleek het nog drukker, trein nr dampoort ging vlot, maar vanaf het uitstappen begon het drummen. Dan hop naar stage 4, ging niet zo vlot. Het terrein van de préparty was volledig afgezet en je kon maar binnen via een ingang van ongeveer 10m breed. Veel te smal voor zo'n massa. En dan controleerden ze nog of ge eten en drinken meehad, alle drank moest worden weggesmeten. Eens op het terrein van de preparade de stage van versuz opgezocht. De sfeer zat er goed in vond ik zelf. Toen kwam Armin waarvoor ik toch naar stage 4 was gekomen. Ik kon armin zen set zeker apprecieren. Zeker het eerste uur vond ik vree goe. En de sfeer was echt heel goed, vollenbak ambiance. Zoals jack al aangaf zat armin er af en toe lichtjes naast, maar ik ben er van overtuigd dat er niet velen dit gehoord hebben. Set was ook wat harder, maar dat kon mij niet schelen. Wat me ook opviel is dat armin denk ik 50% met cd draait. Het setje maakte me wel licht doof, muziek stond heel luid en scherp, iets zeggen tegen elkaar was onmogelijk. Jammer dat de installatie uitviel want dat brak toch wel de sfeer, naar het einde toe kwamen er ook wat meer irritant volk in het omgeving van het podium. Om dan nog maar te zwijgen over de lelijkaards die begonnen dansen op het podium, dan vernoem ik nog nie den aap met zijn blauw tshirt die het volk van het podium moest houden, maar zelf constant voor de dj aant springen was. Goed ik was toch tevreden met een 2 uur set van armin, tnx for versuz om hem naar hier te halen. Dan hop naar de parade zelf, maar dat bleek een minder prettige ervaring. Samen met men vriendin, tor en jack begonnen we aan de toch. In al het wringen hebben we over de eerste 200m een uur gedaan denk ik. Tor en Kevin waren we toen al kwijt. Zoals hierboven ook gezegd snap ik niet waarom er zo weinig afstand tussen de trucks was. Hierdoor kon er onmogelijk vaart komen in de zaak. Alle nog 500 m verder gewandeld, dan beslist om iets anders te doen, alle trucks nog aan ons laten voorbijgaan, dan ff naar centrum gent gewandeld, iets gaan eten en dan rustig treintje huiswaarts genomen. Ik blijf dus met een tweeledig gevoel achter. Armin vond ik wel lekker, maar de parade werd misschien wel het slachtoffer van zijn succes. 180000 mensen volgens politie, 300000 volgens organisatie. Das van de witte mars geleden dat er zoveel volk op een evenement was in belgie denk ik. Gelukkig was het niet al te warm, anders hadden er toch vele mensen van hun sus gevallen. |
|
|
| FredNova |
*gaar*
armin was goed, wel hard en niet veel nieuw werk
hij was ook stik kapot (van de vlieger naar gent en nu in asta)
'gans er naast' is overdreven he, 'moets bijsturen' klinkt beter en zo vond ik het ook de man had niet geslapen, tis maar een mens he
;)
verslag?
- 12h30 op de pre-party
- 13h30 aant shaken o pde house beats van Pe-Te op de versuz stage
- 14h00 dertig minuutjes Bart Maes dat heel goed onthaald werd
- 14h30 anderhalf uur armin... en gaan, natuurlijk weer een vette sfeer, maar ja de halve garen stonden er gewoonte getrouw ook bij en vooral op het podium spijtig genoeg
- 16h00 de stoet volgen... NI TE DOEN
te veel volk op te kleine plaats, na 100m opgegeven en ons aan de kant gezet en van daar gevolgd
sfeer was vet, uniek zulke optochten he
volgend jaar weer, misschien wel in antwerpen of Hasselt |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FredNova
*gaar*
armin was goed, wel hard en niet veel nieuw werk
hij was ook stik kapot (van de vlieger naar gent en nu in asta)
'gans er naast' is overdreven he, 'moets bijsturen' klinkt beter en zo vond ik het ook de man had niet geslapen, tis maar een mens he
;)
verslag?
