|
Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| En wie zei er ook weer dat vrouwen voorbij het uiterlijk keken? :rolleyes: :p |
|
|
| Pumaz |
| Ik en J kunnen mixen, wat bij haar iets wil zeggen veronderstel ik :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En wie zei er ook weer dat vrouwen voorbij het uiterlijk keken? :rolleyes: :p |
kan ik eraan doen? Pumaz begon over het uiterlijk... ;)
ik ben trouwens hét symbool van de romanticus
neen, ik kan geen plaatjes draaien, maar ik produceer wel muziek, en op die manier creëer ik odes aan mijn geliefde. dat kun je moeilijk doen door het draaien van andermans werk, niet? :D |
|
|
| Pumaz |
Ik kan beiden :p
Ik heb trouwens voor de meeste van mijn exen iets gemaakt :D
Scoort altijd heel goed ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
neen, ik kan geen plaatjes draaien, maar ik produceer wel muziek, en op die manier creëer ik odes aan mijn geliefde. dat kun je moeilijk doen door het draaien van andermans werk, niet? :D |
Ik kan speciaal een vendelreeks creëren en uitvoeren voor mijn geliefde, das tenmisnte iets origineler dan de zoveelste zeemzoeterige ballade of serenade! :p
Eerst nog een geliefde vinden of course...:o |
|
|
| TOR |
| ja, maar ik ben taalvaardig en steek de meest gevoelige teksten in elkaar :) |
|
|
| djcresto |
| pumaz en tor zijn wel beiden rokers, zou dus goed kunnen dat ze hierdoor afvallen :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
pumaz en tor zijn wel beiden rokers, zou dus goed kunnen dat ze hierdoor afvallen :p |
AHA, now we're talking! :D
Merci voor de steun Gert ;) :p |
|
|
| TOR |
| ik ben bereid de sigaret te laten vallen en mij volledig over te geven aan de vrouw van wie ik hou :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
ik ben bereid de sigaret te laten vallen en mij volledig over te geven aan de vrouw van wie ik hou :) |
gelukkig, want nen assepot uilekken is nie echt smakelijk :tongue2 :tongue2 |
|
|
| Pumaz |
| Houden is nu wel niet echt de juiste woord denk ik... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
ik ben bereid de sigaret te laten vallen en mij volledig over te geven aan de vrouw van wie ik hou :) |
ik ben bereid de sigaret te laten vallen en over te geven op de vrouw van wie ik hou :)
slechts 3 woordjes verschil ;) |
|
|
|
|