|
Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Mij goed, ik heb enkel geen idee hoe da gij deruit ziet :D
Van mij zijn hier al (schaamtelijke) fotos gepost, maar van u... |
|
|
| Tiger777 |
ook!:D
Ik zal u wel zien, gene schrik :p |
|
|
| Pumaz |
Nu je het zegt, kan het dat er ooit een van u foto is gepost met een hond?
Mja, Zwarte gel-kop met koptelefoontje = me :D |
|
|
| Tiger777 |
| die foto met de hond ja :clown: |
|
|
| Pumaz |
Moest ik nu nog weten in welke thread die was...
Deze conversatie is eigenlijk wel heeeeel goed voor onze postcount ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Misschien daar wat blijven hangen tot Jasper, Zehra en de anderen die in die auto zitten toekomen. |
Das weeral heel lief van u! ;)
PM anders uwe nummer door, voor het geval we u toch niet vinden... |
|
|
| Pumaz |
Done ;)
Het zal morgen haasten zijn, ik moet eerst nog naar de kapper :rolleyes: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Done ;)
Het zal morgen haasten zijn, ik moet eerst nog naar de kapper :rolleyes: |
is het er volledig af? dat we u nog herkennen he.
Mijn trein komt aan tegen 1 uur, denk da ik dan direct nr dampoort zal gaan nr stage 4. Der zijn er wel een aantal die men nr hebben als ze me willen contacteren. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by djcresto
is het er volledig af? dat we u nog herkennen he. |
Ik scheer mijn haar nu al zo'n 6 maand niet meer, my days as a skinhead are over now :)
| quote: | | Der zijn er wel een aantal die men nr hebben als ze me willen contacteren. |
Ja ik heb die, maar mijn belwaarde is op :toothless
Ik ben echt zoooo bijna blut, nog een 30-tal euro om morgen op te doen, that's it :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
Mijn trein komt aan tegen 1 uur, denk da ik dan direct nr dampoort zal gaan nr stage 4. Der zijn er wel een aantal die men nr hebben als ze me willen contacteren. |
Tuurlijk willen we dat, iedereen wilt mevrouw Cresto ontmoeten ;) :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tuurlijk willen we dat, iedereen wilt mevrouw Cresto ontmoeten ;) :p |
kan ik goe geloven, tis wel een hele leuke ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
kan ik goe geloven, tis wel een hele leuke ;) |
We'll be the judge of that :p |
|
|
|
|