return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck (pg. 4)
View this Thread in Original format
Real
quote:
Originally posted by djcresto
volgens welke bron?


http://users.pandora.be/morreke/armin.jpg

deze bron? :D


EDIT: ahnee daar staat toch Prestart Party, volgens mij weten ze ginder zelf niet of Armin al dan niet komt :o
Meltoz
Voor mij alleen de Armada Night, géén cityparade :D Me wants QUALITY en voor €10 kunde verdomme nie sukkelen ;)
Pumaz
Opening (12-16u) :
Stage 01 : Star Warz vs Diesel:U:Music
Winner Diesel:U:Music
Karlito
Juice Blenders
System D
Millenium Kru

Stage 02 : Kozzmozz
Dj Cyrix
Kozz
T-Quest

Stage 03 : Studio Brussel
Jan Van Biesen
Ed & Kim
Tomaz

Stage 04 : Young talents
... (?)

Daar zie ik Armin nergens kunnen hoor
NightRavah
quote:

Vroeg me dit ook af en heb eens ff mailke naar Versuz gestuurd.

Kreeg direct een antwoord terug waarin stond dat de set van Armin van buuren zal plaatsvinden op stage 4 (deze stage wordt door Versuz verzorgd) en eventueel ook nog even op de truck...


Armin een jong talent :p Mja tis wel een talent en em is ook nog wel relatief jong :D
Pumaz
Lol, die kerel van CP had mij nochtans verzekerd dat Stage 04 progressive ging zijn :rolleyes:
emma
owkeej
antwoord van Versuz ...

Beste

De pre party zal plaatsvinden aan de Dampoort van het station waar Stage 4 door Versuz wordt verzorgd. De set van Armin gaat door op het podium en misschien nog eventjes op de truck . .... De parade met de trucks zelf vangt aan om 16.00 u en start aan de koopvaardijlaan .

Alvast veel plezier !

MVG

Versuz


Dus stage 4 geen young talent maar Versuz dus . . .:D
FUSyke
Het is te hopen dat hij op stage 4 draait want ik ga alleen maar voor Armin, de parade zelf interesseert mij eigenlijk niet zoveel. En hopelijk duurt zijn setje 2 uurkes:)
TOR
Yves Deruyter draait trouwens op de Cherrymoon truck.. zal toch wel ff gaan kijken naar hem denk ik.
Tiger777
tis maar te hopen dat het niet regent :confused:
Meltoz
quote:
Originally posted by TOR
Yves Deruyter draait trouwens op de Cherrymoon truck.. zal toch wel ff gaan kijken naar hem denk ik.


/me denkt terug aan de Versuz toen...:rolleyes: Producelast, Traffic,... tsss :whip: :whip:

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Meltoz
/me denkt terug aan de Versuz toen...:rolleyes: Producelast, Traffic,... tsss :whip: :whip:

Indeed, Yves Deruyter heeft voor mij nu afgedaan...
FredNova
quote:
Originally posted by Meltoz
/me denkt terug aan de Versuz toen...:rolleyes: Producelast, Traffic,... tsss :whip: :whip:


YDR has always been like that...
ik vraag me eigenlijk af wat jullie verwachten van hem?
Dta hij zoals een Armin of Markus gaat draaien?

Wel, ik denk echt dat jullie dat aspect niet snappen, een dj moet het publiek entertainen, daar is ydr een meester in
en de plaatjes die hij draait? wel de merendeel van het publiek wil dat horen.

en begin nu weer ni aub, er is meer dan 'jullie (en ook mijn!) ding' alleen

lang leve techno, house, groove, trance, progressive, rnb, rock,... lang leve muziek!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement