|
Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
mijn dromen aan diggelen :(
:o :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Misschien beter zo, anders hadden we erom moeten vechten :p |
|
|
| TOR |
nee hoor, ik zou vooraf al voor de nodige attenties gezorgd hebben..
ze zou ongetwijfeld voor mij kiezen :D |
|
|
| Pumaz |
| Not when I'm there :p ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
nee hoor, ik zou vooraf al voor de nodige attenties gezorgd hebben..
ze zou ongetwijfeld voor mij kiezen :D |
Tot ze mijn goddelijke lijf ziet, dan weet ze niet eens meer wie jij bent :D :p |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En ze heeft dan nog lang blond haar ook! :D
Ze is wel al bezet jammer genoeg...:sadgreen: :p |
Volgens mij is die samen met Dave, den diene van die contest da Jasper hier toen gepost heeft... :o Echt e sympathieke, koopt ok haar plaatjes bij Sound-Station, ma ze is nogal klein... :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tot ze mijn goddelijke lijf ziet, dan weet ze niet eens meer wie jij bent :D :p |
En dan kom ik af en heb jij hetzelfde voor :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tot ze mijn goddelijke lijf ziet, dan weet ze niet eens meer wie jij bent :D :p |
vrouwen kijken verder dan de spiermassa hoor.. de lieve en attente man wint het altijd.... and that's where i come in :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
vrouwen kijken verder dan de spiermassa hoor.. de lieve en attente man wint het altijd.... |
Prijs ik daarom de goden dat ik buiten het lijf van een god ook nog de ideale man ook ben ;) :D |
|
|
| Pumaz |
En dan ziet ze mij, de combinatie van beiden...
Moest die Dave kerel dit lezen :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Moest die Dave kerel dit lezen :D |
Hij zou ons is goed uitlachen :haha: :haha: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Prijs ik daarom de goden dat ik buiten het lijf van een god ook nog de ideale man ook ben ;) :D |
als je met zo'n ego op de proppen komt bewijs je net het tegendeel ;) :p |
|
|
|
|