|
Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by djcresto
volgens welke bron? |
http://users.pandora.be/morreke/armin.jpg
deze bron? :D
EDIT: ahnee daar staat toch Prestart Party, volgens mij weten ze ginder zelf niet of Armin al dan niet komt :o |
|
|
| Meltoz |
| Voor mij alleen de Armada Night, géén cityparade :D Me wants QUALITY en voor €10 kunde verdomme nie sukkelen ;) |
|
|
| Pumaz |
Opening (12-16u) :
Stage 01 : Star Warz vs Diesel:U:Music
Winner Diesel:U:Music
Karlito
Juice Blenders
System D
Millenium Kru
Stage 02 : Kozzmozz
Dj Cyrix
Kozz
T-Quest
Stage 03 : Studio Brussel
Jan Van Biesen
Ed & Kim
Tomaz
Stage 04 : Young talents
... (?)
Daar zie ik Armin nergens kunnen hoor |
|
|
| NightRavah |
| quote: |
Vroeg me dit ook af en heb eens ff mailke naar Versuz gestuurd.
Kreeg direct een antwoord terug waarin stond dat de set van Armin van buuren zal plaatsvinden op stage 4 (deze stage wordt door Versuz verzorgd) en eventueel ook nog even op de truck...
|
Armin een jong talent :p Mja tis wel een talent en em is ook nog wel relatief jong :D |
|
|
| Pumaz |
| Lol, die kerel van CP had mij nochtans verzekerd dat Stage 04 progressive ging zijn :rolleyes: |
|
|
| emma |
owkeej
antwoord van Versuz ...
Beste
De pre party zal plaatsvinden aan de Dampoort van het station waar Stage 4 door Versuz wordt verzorgd. De set van Armin gaat door op het podium en misschien nog eventjes op de truck . .... De parade met de trucks zelf vangt aan om 16.00 u en start aan de koopvaardijlaan .
Alvast veel plezier !
MVG
Versuz
Dus stage 4 geen young talent maar Versuz dus . . .:D |
|
|
| FUSyke |
| Het is te hopen dat hij op stage 4 draait want ik ga alleen maar voor Armin, de parade zelf interesseert mij eigenlijk niet zoveel. En hopelijk duurt zijn setje 2 uurkes:) |
|
|
| TOR |
| Yves Deruyter draait trouwens op de Cherrymoon truck.. zal toch wel ff gaan kijken naar hem denk ik. |
|
|
| Tiger777 |
| tis maar te hopen dat het niet regent :confused: |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by TOR
Yves Deruyter draait trouwens op de Cherrymoon truck.. zal toch wel ff gaan kijken naar hem denk ik. |
/me denkt terug aan de Versuz toen...:rolleyes: Producelast, Traffic,... tsss :whip: :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Meltoz
/me denkt terug aan de Versuz toen...:rolleyes: Producelast, Traffic,... tsss :whip: :whip: |
Indeed, Yves Deruyter heeft voor mij nu afgedaan... |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Meltoz
/me denkt terug aan de Versuz toen...:rolleyes: Producelast, Traffic,... tsss :whip: :whip: |
YDR has always been like that...
ik vraag me eigenlijk af wat jullie verwachten van hem?
Dta hij zoals een Armin of Markus gaat draaien?
Wel, ik denk echt dat jullie dat aspect niet snappen, een dj moet het publiek entertainen, daar is ydr een meester in
en de plaatjes die hij draait? wel de merendeel van het publiek wil dat horen.
en begin nu weer ni aub, er is meer dan 'jullie (en ook mijn!) ding' alleen
lang leve techno, house, groove, trance, progressive, rnb, rock,... lang leve muziek! |
|
|
|
|