- 12h30 op de pre-party
- 13h30 aant shaken o pde house beats van Pe-Te op de versuz stage
- 14h00 dertig minuutjes Bart Maes dat heel goed onthaald werd
- 14h30 anderhalf uur armin... en gaan, natuurlijk weer een vette sfeer, maar ja de halve garen stonden er gewoonte getrouw ook bij en vooral op het podium spijtig genoeg
- 16h00 de stoet volgen... NI TE DOEN
te veel volk op te kleine plaats, na 100m opgegeven en ons aan de kant gezet en van daar gevolgd
sfeer was vet, uniek zulke optochten he
volgend jaar weer, misschien wel in antwerpen of Hasselt |
antwerpen would be nice, of wie weet in brussel. De noord-zuid verbinding. |
|
|
| Pumaz |
| Alleszinds bredere straten:whip: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by djcresto
antwerpen would be nice, of wie weet in brussel. De noord-zuid verbinding. |
heh, Brussel vind ik nu eens een goed gedacht :)
De baan die het noordstation met het zuidstation verbindt zou daar ideaal voor zijn... enfin, ik ben mateloos gefrustreerd dat ik armin zijn ding moest missen :( |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ik ben mateloos gefrustreerd dat ik armin zijn ding moest missen :( |
Terwijl het gratis was :D |
|
|
| Tiger777 |
| JAAAA, WRIJF HET DER NOG MAAR EENS IN!!! :whip: :whip: :toocool: |
|
|
| FUSyke |
Toen ik gisteren de trein nam van St-Pieters naar de Dampoort zat de trein al gans vol. Eenmaal aan de Dampoort aangekomen was het nog slechter, het was drummen om tot aan de Versuz-stage te geraken. Maar eenmaal we er waren was het de moeite:) Armin draaide goed vond ik ondanks de installatie die af en toe uitviel, maar dit kon de ambiance niet drukken. Idd wel spijtig dat sommige het nodig vonden om voor Armin te gaan dansen. Heb nog enkele foto's kunnen nemen, waar onder ook 1 van mij en Armin:D WHIII me happy:p Toen ben ik naar de parade gaan kijken maar dit heeft nie lang geduurd vanwege de drukte, na een uurtje te hebben gekeken zijn we dan maar terug huiswaarts getrokken. Opnieuw op elkaar gestampt in een overvolle trein. Het was dus een leuk namiddagje:)
@Emma: Was jij dat op het podium bij Armin en naast dat Hollands meisje? Ik dacht je te herkennen maar ik wist het niet zeker dat jij het was:) |
|
|
| Pumaz |
Emma staat altijd bij Armin ;)
Mja, ik ben net wakker en mijn oren doen nog pijn:whip: |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Emma staat altijd bij Armin ;)
|
:nervous: :toothless
Ik kon da vanvoor nimeer aan ... die muziek stond veeeeeeeeeeeel te hard !
Mijn oren deden onwaarschijnlijk veel zeer!
Op bepaalde momenten dacht ik zelfs dat de liedjes vals klonken of dat het een remix was ofzo omdat het geluid zo hard stond ...
daarom heb ik effe een andere strategische plaats ingenomen.
Armin draaide erg hard, maar moest zich aanpassen aan het publiek denk ik. Op't einde vroeg ik hem of hij 's avonds 'white room' wou draaien en dan zei hij dat hij't zeker ging doen en dat hij er hier de kans gewoon niet toe kreeg.
Was dus een beetje 't hardere werk maar wel ok
Alleen die mensen die zo'n show aant verkopen waren, waren best wel irritant en ja, de muziek die uitvalt (technische probs) typisch België; sorry ...
Maar ik maak zo'n dingen steeds in België mee en had het ook verwacht want had het in't begin nog tegen mijn vriendin gezegd, achja, nix at doen !
Vond het alleszinds leuk om Armin derbij te hebben !
Naar de parade zelf ben ik niet meer geweest omdat mijn oren toch helemaal om zeep waren en kon ik niet meer van de andere muziek genieten.
Pix volgen nog :D |
|
|
| CygnusX |
| Op het vrt-nieuws ging het weer vooral over de problemen met (vloeibare) drugs en terecht precies : 450 medische ingrepen na City Parade :rolleyes: |
|
|
| Pumaz |
| Er waren alleszinds veel ziekenwagens aan het rondrijden en qua security was er niks te zien. |
|
|
|
|