return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck (pg. 13)
View this Thread in Original format
Pumaz
Mij goed, ik heb enkel geen idee hoe da gij deruit ziet :D
Van mij zijn hier al (schaamtelijke) fotos gepost, maar van u...
Tiger777
ook!:D

Ik zal u wel zien, gene schrik :p
Pumaz
Nu je het zegt, kan het dat er ooit een van u foto is gepost met een hond?

Mja, Zwarte gel-kop met koptelefoontje = me :D
Tiger777
die foto met de hond ja :clown:
Pumaz
Moest ik nu nog weten in welke thread die was...

Deze conversatie is eigenlijk wel heeeeel goed voor onze postcount ;)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Pumaz
Misschien daar wat blijven hangen tot Jasper, Zehra en de anderen die in die auto zitten toekomen.

Das weeral heel lief van u! ;)
PM anders uwe nummer door, voor het geval we u toch niet vinden...
Pumaz
Done ;)
Het zal morgen haasten zijn, ik moet eerst nog naar de kapper :rolleyes:
djcresto
quote:
Originally posted by Pumaz
Done ;)
Het zal morgen haasten zijn, ik moet eerst nog naar de kapper :rolleyes:

is het er volledig af? dat we u nog herkennen he.

Mijn trein komt aan tegen 1 uur, denk da ik dan direct nr dampoort zal gaan nr stage 4. Der zijn er wel een aantal die men nr hebben als ze me willen contacteren.
Pumaz
quote:
Originally posted by djcresto
is het er volledig af? dat we u nog herkennen he.

Ik scheer mijn haar nu al zo'n 6 maand niet meer, my days as a skinhead are over now :)

quote:
Der zijn er wel een aantal die men nr hebben als ze me willen contacteren.

Ja ik heb die, maar mijn belwaarde is op :toothless
Ik ben echt zoooo bijna blut, nog een 30-tal euro om morgen op te doen, that's it :o
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto


Mijn trein komt aan tegen 1 uur, denk da ik dan direct nr dampoort zal gaan nr stage 4. Der zijn er wel een aantal die men nr hebben als ze me willen contacteren.

Tuurlijk willen we dat, iedereen wilt mevrouw Cresto ontmoeten ;) :p

djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tuurlijk willen we dat, iedereen wilt mevrouw Cresto ontmoeten ;) :p


kan ik goe geloven, tis wel een hele leuke ;)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
kan ik goe geloven, tis wel een hele leuke ;)

We'll be the judge of that :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Privacy Statement